AndroidHealthClinic

Kan alles eten maar komt niet aan. Hoe raak je zo'n persoon?

Bezoekers in dit topic

Als je net aan kwam at je niet teveel in ieder geval. Krijg ook zo vaak te horen dat ze ''zoveel kunnen eten maar ze komen niet aan''. Grote bullshit natuurlijk, zo denken ze dat ze veel eten.. Maar definieer ''veel''.

Wel vreemd dat de gemiddelde tiener of twintiger die uiteraard niet traint, gewoon mager is, dat betekent dat ze dus allemaal te weinig eten en de dikkerdjes teveel, het verschilt toch per persoon denk ik. Je hebt ook mensen die van zichzelf boven de 100 kilo wegen.
 
Wel vreemd dat de gemiddelde tiener of twintiger die uiteraard niet traint, gewoon mager is, dat betekent dat ze dus allemaal te weinig eten en de dikkerdjes teveel, het verschilt toch per persoon denk ik. Je hebt ook mensen die van zichzelf boven de 100 kilo wegen.

je hebt gelijk, hoewel als je als uberecto zoals ons teveel gaat vreten zonder trainen krijg je toch wel een buikje (ik toch)
 
Ik zeg: dat zeggen idd heel veel mensen, ik zei dat zelf vroeger ook altijd. Maar toen ik het eens ging bijhouden en ECHT veel ging eten kwam ik 11kg in 1jaar aan. Dit zal bij <naam> waarschijnlijk ook wel zo zijn.

Geloven ze me dan niet zeg ik: dan heb je een ziekte. En ga ik verder niet meer op in.
 
En als je dan goede resultaten haalt door je te verdiepen in voeding/training "zit je aan de steroïden" :o Mensen zijn dom, gebruik ze gewoon zonder dat ze het door hebben.
Zoals Corleoné de sociale zekerheid gebruikt :trollfacex:
srs, ik heb er geen problemen mee dat mensen zoiets doen, moet het systeem maar niet zo idioot zijn (=moeten mensen maar niet zo dom stemmen).
 
Had ik vroeger ook, toen ik 12-18 was kon ik alles eten wat ik maar wou en steeg ik niet in vetpercentage. Ik at echt soms tot ik bijna moest overgeven. Zakken chips, noten en koekjes achter mekaar. Mijn lichaam haalde alleen de voedingsstoffen uit mijn eten dat ik op dat moment nodig had en sloeg nix op als extra vet. Mooi leven was dat!

Je moeder heeft gelijk.
1-0 voor je mama!
:trollface:
 
En als je dan goede resultaten haalt door je te verdiepen in voeding/training "zit je aan de steroïden" :o Mensen zijn dom, gebruik ze gewoon zonder dat ze het door hebben.
Zoals Corleoné de sociale zekerheid gebruikt :trollfacex:
srs, ik heb er geen problemen mee dat mensen zoiets doen, moet het systeem maar niet zo idioot zijn (=moeten mensen maar niet zo dom stemmen).

+1
en als je er klaar mee bent, zeg het ze dan dat je ze gebruikt hebt!
 
ze was dus in de keuken... ik zie het probleem niet:)

Prachtige comments. Leuk om te horen dat iedereen het wel geaccepteerd heeft dat sommige mensen niet te overtuigen zijn!

Daar moet ik het ook maar bij houden dan.
 
Prachtige comments. Leuk om te horen dat iedereen het wel geaccepteerd heeft dat sommige mensen niet te overtuigen zijn!

Daar moet ik het ook maar bij houden dan.

en ik ben de enige die wordt gequote, ik voel me vereerd:cool:
 
Wel vreemd dat de gemiddelde tiener of twintiger die uiteraard niet traint, gewoon mager is, dat betekent dat ze dus allemaal te weinig eten en de dikkerdjes teveel, het verschilt toch per persoon denk ik. Je hebt ook mensen die van zichzelf boven de 100 kilo wegen.
Ze eten of te weinig of teveel. Het verschil hoeft ook niet zo groot te zijn. Laten we zeggen dat persoon A een x aantal kcal eet en persoon B hetzelfde aantal + nog een zak chips elke avond, als ze dan pech hebben eten ze net die 100tal kcal teveel. Natuurlijk is het in de praktijk altijd wat anders, stofwisseling enzovoorts verschilt per persoon.
 
Pics van je moeder?
 
Wel vreemd dat de gemiddelde tiener of twintiger die uiteraard niet traint, gewoon mager is, dat betekent dat ze dus allemaal te weinig eten en de dikkerdjes teveel, het verschilt toch per persoon denk ik. Je hebt ook mensen die van zichzelf boven de 100 kilo wegen.

Het verschilt toch niet per persoon of een mager iemand te weinig eet en een dik iemand te veel? Het aantal kcal dat je in rust verbrand kan enigszins verschillen. Maar een mager iemand eet altijd te weinig - voor zijn/ haar lichaam. En een dik persoon altijd te veel - voor zijn/ haar lichaam. Of dat 'té veel' bij de ene persoon nou 2200 kcal/dag is en bij de ander 2500, dik is dik en dik = meer in dan uit. Altijd.


Je hebt mensen die van 1500 kcal moddervet worden en van 1500 kcal broodmager blijven.

Ik kwam vroeger ook geen gram aan, al at ik een week mac. Pas toen ik ben gaan trainen ben ik groter gaan worden, en gewoon natuurlijk want ik heb nooit een voedingsschema gebruikt, ik eet wat ik wil alleen let ik wel op hoeveel eiwitten er in bepaalde producten zitten etc etc. Of het nou eiwitten van een kapsalon zijn of van een kipfilet, dat maakt me geen donder uit.

Ik ben wel steeds iets meer gaan eten, maar ik at vroeger zeker niet te weinig!

Van 1500 mager blijven vind ik niet raar en 1500 kcal eten en dik blijven zal niet veel voorkomen maar is ook niet raar. In het laatste geval zit die persoon waarschijnlijk al een hele tijd te laag in kcals waardoor zijn stofwisseling gecrashed is.
Dat is allebei te verklaren.
Als een gewone gezonde vrouw, maar eentje die niet sport 4500 kcal eet en niet aankomt en slank is. Nou dat vind ik raar. Dat heb ik ook nooit verklaart gezien, of diegene moet ziek zijn of haar organen functioneren niet goed.
 
Laatst bewerkt:
Het verschilt toch niet per persoon of een mager iemand te weinig eet en een dik iemand te veel? Het aantal kcal dat je in rust verbrand kan enigszins verschillen. Maar een mager iemand eet altijd te weinig - voor zijn/ haar lichaam. En een dik persoon altijd te veel - voor zijn/ haar lichaam. Of dat 'té veel' bij de ene persoon nou 2200 kcal/dag is en bij de ander 2500, dik is dik en dik = meer in dan uit. Altijd.
Of zoals mijn vader het zegt:
Ieder pondje gaat door het mondje.
 
Wel vreemd dat de gemiddelde tiener of twintiger die uiteraard niet traint, gewoon mager is, dat betekent dat ze dus allemaal te weinig eten en de dikkerdjes teveel, het verschilt toch per persoon denk ik. Je hebt ook mensen die van zichzelf boven de 100 kilo wegen.

Denk dat de reden is dat de gemiddelde tiener behoorlijk veel lichaamsbeweging krijgt zonder dat ze het doorhebben. Lijkt heel normaal hier maar in Amerika fietst niemand hoor, fietspaden bestaan daar zo goed als niet.

Je ziet het resultaat.
 
Het verschilt toch niet per persoon of een mager iemand te weinig eet en een dik iemand te veel? Het aantal kcal dat je in rust verbrand kan enigszins verschillen. Maar een mager iemand eet altijd te weinig - voor zijn/ haar lichaam. En een dik persoon altijd te veel - voor zijn/ haar lichaam. Of dat 'té veel' bij de ene persoon nou 2200 kcal/dag is en bij de ander 2500, dik is dik en dik = meer in dan uit. Altijd.




Van 1500 mager blijven vind ik niet raar en 1500 kcal eten en dik blijven zal niet veel voorkomen maar is ook niet raar. In het laatste geval zit die persoon waarschijnlijk al een hele tijd te laag in kcals waardoor zijn stofwisseling gecrashed is.
Dat is allebei te verklaren.
Als een gewone gezonde vrouw, maar eentje die niet sport 4500 kcal eet en niet aankomt en slank is. Nou dat vind ik raar. Dat heb ik ook nooit verklaart gezien, of diegene moet ziek zijn of haar organen functioneren niet goed.

Ik gaf maar een voorbeeld, en als jij op elk snoepje moet letten ivm je gewicht ben je gewoon zuur, terwijl ik hele zakken weg zou kunnen eten.

Je hebt dik en te dik, maar dikke mensen moeten ook gewoon eten, dus als 2500 kcal voor hun al te veel is... tja, dan ben je ****ed.

En wie eet er nou 4500 kcal? De gemiddelde energiebehoefte voor een man is 2500. Je hoeft ook niet perse boven je gemiddelde uit te komen om aan te komen, het is gewoon vreemd dat je van elke hamburger of vette hap net zo mager blijft, terwijl een ander na een broodje shoarma al verschil merkt.

Denk dat de reden is dat de gemiddelde tiener behoorlijk veel lichaamsbeweging krijgt zonder dat ze het doorhebben. Lijkt heel normaal hier maar in Amerika fietst niemand hoor, fietspaden bestaan daar zo goed als niet.

Je ziet het resultaat.

Ik ken genoeg dikkerdjes die dagelijks 1 á 2 uur fietsen, en die blijven net zo dik. Als je wil afvallen moet je hardlopen, en gezond eten.
 
Gelijk geven en in het hokje gooien met kansloze mensen.
 
De hamvraag is natuurlijk, heb je gedoet?
 
Waarom ga je in discussie met je moeder gast??
Vrouwen hebben ALTIJD gelijk.. Leer het nou eens..
 
Waarom ga je in discussie met je moeder gast??
Vrouwen hebben ALTIJD gelijk.. Leer het nou eens..

Ik wilde je uit gaan schelden en belachelijk proberen te maken, maar toen snapte ik je pas.. Je bedoelt dat ze vaak geen gelijk hebben, maar dat je dat gelijk gewoon altijd moet geven om jezelf discussies en moeilijkheden te besparen en de goede sfeer erin te houden. Hardopdenkwerk.com:cool:
 
Waarom ga je in discussie met je moeder gast??
Vrouwen hebben ALTIJD gelijk.. Leer het nou eens..

Nope. Je moet er gewoon een vinden die weet dat de man altijd gelijk heeft.
 
Back
Naar boven