Fitness Seller

Kan iemand mij tips geven voor een eventueel beter schema?

RKZ

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
• Hoelang je traint
Ik train nu al ongeveer een jaar
• Wat je doel is
Met dit schema wil ik proberen meer massa te kweken
• Waar je prioriteiten liggen
Mijn borst heeft prioriteit nr.1 omdat ik deze nog niet voldoende vindt.
• Beschikbare apparatuur
Alle apparatuur is bijna beschikbaar
• Beschikbare tijd

Ik heb 3 tot 4 dagen de tijd om te gaan trainen.
Mijn schema is nog niet af, moet been en buik er nog bij zetten wat ik eventueel de 4e dag kan doen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

daarbij pak ik 3 shakes op dagen wanneer ik train en 2 shakes op dagen wanneer ik niet train.
Ook eet ik een bak kwark (500g) 's Avonds.
en eet ik gewoon thuis mee, wat de pot schaft. omdat ik nog thuis woon en nog op school zit etc.

Dit is mijn eerste schema dat ik ook gemaakt heb, alvast bedankt.

Je traint je rug te licht. Je dumbbell presst meer dan je db rowd.

Ziet er allemaal goed uit hoor! Het enige wat ik mis en ik weet zeker dat je daar veel kritiek op gaat krijgen. Ik mis de benen in je schema! Benen geven een groot deel van je groeihormonen in je lichaam af ten eerste en ten tweede ziet het er superlelijk uit als straks je bovenlichaam mooi afgetraind is en je benen zijn nogal dun. Dus ik zou aan je laatste dag gewoon 4/5 oefeningen voor je benen toevoegen en dan is het een prima schema!
-Squats
-Leg Extension
-Leg Curl
-Leg press
Voeg zoiets toe?
Succes ermee!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je jullie reacties, ik weet het maar het was nog maar even een voorbeeld van schema, had m nog niet helemaal afgemaakt met benen en buik.

ik heb op dit moment even een pauze ingelast met squaten i.v.m. mijn knie.
ik heb namelijk erge last van mijn knie, wat een familie-kwaaltje is, mijn vader, oom en tante hebben namelijk allemaal een kunst knie ghehe!

*als ik Squats(Wat ik weet dat een hoofdzakelijk iets is voor de benen) zou overslaan en vervangen voor kuiten of iets dergelijks, zou dit een probleem zijn?

Bedankt voor je jullie reacties, ik weet het maar het was nog maar even een voorbeeld van schema, had m nog niet helemaal afgemaakt met benen en buik.

ik heb op dit moment even een pauze ingelast met squaten i.v.m. mijn knie.
ik heb namelijk erge last van mijn knie, wat een familie-kwaaltje is, mijn vader, oom en tante hebben namelijk allemaal een kunst knie ghehe!

*als ik Squats(Wat ik weet dat een hoofdzakelijk iets is voor de benen) zou overslaan en vervangen voor kuiten of iets dergelijks, zou dit een probleem zijn?

Oké ik ken het! Train zelf m'n benen momenteel ook niet, heb een ontstoken patellapees (pees onder je knie). Uhmm als je wel kuiten kan trainen zou ik dit gewoon doen, dit is altijd beter dan niks! Succes met je schema!

Terug
Naar boven