MuscleMeat

Kan ik wel goed gainen en ben ik een ecto?

Je bent zeker en vast geen ecto.. ik geloof wel in de verschillende lichaamtypes kan je ook duidelijk zien bij iemand. 80% weet niet eens wat een ecto is. Het is niet omdat je lang en mager bent ook een ecto bent.

Ecto's zijn hardgainers. Heel snelle metabolisme. Vreten om bij te komen en het verdwijnt veel sneller dan je bijkomt.. meeste die claimen ecto te zijn zijn gewoon ondervoede meso's heb ik al vaak gezien

En wat als je een ecto bent met lage t3 t4?

En wat als je een ecto bent met lage t3 t4?

Geen ide wat je bedoelt met lage t3 t4?

Ah ff gegoogled.. mja geen ide to be honest..

Genoeg aanwijzingen of je al dan niet ecto bent volgens mij .. zelf met lage t3 t4 valt het te merken denk ik dan...

Ik ben geen expert maar aan de hand van je pols etc zien of je al dan niet ecto bent geloof ikzelf niet in..

Laatst bewerkt:
Geen ide wat je bedoelt met lage t3 t4?

Ah ff gegoogled.. mja geen ide to be honest..

Genoeg aanwijzingen of je al dan niet ecto bent volgens mij .. zelf met lage t3 t4 valt het te merken denk ik dan...

Ik ben geen expert maar aan de hand van je pols etc zien of je al dan niet ecto bent geloof ikzelf niet in..
Of al die type bestaan of niet en of het invloed heeft laat ik in het midden.
Maar wat ik wel zie is dat sommige mensen een bredere bouw hebben en makkelijker spiermassa aanzetten, en sommige moeilijk en snel vet aanzetten.

Alles onder de 100 kg is ecto toch?

Ook ik ben zogezegd een ecto...wees gezegend met een laag vetpercentage en meer spierdefinitie. Elk nadeel heeft zijn voordeel. Behalve een lelijke vrouw.

.

Laatst bewerkt:
Laat ik het zo zeggen...je kan er niet lelijker op worden.

.

Laatst bewerkt:
Gelukkig...

Maar on topic; zoals eerder aangegeven door bepaalde forumleden, vreten tot je er bij neer valt én ijzer tillen tot je kapot gaat. Figuurlijk dan hè. Works for me.

Terug
Naar boven