Fitness Seller

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien?

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Je ziet er hartstikke goed uit man!
 
nou nog eentje die ik vergeten was

MEER TE ZIEN VAN DE MEETING OP TOPIC
http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/ontmoeting-training-haarlem-325820/index21.html



:)

meetingdbbhaarlem082_zps204bda3d.jpg
 
toen jij met die fly's bezig was, zat ik op de leg curl.... kon je goed in de gaten houden ;)
ik zou me maar geen zorgen maken of je er op jouw (kuchkuch) leeftijd nog goed uit kan zien...
jij kan nog wel een aantal jaartjes mee ;)
 
Thanks, nou hoop nog wel een tijdje bij te houden wat ik nu heb.
Veel spier gaat er niet bijkomen maar als ik gewoon lekker bezig kan blijven en niet te veel vet er bij krijg dan kan ik nog wel wat jaren op dit niveau blijven. Vind het geweldig dat jij en Ron zo kunnen bikkelen en ben dan best jaloers dat ik niet meer mee kan bikkelen. Wie weet gaat het allemaal nog eens weg die onverklaarbare pijntjes en dan probeer ik je nog wel eens bij te houden. Voorlopig win je het van mij en daar verdien je respect voor want zoals jij te keer gaat daar kunnen jongeren nog wat van leren en ik ook trouwens
 
hahaha zoals ik al zei gisteren ben ik nooit tevreden als ik een foto van me zelf zie maar deze viel best mee
Nee zo slecht zien we er allemaal niet uit.
Tja die rollator ben ik ook ergens tussen het chinnen en de BOR kwijt geraakt
misschien doen er nu wel gasten buikspieroefeningen mee of zo... vragen ze miss H straks 'kunt u even uitleggen hoe dit apparaat werkt'
Tja misschien haal ik hem de volgende keer wel weer op ;)

Zag al dat je al weer getraind had, respect hoor.
Mijn rug voelt nog goed aan hier alleen de biceps is pijnlijk.


:roflol::roflol::roflol:, jullie zijn ook echt maf hé met zn tweeen.. die rollator heb ik bij de gevonden voorwerpen neergezet, moet ik hem opsturen of zal ik m mee nemen met de volgende meet??;)

Ja ik zie dat je idd ook lekker je wat oef heb gedaan..en de pijn valt redelijk mee..gelukkig maar Gros!!
Ik had het echt heel lullig gevonden als je door gister dan weer zoveel last had gehad.
En hopelijk als je straks wat meer rust hebt op je werk..je dan wat minder spierspanning krijgt en je wat beter kan trainen!
 
Ik hoop het ook. Ik geef het nog niet op hoor, kan me niet voorstellen dat ik er nooit meer van af kom
Nu vooral last van die biceps... Dus vanavond geen training voor mij maar ff in de boeken voor de hobbystudie
 
Nee precies..das ook de juiste instelling! Je bent nog jong genoeg om ervan af te komen!
Succes met je hobbystudie, das altijd leuk..hobby betekend= niet moeten.. en iets niet moeten is altijd leuker;)
 
Aalo fitness docent basis studie
Gewoon voor de interesse hoor niet vakmatig dus maar wie weet wat ik er later nog aan heb
 
Ja altijd leuk je kennis te verfijnen toch;) Succes:D
 
Valt me nog reuze mee waar ik last van heb na de meeting in Haarlem
Ergste pijn in rechterarm is gelukkig weg... nu alleen nog spierpijn in beide biceps
Achterkant schouders voel ik ook nog lekker (misschien van de facepull en de BOR/dumbbell row) of had ik toch niet die 160 kg deadlift met Sannee mee moeten doen :) - geintje hoor want dat soort gewichten krijg ik niet eens van zijn plaats
Vanavond maar ff kijken of ik nog wat kan doen, herstel duurt gewoon langer de laatste tijd dus zal wel een dag of 3 duren voordat het wegzakt.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig dat je niet zoveel extra last hebt. Je hebt je ook helemaal laten meeslepen he.
 
Tja ik kan niet alleen toekijken dus moet toch echt een beetje meedoen.
Had al pijn in de rechter biceps bij het chinnen (de eerste oefening die ik deed) daarna ging het wel met de rest maar toch nog behoorlijk wat gedaan voor mijn doen (laatste tijd doe ik 2 a 3 oefeningen rug en 1 of 2 biceps en wegwezen)
Had natuurlijk al last van de aanhechtingen waarvoor ik vorige week naar de dokter ging maar ja dat laat me dan weer niet tegenhouden :)
Nu heb ik toch chinnen/BOR/low row/latt pull/dumbbell row min of meer gedaan en daarna de face pull en andere schouderoefeningen voor de achterkant. Alles bij elkaar eigenlijk wel te veel.
Omdat ik al een behoorlijke tijd aanklooi worden de spieren toch steeds zwakker en zijn ze ook niet meer gewend regelmatig getraind te worden.. (had vorige week zaterdag voor het laatst iets gedaan) hierdoor is de klap ook groter. Tja dan krijg je de rekening de volgende dag in de vorm van flinke spierpijn
Maar het valt me nog reuze mee hoor.
 
Laatst bewerkt:
Was laat vandaag, eerst eten koken en eten en toen omkleden en naar de kneet.
Wou eigenlijk een uur fietsen maar toen ik er kwam om 20.30 had ik meer zin iets van benen trainen.
Dus toen maar de leggpress gedaan en leggextention en de liggende leg curl e n daarna 30 min fietsen
Afgesloten met 4 x 30 reps crunches op de swissbal
Toen weer naar huis glibberen op de fiets. Toch weer iets gedaan aan de spiertjes.
 
Was laat vandaag, eerst eten koken en eten en toen omkleden en naar de kneet.
Wou eigenlijk een uur fietsen maar toen ik er kwam om 20.30 had ik meer zin iets van benen trainen.
Dus toen maar de leggpress gedaan en leggextention en de liggende leg curl e n daarna 30 min fietsen
Afgesloten met 4 x 30 reps crunches op de swissbal
Toen weer naar huis glibberen op de fiets. Toch weer iets gedaan aan de spiertjes.

:thumbs: nice.

Crunches op de swissbal vind ik veel leuker te doen dan op een of ander apparaat.
 
Ow die is ook lekker ja, die doe ik ook maar dan wel alleen recht. Dacht dat het hanging legraises waren:p
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven