AndroidHealthClinic

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien?

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Op naar de jumping lunges ouwe :thumb:
 
Ik heb ooit een potje ZMA bij XXL bestelt en als ik die voor het slapen neem dan ontspan ik beter en slaap dan dieper
De normale Zink/Magnesium pillen van het kruidvat gebruik ik soms ook maar daar slaap ik niet beter van.
Blijkbaar zit er in ZMA toch iets meer

Hier had ik als, beginner, nog niet van gehoord. Ga het zeker eens proberen aangezien ik van elke vlieg die 3 huizen verder een scheetje laat wakker wordt.........

Hoop dat ik door de aanmeldingsprocedure kom bij GetXXL :)
 
Rug/borst gedaan omdat ik bijna een week niets gedaan heb
Was dit keer ook vroeger in de sportschool 19.00 uur dus ook eerder weer weg :)
Nog een beetje last van spierpijn de massage (ja ja echt) maar dat was tijdens de training niet meer te merken
4 oefeningen per spiergroep gedaan en ik zie dat ik erg veel rows heb gedaan (had nog wel iets voor de bovenrug bij gekund)

Rug
Lowrow 50kg 4x12
Barbbell row 30 kg 4x12
Bor 50kg 4x10 reps
Latt pull down small grip 45 kg 4x10

Borst
Chest press machine 12x85 kg 12x95 kg 10x105 8x105
Incline press machine 4x12 40 kg
Peck deck 4x12 x45
Bench press 4x10 x40 kg geen puf meer en geen risico meer genomen

Buik diverse oefeningen
Fietsen 25 min

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 21:41 ----------

Hier had ik als, beginner, nog niet van gehoord. Ga het zeker eens proberen aangezien ik van elke vlieg die 3 huizen verder een scheetje laat wakker wordt.........

Hoop dat ik door de aanmeldingsprocedure kom bij GetXXL :)

Bij mij werkt het dus hoop dat ik je met deze tip geholpen heb
Melatonine werkt ook goed trouwens
 
Laatst bewerkt:
rug/nek heeft het goed gehouden
De gewoonlijke pijntjes gaan niet helemaal weg maar zijn in ieder geval niet erger geworden dus goed getraind en niet geforceerd
Het blijft nog steeds elke bovenlichaam training opletten en hopen op een niet te heftige reactie.
Het lijkt alsof de massage de Rhombodeus of traps (waar ik denk dat er een knoopje of zo zit) toch iets losser heeft gemaakt en dat de spierpijn sneller weg is.
kan het me ook verbeelden (whishful thinking????)
Gisterenavond ipv cardio (ik was van plan te gaan joggen) een goed stuk ontspannen gefietst door de duinen naar Scheveningen en weer terug natuurlijk, ook lekker om eens te doen.
Morgen weer gewoon trainen (Benen/Schouders/Buik) en ik zal weer eens proberen een foto te maken - lang niet gedaan en elke keer zijn mijn foto's (ik niet hoor :) ) te groot of zo om hier te plaatsen :(
 
Laatst bewerkt:
Je kan via Tinypic je foto's aanpassen.
En watt fijn dat je een weg naar boven hebt gevonden. Niet te snel nu he.
 
Tja het gaat beter als een paar maanden geleden maar durf nog steeds niet echt overal vol gas mee te geven.
Ik ben natuurlijk ook al zwakker geworden door een jaar aanklooien en dat merk ik vooral met borstoefeningen.
Benchpress is dramatisch geworden, maar goed.... ik kan hem weer af en toe doen en daar is ook wel weer wat voor te zeggen.
Het duizelige gevoel als ik ga liggen en overeind kom op een bankje dat ben ik nu voor 90% kwijt.. dus het benchen wordt dan weer wat makkelijker. (soms leek het wel of ik dronken aan het benchen was en dat is link)
Schouders en vooral traps heb ik nooit goed kunnen trainen en ik denk ook niet dat ik straks ineens giga sprongen ga maken. Mijn doel is dus voorlopig lekker trainen en een beetje in shape komen (vet verliezen) voor de zomer. Na de zomer ga ik weer plannen maken (mits ik dan zonder al te veel problemen kan trainen) om een wat ander schema te trainen en dan misschien 5x5 of zo te gaan doen (om weer iets meer kracht terug te krijgen)
Ik zie wel.. eerst beachproof worden (heb momenteel last van los navelvel dus daar moet aan gewerkt worden ;) )
 
Mooi. Hopelijk kom je deze keer geen hindernissen meer tegen.
 
Vanochtend benen en schouders getraind
Begonnen met de squat, het was er weer eens tijd voor
20 x stang 20 kg
12x50 kg
12x60 kg
10x70 kg
6x80 kg hoop dat mijn bovenrug het de komende dagen houd

Legg press 12x85 12x115 12x125 10x135
Legg extention 12x61 12x68 12x75 10x82
Sldl 12x50 12x60 10x70 6x80
Lunges 4x12 x12 kg p/hand

Shoulderpress stang zittend 12x20 12x30 8x40 8x40
Shoulderpress dumbbell 14 kg 2x12reps 16 kg 2x10 reps
Bentover raises 6 kg dumbbells 4x12 reps
Side raises 4x12 8kg dumbbell

Fietsen 20 min

En daarna nog even de kuiten gepakt 4x12 x75 kg

Pfff ik wordt niet goed van die buik.
Qua vet valt het mee maar hij puilt zo naar buiten.
Zodra ik aanspan dan zie je 4 ribbel en een gleuf , onderste zitten nog onder een laagje vet
Denk toch dat ik te zwakke buikspieren heb
 
Laatst bewerkt:
Sow pijn in mijn reet niet normaal
Nee geen coïtus gehad maar van de training
Dat beloofd wat voor de komende dagen pffffffffff
 
Ha ha ja denk dat echt squaten toch echt ff wat meer spieren aanspreekt dan een squatmachine waar je alleen maar hoeft te strekken en niet op je balans hoeft te letten.
Maar ik ben er blij mee mijn bovenrug voel ik nog steeds wel maar ik kan er mee omgaan
 
Gaat dus lekker..mooi! En ja..als het echt los vel is..word het wel lastig ben ik bang.. zorgen dat je dikker abs krijgt zodat het velletje opgevuld word;)
Maar geniet van je spierpijn..*evil laugh*
 
Uhhh bedankt Miss H. Hier ook los vel. :sad:
 
laten we het gewoon wegsnijden :)
 
Ik lees stilletjes mee? mag t?
al een tijdje. :o Wist alleen geen nuttige opmerkingen te maken.

maar mooie training!
Ik moet zeggen nu ik met smith machine squat heb ik ook inderdaad minder last van mijn achterste dan met DB.
Denk dat ik ze maar af ga wisselen.

Los vel... hier ook herkenbaar.. moet nog wat bijgevuld worden.. :D
 
Pfff ik wordt niet goed van die buik.
Qua vet valt het mee maar hij puilt zo naar buiten.
Zodra ik aanspan dan zie je 4 ribbel en een gleuf , onderste zitten nog onder een laagje vet
Denk toch dat ik te zwakke buikspieren heb
Ik heb precies hetzelfde, en het is zeker geen los vel want ik ben altijd al mager geweest. Ook zijn mijn buikspieren nu veel sterker dan 6 maanden geleden. Ik ben bang dat het toch ook met leeftijd te maken heeft :(
 
Ik heb precies hetzelfde, en het is zeker geen los vel want ik ben altijd al mager geweest. Ook zijn mijn buikspieren nu veel sterker dan 6 maanden geleden. Ik ben bang dat het toch ook met leeftijd te maken heeft :(

Maar we geven niet op hoor
Deze zomer hebben alle 35plussers ribbels
 
Ik snap ook niet of nu wel waarom ik me buik niet meer strak krijg wat ik ook doe :(
 
Hier hetzelfde probleem. Dat onderste laagje vet is hardnekkig as ****. Maar misschien gebruiken we het verkeerde vergelijkingspunt en is de norm voor ons niet meer de 20 jarige maar eerder de modale 40-45 jarige. Het is immers een feit dat na verloop van tijd de elasticiteit van de huid minder wordt.
 
Hier hetzelfde probleem. Dat onderste laagje vet is hardnekkig as ****. Maar misschien gebruiken we het verkeerde vergelijkingspunt en is de norm voor ons niet meer de 20 jarige maar eerder de modale 40-45 jarige. Het is immers een feit dat na verloop van tijd de elasticiteit van de huid minder wordt.

Hmm tja zou kunnen want de meeste foto's van strakke buiken zijn niet van 40 jarige of nog ouder
Toch wil ik me daar niet helemaal achter verstoppen.
Kijk een vet% van 10 % of lager dat red ik niet want dan zijn ook al mijn spieren weggesmolten maar ik merk wel dat ik nu rond de 17/16% zit dat het acceptabel wordt (misschien is 15/14% helemaal top)
Ik ga toch mijn core spieren iets anders/harder trainen om te kijken wat ik er uit kan halen.
Ja dus ook mijn onderrug moet daar maar aan mee doen want ik vermoed dat die ook een deel van je shape bepaald.. misschien sta ik wel te veel met mijn pens naar voren door zwakkere onderrug spieren???

Nog steeds veel spierpijn in de benen (vooral Hams) was een goede training Zaterdag
Vanavond rug / biceps / buik en ik heb er zin in (komt vast door het mooie weer)
 
Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven