Tommyboy
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hartstikke bedanktHey grosje het zal wel ergens staan,
maar train je thuis of in een sportschool ?

Mooie cijfers bij je DL. Mooie training ook. En je biceps gesloopt?
Gooi er 21'ers in dan kan je echt je biceps eruit laten knalleh.
Tja... het kan niet in één keer lopen zoals je zou willen. Maar toch lijkt het wel vooruit te gaan en je kracht neemt toe. Dus das toch lekker he! En meer eten helpt daar inderdaad wel bij!Viel mee, krijg pas last na een paar dagen.
Tuurlijk loopt het niet zoals ik zou willen maar ik ben in ieder geval blij dat ik weer een ritme heb
Kracht kruipt ook weer omhoog dus ik klaag niet
---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 20:05 ----------
Ja gaat best lekker.. Dank je
---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 20:09 ----------
Grip is mijn grootste probleem, ondanks straps hou ik de stang niet langer goed vast bij 90 kg
Ik kan er dan net 5 of 6 reps vast houden
Biceps gaat alweer iets beter, maar kan na een rugtraining minder omdat de biceps dan al goed vol zit.
Onderarmen (hechting naar biceps toe) wil ik ook niet overbelasten.
Maar weer een positieve training hoor.
Komt misschien ook omdat ik weer iets meer eet, toch ook iets meer kracht denk ik daardoor

Soms is het wel lastig als je meer wil. Maar verstandige keuze!
was het lekker knallen vanavond?
Ik heb mijn best gedaangoed om even wat rust te pakken ook als je eigenlijk niet wil.
vanavond lekker vlammen man.

Ziet er goed uit die cijfers van je. Fly's met 24kg pfff doe ik je niet na hoor.

De borsttraining van gisteren heeft wel weer voor een pijntje aan de achterzijde van beide schouders gezorgd maar goed zo heftig als het vroeger was is het gelukkig niet meer.
De techniek die ik nu gebruik, overdreven de schouderbladen naar elkaar kantelen en borst omhoog, helpt blijkbaar wel.
Nu nog een beetje gezond verstand door niet altijd de grens op te zoeken en wie weet wordt het nog eens wat met mij
Morgen laat ik weer wat weten na het ziekenhuis bezoek