MuscleMeat

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Fijn dat je minder last hebt. Nu hopen dat je vrijdag pijnvrij bent. of iig pijnarm.
 
Nu met zijn 4 tjes :)
 
Nou het word weer eens tijd om wat te doen
heb weer een periode met veel last achter de rug (en ook veel drukte) ... vandaar geen trainingen
pijn in de voorkop van de schouder, de terres major en minor en gisteren in de biceps en duim.
het lijkt wel of alles met elkaar verbonden zit (zal ook wel zo zijn)
Wederom alle dagen met een balletje tussen rug en muur de terres minor en major gerold om eventuele knopen weg te masseren.
Bewust ook de rust gepakt want de ontstekingsverschijnselen aan de rechterschouder waren weer volop aanwezig
Of dit allemaal weer was geactiveerd door 2 setjes opdrukken (30 reps per set) weet ik niet zeker maar de problemen ontstonden wel daarna. Gisteren had ik er nog last van maar vandaag voelt het weer rustiger aan.... dus....
Ik ga vanavond proberen benen te trainen en misschien iets schouders.
Na de foto's van Big Ron http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/ron501-logs-285465/index126.html krijg ik weer de kriebels en moet ik echt weer iets gaan doen :)
 
damn klote om te horen bro :( denk dat je beter kunt stoppen of aan de roids gaan
 
roids om sneller te herstellen bedoel je?
hmm zal het probleem alleen maar erger maken vrees ik.
meer kracht=meer problemen

stoppen? tja dat zit er eerder in
Maar ik ben ook te eigenwijs om totaal op te houden
Bodybuilders zijn toch mannetjes die moeilijk accepteren dat het lichaam niet meer in shape is en gaan dan toch weer van jetje :)
 
roids om sneller te herstellen bedoel je?
hmm zal het probleem alleen maar erger maken vrees ik.
meer kracht=meer problemen

stoppen? tja dat zit er eerder in
Maar ik ben ook te eigenwijs om totaal op te houden
Bodybuilders zijn toch mannetjes die moeilijk accepteren dat het lichaam niet meer in shape is en gaan dan toch weer van jetje :)

Bedoel meer dat je dan buff wordt zonder echt te trainen :p
hgh al overwogen dan?
 
Goed man dat ik je prikkel. Hahaha nou mezelf ook hoor. Loop nog steeds op wolken.
Grosje doe je wel rustig aan, niet gelijk maxen hoor.
 
Kom op he Gros. Alles gaat met vallen en opstaan en vooral met pijn is het gewoonweg klote. Het zijn periodes dat het lekker gaat maar ook dat het minder lekker gaat. Vooral stress lijkt bij jou ook wel mee te spelen wat niet gek is.
Ik hoop toch dat je snel wat opknapt.
En ja.. eigenwijs.. als je eenmaal verslaafd bent moet je gewoon ook verder he! ;)
En Ron... tja.. wat een voorbeeld voor velen. Zo ook voor mij. Ik heb ook van die wedstrijd een enorme prikkel gekregen om er nog harder tegenaan te gaan. Dus toch vanavond even tussendoor van cursus weg om te trainen! :D
Zet hem op Gros. Laat je niet kisten!
 
Bedoel meer dat je dan buff wordt zonder echt te trainen :p
hgh al overwogen dan?

Buff worden zonder te trainen.?
Daar geloof ik niet in
Hgh heb ik wel eens over gelezen maar ik ben een scheiterd en gebruik geen aas:D

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Goed man dat ik je prikkel. Hahaha nou mezelf ook hoor. Loop nog steeds op wolken.
Grosje doe je wel rustig aan, niet gelijk maxen hoor.

Nee ik heb rustig gedaan
3 oefeningen rug en 2 biceps werd het
Alles wat benen was dat was bezet dus gekozen iets heel anders te doen

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Kom op he Gros. Alles gaat met vallen en opstaan en vooral met pijn is het gewoonweg klote. Het zijn periodes dat het lekker gaat maar ook dat het minder lekker gaat. Vooral stress lijkt bij jou ook wel mee te spelen wat niet gek is.
Ik hoop toch dat je snel wat opknapt.
En ja.. eigenwijs.. als je eenmaal verslaafd bent moet je gewoon ook verder he! ;)
En Ron... tja.. wat een voorbeeld voor velen. Zo ook voor mij. Ik heb ook van die wedstrijd een enorme prikkel gekregen om er nog harder tegenaan te gaan. Dus toch vanavond even tussendoor van cursus weg om te trainen! :D
Zet hem op Gros. Laat je niet kisten!

Tja moet maar weer rustig opbouwen, het ging weer een tijdje goed....... Te goed :p
Geef niet zo vlug op maar dat heb ik de afgelopen jaren al laten zien
 
Inderdaad! jij bent geen quitter! Dus gewoon rustig doorgaan. Ik heb er alle vertrouwen in dat jij het ook nog wel ver gaat schoppen! :)
 
Nou... ik ben al blij als ik een beetje in shape blijf
Ben zelf van mening dat je toch wel 100% fit moet zijn om hard en goed te trainen
Je lichaam bouwt volgens mij alleen maar op als het elke keer goed herstelt van de training.
Volgens mij hoef je ook echt niet 100% van je kracht te gebruiken maar je moet het toch wel zo zwaar maken dat je merkt dat je lichaam zich daaraan moet aanpassen.
Ennnnn dat gaat nu niet zoals het moet, doe dus meer aan body-shapesaving ipv builden:)
 
Is het effect van de inspuiting reeds aan het wegebben?
 
Ja daar heb ik eerst 1 week last van gehad en daarna ging het een aantal weken beter.
Maar echt weg was het niet, de injectie ging wel ontstekingen te lijf maar het kalkbolletje die de problemen veroorzaakte werd niet kleiner (moet zelf oplossen)
Ik heb wel ca 4 a 5 weken minder last gehad en toen begon het 2 weken terug weer na een paar setjes opdrukken.
Kan me nog steeds niet voorstellen dat een kalkbolletje aan de voorkant van mijn schouder problemen geeft aan de achterkant. Maar volgens de arts kan het. Ben er toch over aan het denken om afspraak te maken voor barbotage (dan prikken ze het kalkbolletje kapot en spoelen ze de plek met zoutoplossing door) Ik heb dan wel een week meer last (omdat het dan gaat ontsteken) maar daarna zal het misschien beter gaan, of het echt 100% gaat helpen weet ik niet maar ik klooi al zo lang... komt alleen nu totaal niet uit met mijn werk.

maar goed ik heb weer gesport afgelopen Dinsdag en heb goed spierpijn in de rug (vooral de kleine :) vleugeltjes)
Vanmiddag ga ik proberen benen te trainen
 
Doe maar gewoon die Barbotage dan kan je na herstel met mij voorbereiden voor de YBF2014.
 
Doe maar gewoon die Barbotage dan kan je na herstel met mij voorbereiden voor de YBF2014.

hahaha Tja Ron dat zou mooi zijn he?

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

Vanmiddag na het werk net ff snel gesport
3 oefeningen benen 1 schouder
Leggpress 135 leggextention 64 hacksquat
Schoulderpress machine 30 kg
Even snel dus en geen gekke dingen gedaan, maar de quadriceps zaten lekker vol
 
Maar waarom niet Gros? Geef toe.. het zal nooit uitkomen met je werk... en ik weet het.. die andere collega en je moet werk hebben om brood op de plank te brengen. Maar het gaat wel om jou. En die pijn en frustratie gaat je gewoon meer en meer dwars zitten.
Ik snap je wel dat je zegt nou vooruit.. dan maar op shape onderhouden stand.. Maar je wil meer en het frustreert je nu dat het niet kan... Denk er toch nog eens over na. Misschien iemand op je werk waarmee je erover kan praten?

Wel super dat je door blijft trainen! als iemand doorzettingsvermogen heeft ben jij het wel!
 
Ben er over aan het nadenken of ik me laat behandelen
Gisteren in de tuin gewerkt (veel vegen en wat scheppen) en ik had gelijk weer last aan de voorkop van mijn schouder.
Belachelijk natuurlijk dat ik daarvan problemen krijg

Trouwens ook over een andere sportschool aan het denken, Kneets gym is geweldig maar als ik straks een uur van huis werk en misschien pas rond 19.00 thuis ben en dan nog moet koken en eten enz dan heb ik misschien wel te weinig tijd om in den haag zelf te trainen.
Ben dus aan het nadenken over trainen in de buurt van Ridderkerk of Barendrecht.
Er zit daar een fit4free en daar kan ik dan in de avond uit mijn werk gelijk naar toe om te trainen en in het weekend kan ik met het zelfde abbo ook in Den Haag trainen bij een Fit4free
Niet ideaal misschien maar het is een optie.
kortom een hoop om over na te denken
 
Ander werk of werkplek dan Grosje.
Wel k*t trouwens van je schouder en de dagelijkse dingetjes die je dan belemmeren.
 
Helaas gaat het om een verhuizing van de werkplek
Na 25 jaar in het westland te hebben gewerkt wil de baas nu iets overnemen in de buurt van Ridderkerk en die kant op verhuizen met de hele tent
 
Balen dat je schouder je zoveel last geeft. Toch echt goed overwegen om het te laten behandelen. Je merkt dat het nu ook bij andere dingen op gaat spelen. Das echt balen.

Ook irritant dat je werk gaat verhuizen. Je kan er zelf zo weinig aan doen. Is er niet iets anders in de buurt? ander werk? ander bedrijf? Het is gewoon lastig ook in deze tijd. Dus hoop dat die tijdelijke oplossing je zal bevallen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven