Fitness Seller

kan je zelf verschillende aas mixen

wappenstein

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m98
Massa
101kg
Vetpercentage
14%
hoi je ziet steeds vaker dat je mix producten kan kopen .
die veel duurder zijn
stel je hebt een lege vial of een met nog 3ml test e er in kan je dan 4ml bold en 2ml mast e bij doen of mixt dit niet.
puur voor het gemak dat je dan niet met 3 verschillende vials aan de gang moet
was ik even nieuwsgierig naar

mvg ruud

Dat slaat echt helemaal nergens op..

Denk dat we eerder niet begrijpen waarom je dat in Godsnaam zou doen ???

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat we eerder niet begrijpen waarom je dat in Godsnaam zou doen ???

gebruikers gemak niet 3 keer prikken in potjes maar in een keer jou gewenste verhouding in een handeling
voordeel sneller klaar met prikken en iedereen kan zo zijn eigen top verhoudingen in een flesje hebben
niks als voordeel lijkt mij dan
mvg ruud

vind het helemaal geen gekke vraag

probleem is alleen dat als je de olieen niet perfect/bijna perfect mengt je niet altijd dezelfde samenstelling per ml gaat krijgen

dan injecteer je de ene keer misschien bijna alleen bold en een andere keer alleen test :p

verder zelf niet genoeg praktische kennis om te durven zeggen of je dat mengen voor elkaar krijgt

probleem is alleen dat als je de olieen niet perfect/bijna perfect mengt je niet altijd dezelfde samenstelling per ml gaat krijgen

dan injecteer je de ene keer misschien bijna alleen bold en een andere keer alleen test :p

verder zelf niet genoeg praktische kennis om te durven zeggen of je dat mengen voor elkaar krijgt

thanks voor het eerste normale antwoord
maybe zijn er nu meer leden die hier over nadenken en dit zowel als positief als negatief kunnen onderbouwen
mvg ruud

gebruikers gemak niet 3 keer prikken in potjes maar in een keer jou gewenste verhouding in een handeling
voordeel sneller klaar met prikken en iedereen kan zo zijn eigen top verhoudingen in een flesje hebben
niks als voordeel lijkt mij dan
mvg ruud

je hoeft toch ook niet 3x te prikken, kan gewoon in 1 spuit.
En je hebt dan precies wat je nodig heb, als je voor gaat mengen is maar gokken wat er dan in zit.

je hoeft toch ook niet 3x te prikken, kan gewoon in 1 spuit.
En je hebt dan precies wat je nodig heb, als je voor gaat mengen is maar gokken wat er dan in zit.

ok dus ik kan hier uit opmaken dat je niet een 20 ml flesje kan maken met een kanten klare door je zelf verkozen mix wat je in je kuur wil gebruiken . om dat het niet 100 % met elkaar mixt en daar door
elke ml uit dat potje en andere verhouding zou kunnen hebben ?

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:01 ----------

erg leuk he dat trollen jammer hoor
was onder de veronderstelling dat mensen elkaar hier wilden helpen op dit forum
maar het afzijk gehalte heeft hier meerwaarde of zo
goed voor je ego voel je je nu meer (vent) ???

ok dus ik kan hier uit opmaken dat je niet een 20 ml flesje kan maken met een kanten klare door je zelf verkozen mix wat je in je kuur wil gebruiken . om dat het niet 100 % met elkaar mixt en daar door
elke ml uit dat potje en andere verhouding zou kunnen hebben ?

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:01 ----------

erg leuk he dat trollen jammer hoor
was onder de veronderstelling dat mensen elkaar hier wilden helpen op dit forum
maar het afzijk gehalte heeft hier meerwaarde of zo
goed voor je ego voel je je nu meer (vent) ???

Dat olie bij elkaar trekken kan weten we bijna allemaal wel.
Ik zie gewoon niet in wat hier makkelijk aan is.(mix zelf maken)
En idd als je het zo doet denk ik persoonlijk, dat je niet de juiste verhoudingen krijg elke x.
gewoon dan liever 3x trekken in 1x zetten. Simpel

thanks voor je antwoord
3x trekken in 1x zetten deed ik al
was puur een vraag uit nieuwsgierigheid
mvg ruud

Laatst bewerkt:

Waarom zou volgens jou de olie niet goed mengen met elkaar?

Ik doe dit zelf regelmatig als ik op vakantie ga en 1 of 2 vials mee wil nemen ipv 4/5.

Lijkt mij geen probleem. Ik zou wel schudden voor gebruik voor alle zekerheid :P

Waarom zou volgens jou de olie niet goed mengen met elkaar?

Ik doe dit zelf regelmatig als ik op vakantie ga en 1 of 2 vials mee wil nemen ipv 4/5.

Moet je maar net het geluk hebben dat je UG voor alle vials dezelfde olie heeft gebruikt. Vaak mengt het niet omdat de dichtheid van de olie verschilt. De olie van mijn Tren blijft bijvoorbeeld in de spuit "drijven" op de test-e omdat de olie gewoon anders is hoe hard ik ook schud

Moet je maar net het geluk hebben dat je UG voor alle vials dezelfde olie heeft gebruikt. Vaak mengt het niet omdat de dichtheid van de olie verschilt. De olie van mijn Tren blijft bijvoorbeeld in de spuit "drijven" op de test-e omdat de olie gewoon anders is hoe hard ik ook schud

Onzin wat je nu zegt, draai je spuit een paar keer rond en het mengt zich prima door elkaar.

Edit never mind Wtf

Is helemaal geen onzin, ik heb 't ook.

Dat het niet helemaal ok zou mengen zie ik ook geen probleem in.
Maar eerder of je wel krijgt qua verhoudingen wat je wil, als je optrekt uit je vial, nadat je er zelf een mix van gemaakt heb.
(of hij dan ;) )

Terug
Naar boven