XXL Nutrition

kan je zelf verschillende aas mixen

• Topic Starter Topic Starter
kijk nou gaan we ergens heen bedankt heren
vind het toch altijd leuk om te horen wat de menig is van jullie
inmiddels al enige gebruikers die het ook gedaan hebben
voor en tegen meningen
word dit toch nog een interesand topic
mvg ruud :)

stel het kan en het zou allemaal perfect mengen wat bespaar je dan voor tijd? 10sec?
Of ik nou 3 vials aanprik en er 1ml uithaal of 1 vial waar ik 3 uit haal is echt iets van 30 seconde werk.

vind het risico op niet de juiste dosering net ff wat zwaarder wegen dan 10 sec winst.

stel het kan en het zou allemaal perfect mengen wat bespaar je dan voor tijd? 10sec?
Of ik nou 3 vials aanprik en er 1ml uithaal of 1 vial waar ik 3 uit haal is echt iets van 30 seconde werk.

vind het risico op niet de juiste dosering net ff wat zwaarder wegen dan 10 sec winst.

ja maar je loopt dan nooit neer het risico dat je per ongeluk 2 keer uit de zelfde vail trekt
zeker als je met 4 of soms wel 5 vails werkt
mvg ruud

ja maar je loopt dan nooit neer het risico dat je per ongeluk 2 keer uit de zelfde vail trekt
mvg ruud

Dat is echt gewoon rete dom :p
Maar wie mixt er dan ook gear van 4 of 5 vials in 1 spuit?
Dan heb je overal max 1ml van, dan is het makkelijker om de ene dag wat tren te zetten, de volgende dag test enzovoort.

Ik zou het zelf nooit doen.. Mocht je het doen dan zeer goed schudden voor gebruik.. en dan nog denk ik dat het niet werkt.. Verschillende middelen hebben verschillende olie diktes.. deze mengen zich niet, maar gaan op elkaar liggen (zoals bij voorbeeld een olieplas op water).. Zeker als je er ook nog een waterbasis component aan toevoegd als winny inject etc blijft dat gewoon onderin de vial liggen.. Na schudden is het binnen een paar seconden weer terug in lagen..

Beter bijvoorbeeld een aantal spuiten vullen met de goede samenstelling en die klaar leggen, of gewoon doen zoals het hoort ;)

mvg ruud

Haha dit is gewoon slordigheid.. Zet ze op een rijtje en begin met links.. Klaar? Wegzetten.. Zo moelijk is dat niet toch?

ok werkt dus niet dan weet ik dat vond het gewoon leuk om de meningen hier over te peilen
tanks iedereen voor jullie tijd en kennis en nog veel goede trainingen toegewenst met monstergains
greetsssss
ruud

ps mag dicht nu

Liever alles apart nemen :)

ook al -denk- je dat het perfect mengt... toch zullen er altijd verschillende verhoudingen in je spuit komen

Geloof dat hier iedereen wel redelijk met elkaar eens is.
En zoals ook gezegd hier boven, niet om je af te zeiken!
Maar koppie erbij houden, 2/3 x zelfde vial pakken als je wat anders nodig heb,
want dat klinkt wel eh slordig en dommig.

Gewoon 3x trekken (vials dan he ;) )

Als je 2x uit dezelfde vial trekt hebben de AAS je hersenen flink aangetast en adviseer ik je dringend te stoppen met kuren.

Terug
Naar boven