AndroidHealthClinic

Aankondiging Kandidaten Holland's got powerliftingtalent gezocht!

Ah Judith erbij gezellig.

Zeker bij!

Is het mogelijk dat ik een gym-genoot een keer mee laat trainen? Jongen is zeer geïnteresseerd in powerlifting en wil ook mee gaan doen op de volgende beginnerswedstrijd. Het zou hem ontzettend leuk lijken een keer mee te komen.

Hey Pjotter, hoe laat is t zondag? Ik kom ook weer ff wat deadliften :)

Zeker bij!

Is het mogelijk dat ik een gym-genoot een keer mee laat trainen? Jongen is zeer geïnteresseerd in powerlifting en wil ook mee gaan doen op de volgende beginnerswedstrijd. Het zou hem ontzettend leuk lijken een keer mee te komen.

Volgens mij kun je hem gewoon meebrengen hoor, gezellig toch.

Hey Pjotter, hoe laat is t zondag? Ik kom ook weer ff wat deadliften :)

10 uur begint het al Frank. :p

ik neem wel sport drank flesjes mee

Al een beetje bekomen van het buigen Pjotr?:p

Ik heb nog wel 2 pakken chocomel staan zal ik die nog meenemen ?

Al een beetje bekomen van het buigen Pjotr?:p

ja gaat redelijk gisteren na training nog effe een snitzeltje gegeten en wat bierkes gdronken en nu weer aan de arbeid

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

thanks mensen wie wat meenemen normaal doe ik het maar ja om alles opd e trein mee te slepen no thanks.

hoop dat iedereen er zin in heeft morgen

oke, mooi man! Vond het echt een goede training gisteren, een hoop geleerd en mooi om te zien hoe je traint

Moet ik misschien iemand ophalen? wee tniet of ik ergens langs kom wat handig is

Jammer dat ik dit pas zo laat lees, ik wil wel graag met de volgende beginnerswedstrijd meedoen.

Ben waarschijnlijk iets later, accu van me motor was leeg dus moet hem eerst opladen ...

ik heb ook zkkr intressen!

Aanstaande zaterdag is er weer een training @ Papendal om 14:00.
Daarna gaan we met z'n allen ergens onbeperkt eten in Arnhem. We moeten alleen nog even zien waar we reserveren.
Heeft iemand een idee, en waar zou je het liefst niet willen eten? :P

Ik kan er helaas niet bij zijn, zit in Frankrijk bij familie.

Ik kan er helaas ook niet bij zijn, moet werken van 13.00 tot 22.30

Terug
Naar boven