XXL Nutrition

Kanker

SideShow

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m96
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
Hi

Ik ben vandaag naar de dokter geweest en moest een scan doen. De diagnose is dat ik zeer waarschijnlijk kanker heb... De dokter vroeg me direct of ik hormonale dinges deed, zoals bijvoorbeeld bij fitness. Ik zeg nee, ik neem enkel eiwitten en mn wheightgainer. Dus niks van hormonen, anabolen of roids. De dokter had toch liever gehad dat ik eens de producten meedoe naar de kliniek, waar ik overigens overmorgen wordt opgenomen.

Het kan toch niet dat je van eiwit enzo kanker krijgt ? Dan moet ik toch mezelf de schuld niet geven..

Anyway, cu later

badtimes bro! en nee van eiwit niet..

Jeetje wat een mededeling is dit. Ik hoop voor je dat het niet zo blijkt te zijn.... Sterkte!!

eh...k*t voor je zeg....waar heb je het, en kunnen ze het behandelen?

Sideshow waar is de tumor :eek: geconstateerd, naar aanleiding daarvan kun je
iets eventueel achterhalen, sterkte :mad:

jezus!!

holy mother of jezus :eek:

Damn bro ik schrik me de t*ring!!! Ik hoop echt dat het niet waar is voor je!!!!

STERKTE!!! :(

jezus man ik kreeg er ff kippevel van :(
ben je er op tijd bij?

damn, heel veel sterkte :(

Sterkte Sideshow, sprakeloos... :(

hopelijk zijn ze er snel bij, veel sterkte :(

Laatst bewerkt:
jeeee :( sterkte !!

De t*ring das minder, maar wat voor K is het en waar is het gesignaleerd?

omg zeg... :( sterkte bro !!! kanker.. :sad:

waar heb je het?

Sterkte bro.

jezus man ik weet voor t eerst in m`n leven niet wat ik moet zeggen :( sterkte is alles wat ik kan bedenken :(

Pfff dat is flink schrikken man! Hopelijk is het goed te behandelen en kom je er weer bovenop.
Hou je taai en laat je niet klein krijgen!

Jezus man ik hoop uit de grond van m'n hart dat je een grapje maakt. Wat voor soort kanker heb je? Ik ben een hoop mensen uit mijn omgeving kwijtgeraakt aan deze ziekte, en het verschilt nogal wat voor soort je hebt.

Sterkte man.

Damn... Dat op jouw leeftijd.

Waar zit die tumor precies? En is het kwaadaardig? Uitzaaingen?

Anyway, sterkte morgen!

Terug
Naar boven