AndroidHealthClinic

Kanker

Ja laten we hopen dat je er op tijd bij bent de medische wereld kan veel, zeker in een vroegtijdig stadium.

We kunnen helaas geen kaart sturen van de dbb-clan mocht je in het ziekenhuis terecht komen (adres etc) dus als het zover komt neem dan een laptop mee.

Denk aan Lance Armstrong die kwam er ook bovenop. Good luck bro, we hebben wel een grote klep hier maar we leven vast allemaal mee.

Laatst bewerkt:
damn bro, dat verrot om te horen :S sterkte !

Zoals velen die dit lezen ben ik voor het eerst op een forum sprakeloos.... veel sterkte en succes en ik hoop uit de grond van mijn hart dat de diagnose toch positief voor je zal uitvallen....

Sterkte bro... dat is eigenlijk het enige wat ik kan zeggen... en ik zeg het diep uit m´n hart...

Damn man :( Ik hoop echt dat je er bovenop komt. En als je terugkomt ga je er 2x zo hard voor vechten! En groeien als ik weet niet wat.

Wow:eek:, ik hoop echt dat alles weer goed komt !

sterkte !!

Sterkte kerel! :( :sad:

Schrok me kapot toen ik dit las ???
Echt super veel sterkte kerel!!!!!!

zwaar klote

ik zal bidden voor je voordat ik ga slapen
heel veel sterkte,
hoe kwam de dokter er eigenlijk achter? standaard onderzoek?
keep us updated

dikke kus cq

STERKTE MAN !!!!!!!!!!!! :thumbup:

Heel veel sterkte toegewenst kerel!

sterkte bro ik weet even niets meer te zeggen :(

Hou je haaks kerel!

damn dude! sucks!

Mijn vader is net 2 weken thuis, heeft ook met kanker int ziekenhuis gelegen. Ik hoop zeer zeker voor je dat je het niet hebt!

Sterkte bro!

sterkte

wtf!

sterkte:( als je iets nodig hebt of ik met iets kan helpen, zeg het maar hé ik woon toch niet ver.

:(

:eek: Sterkte! :(

sterkte!

zoals velen al zeggen mijn steun heb je en hou ons op de hoogte..

en blijf positief!

Terug
Naar boven