Fitness Seller

Kanker

Wow man!

Ik hoop écht dat het goed te behandelen is!!
Heel veel sterkte in ieder geval!

Damn man, da's veel minder :( :eek: Sterkte!

:eek:
Shit man zoeits moet hard aankomen.

Maar vertel eens iets meer, waar zit het? Wat voor soort is het?
En waarom denkt de dokter dat het van de eiwitten komt? Maar mij lijkt het sowieso geen kwaad kunnen om het mee te nemen, toch ff laten onderzoeken. Je weet maar nooit he. Kan ook misschien van een andere stof die erin zit komen.

Dit is ergste topic dat ik hier lees, echt veel sterkte hoop dat het niet kwaadaardig is.

Ik wens je het beste, en hopelijk is alles goed/komt alles goed!!!

heel veel sterkte man,

knuffel

Pff, hoop dat het mee zal vallen morgen en dat je snel weer er boven op zal komen.

Btw, voel je je ziek of was het een standaard check bij je arts?

Sterkte man, hoop dat het niet al te erg is.

pfff.... sterkte kerel :(

greetz,
Ron

sterkte bro .
weet zo even verder niets te zeggen

Damn... sterkte man!

Jesus!! :(

Ik wil dit niet geloven.STERKTE

Het schokkeerd me, ik neem ook veel eiwit tot me, met name melk. :s

Marky wees gerust het is niet van eiwit, anders liep elke serieuze krachttrainer er mee. Sideshow dit is echt zwaar k*t man, ik hoop dat dit geen waar is, heb al heel wat dichte familie en vrienden verloren of bijna verloren aan kanker. Post zo vlug mogelijk het resultaat van de dokter, je hebt mijn steun!

Enge mededeling zeg. ik hoop echt voor je dat alles nog goed komt je bent tenslotte nog jong, meer kans op genezing. wens je enorm veel sterkte bro!

Als je dit leest gaat er toch wat door je heen wat je aan het denken zet. Alle sterke van de wereld, ik zal een kruisje voor je slaan vanavond bro. Laten we hopen dat het te genezen is.

Sterkte, kanker kan behandeld worden als je er op tijd bij bent.

dude ik hoop dat je ene grapje maakt .

veel sterkte je komt er wel doorheen met zo een karakter :) .

je hebt de steun van het hele board . het is altijd gek dat je denkt dat het nooit jouw kan overkomen totdat je hebt hebt . je aanvaardt het als een man

respect * en veel sterkte bij deze moeilijke periode

Terug
Naar boven