AndroidHealthClinic

Kanker

Hoe ben je hier achter gekomen? Had je last? Pijn? Zwellingen die opvielen?

Heel veel sterkte!

Heel veel sterkte bro, geef de moed niet op!!

Zoiets moet echt als een moker aankomen ... Bij mij is er vroeger ook aan iets gelijkaardigs gedacht, al was het dan door een lichtjes paniekerige schoolarts die wat zaken opblies (je kan op vreemde plaatsen spataders krijgen) .

Hopelijk zijn er geen uitzaaiingen, dan kan je er misschien zonder teveel vervelende en herhaaldeijke behandelingen vanaf raken. Al is dat natuurlijk ook relatief. Gelukkig staat de medische wereld een stuk verder dan pakweg 10 jaar geleden.

Erg ****ed up bro! Ik hoop dat de diagnose vroeg genoeg gesteld is om het succesvol te behandelen.

Heb je uberhaupt gekuurd?

Mijn vader kreeg in 1983 teelbal kanker, ook hem hebben ze van de kanker kunnen genezen destijds (wel 10 jaar over gedaan, wat wil je toen wisten ze er niks van af)

Komt dus echt wel goed met je!!

Sterkte kerel!!

shit man, hoe klote. krijg er echt kippevel van. zeker omdat je zo jong bent. Kijk als je 75 bent en je hebt je hele leven als een schoorsteen gerookt, dan is het toch heel anders. Dit is echt freaky shit

ik hoop echt dat het allemaal weer goed komt, sterkte kerel

Sterkte :(

damn bro, sterkte!

Wat een k*t nieuws man! :eek: Onwijs veel sterkte gast!!! Blijf idd positief! We staan achter je!

klote man...veel sterkte...hoe ben je er achter gekomen??..

Ik wens je alle kracht toe in deze rotte situatie. Dat je maar snel genezen verklaard mag worden.

Sterkte bro!
Jugger

Heel veel sterkte. Hoe is het vermoeden ontstaan dat je het hebt? Heb je pijn of was het iets anders?

I say God Damn, dit er heel erg... en dat op zo'n jonge leeftijd. Komt K vaker bij jullie in de familie voor? Zeer bizar dat een gezonde jonge jongen zo iets krijgt.

Mijn oprechte medeleven,
Ramonius

Het belang van een goede gezondheid mag je nooit onderschatten.

Sterkte man !

Veel sterkte man, never give up!!
We duimen voor je.

:(

veel sterkte

Terug
Naar boven