Fitness Seller

Kanker

Sterkte man! Blijf zeker vechten!

sterkte bro :(

cut

Laatst bewerkt:
Heel veel sterkte man!

Sterkte kerel en hou ons op de hoogte, hou je goed en je komt er wel doorheen.

Heel veel sterkte.......brrr kippenvel bericht is dit zeg! Blijf positief!!!

sterkte man!

Erg veel sterkte man, ik hoop dat het goedkomt !!

Sprakeloos. En ik verlang behoorlijk naar een update bro, waar is het geconstateerd, wat zijn de kansen en behandelmogelijkheden?? Je hebt toch wel meteen gevraagd wat er aan gedaan kan worden? Vertel het ons snel en héél veel sterkte gewenst! :thumbs:

Geschokt was ik toen ik het las.

Ik kan je vanaf deze positie alleen maar heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke periode. Ik neem aan dat je in goede handen bent en dat ook hun alles voor je zullen doen om jou te helpen bij je genezing.

En zoals je weet betekend kanker lang niet altijd het einde ,

The_Oak

• Topic Starter Topic Starter
Alleszinds bedankt voor de vele steunende reacties.

Vandaag moest ik binnen voor urine- en bloedonderzoek. Ook een scan van hart en longen, en voor de nodige papieren in orde te brengen. Morgen moet ik dus definitief binnen voor enkele dagen.

Het betreft een stuk vreemd weefsel in een teelbal. Er is heel veel kans dat het dus teelbalkanker is, maar er is ook nog steeds kans dat het goedaardig is, wat ik dus hoop :rolleyes: Indien het kanker is, wordt er geen risico genomen en verwijderdt men de teelbal, gevold door een check op uitzaaiing..

Hopelijk ben ik niet voor de rest van mijn leven een stukje gehandicapt, zowel lichamelijk als psychisch.. Niet dat zoiets niet te dragen valt, maar kom...

Vannacht ga ik veel schaapjes mogen tellen ;)

Cu

Mocht het je helpen....m`n broertje van 18 heeft al z`n hele leven 1 teelbal, vorig jaar een implantaat gekregen, puur voor het "normale" gezicht, maar verder heeft hij er nooit last van gehad.

ik hoop echt voor je dat het goedaardig is Side!!!

ff off-topic vraagje: als je maar 1 teelbal hebt, heeft dat invloed op je test aanmaak?

Je komt er zeker bovenop! :thumbs:

Veel sterkte. Het hele board bid met je mee dat het goedaardige is! Zoals BigT al zei is kanker vaak al genetisch bepaald en zorgen proteines alleen maar voor een snellere groei van een gezwel.

Good luck!

veel sterkte gewenst de komende tijd......

Damn, ik hoop dat het goedaardig is. Of anders geen uitzaaiingen.

sterkte bro

Terug
Naar boven