Fitness Seller

*karma* enquete gebruik en perceptie supplementen krachtsporters *karma*

Bezoekers in dit topic

Thanks a lot for your participation!

Wel raar dat multi-vitamine niet tussen de opties stond.
 
  • Like
Waarderingen: X.
Klaar
 
  • Like
Waarderingen: X.
Gedaan.
 
  • Like
Waarderingen: X.
Done
 
  • Like
Waarderingen: X.
Ingevuld.
 
  • Like
Waarderingen: X.
gedaan
 
  • Like
Waarderingen: X.
Done

Maar geen vragen over AAS & supplements?

Vermoedelijk zal de motivatie en het beeld van de aas-gebruiker over het gebruik van supplementen niet heel erg verschillen van de gemiddelde krachtsporter dus ik vind het niet per see nodig om de aas-gebruiker apart te classificeren.

De aas-gebruiker zal vermoedelijk wel eerder geneigd zijn tot het nemen van supplementen die als ongezond bekend staan, maar is dit een causaal verband? Aangezien de persoon die geneigd is tot het nemen van ongezonde supplementen misschien dan ook weer eerder geneigd is tot het nemen van aas.


Done

Renal distress vond ik een lastig woord maar dat is dus nier (over)belasting.

done. snapte de vragen wel niet, ken geen engels. heb gegokt.

De definitie van een moeilijk begrip is vaak wel te vinden op het internet. Als je totaal geen kennis hebt van de engelse taal dan wordt het wel iets lastiger ja... maar dit zal toch zeker wel niet het geval zijn? ;)


No offence, maar als het voor zo een belangrijk iets is als je master thesis project vind ik het een beetje raar dat je een openbare enquete publiceert waar alle trolls van dbb hun gang kunnen gaan :o

Het zijn mijn doelen om 1. veel data te verzamelen en 2. respondenten aan te trekken die een groot scala van krachtsporten op verschillende levels beoefenen.

Daarbij lijken de resultaten op dit moment aan te wijzen dat de vragen veelal naar juistheid beantwoord worden :)

Maar ruud, jij bent toch een geinteresseerde jonge knaap die toch wel degelijk het beste voor heeft met onderzoeken als deze?


Thanks a lot for your participation!

ben benieuwd wat eruit komt.

Ik laat het weten :D


Thanks a lot for your participation!

Wel raar dat multi-vitamine niet tussen de opties stond.

Ook al valt hier over te twisten, mijn focus ligt toch voornamelijk op supplementen die directe voordelen bieden voor het vergaren van kracht en massa. Multivitaminen worden vooral genomen voor het bevorderen van de gezondheid.
Laat ik het zo zeggen, mijn bronnen dachten hier ook zo over ;)

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 16:31 ----------

De karmaspuit is even leeg, maar laat dit je er niet van weerhouden om te stemmen :)
 
done

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 16:33 ----------

De karmaspuit is even leeg, maar laat dit je er niet van weerhouden om te stemmen :)
Geen probleem ;)
:fuu:
 
  • Like
Waarderingen: X.
Het zijn mijn doelen om 1. veel data te verzamelen en 2. respondenten aan te trekken die een groot scala van krachtsporten op verschillende levels beoefenen.

Daarbij lijken de resultaten op dit moment aan te wijzen dat de vragen veelal naar juistheid beantwoord worden :)

Maar ruud, jij bent toch een geinteresseerde jonge knaap die toch wel degelijk het beste voor heeft met onderzoeken als deze?

Je zal niet de eerste zijn waarvan zijn enquete volledig verdoet is door DBB, niet dat ik daar aan mee doe, maar wilde je gewoon even waarschuwen. Als er namelijk hier een aantal trolls tussen zitten kan je je hele enquete weggooien :D
 
nu onderschat je dit forum ruudje, zo laag is (bijna) niemand hier.
 
nu onderschat je dit forum ruudje, zo laag is (bijna) niemand hier.

Zou het niet weten, maar met de ban van Jordybuild is het er alleszins al 1 minder.
 
Je zal niet de eerste zijn waarvan zijn enquete volledig verdoet is door DBB, niet dat ik daar aan mee doe, maar wilde je gewoon even waarschuwen. Als er namelijk hier een aantal trolls tussen zitten kan je je hele enquete weggooien :D

Dan gebeurt dit toch eerder bij phaggy time enquetes of votecontests, zoals het helpen van Angelus' chick naar de high school :trollface:
 
Gedaan
 
  • Like
Waarderingen: X.
Done.. Ben benieuwd wat eruit komt
 
  • Like
Waarderingen: X.
Done
 
  • Like
Waarderingen: X.
done :)
 
  • Like
Waarderingen: X.
Back
Naar boven