MuscleMeat

keep it safe

muthu

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
86kg
Vetpercentage
17%
das mijn motto

dan heb ik maar milde gains
ik ben een noob op aas gebied dus ik wil weinig tot geen bijeffecten

ik heb dus turinabol, anavar, proviron en clomid gekocht
allemaal oral

Pas dit allemaal bijelkaar?
beginnen met
anavar & t-bol
vanaf week 3 prov erbij
en na 6 weken nog 2 weken clomid

allemaal wou ik aan de minimum aanbevolen dosering houden

stats
leeftijd33 (train al 15 jaar no aas)
1,72m
84kg
vet 18%
was 50 kg toen ik ben op me 18e
ben dus flink steviger geworden, maar heb vrije dikke huid en toch wel redelijk wat vet dus heb altijd een zachte look ondanks redelijk wat spiermassa onder het vet. Super dieet kan niet volgen(zoveel discipline heb ik niet).

dus mijn doel is een harder en wat afgetrainde look.
Vandaar de keuze op bovengenoemde spullen.

Ja dat is je motto to keep it safe? 1 oral at the time dat is mijn motto! En die provi snap ik niet helemaal, alsook de clomid niet en ook de 2wkn nakuur niet.

Eigenlijk is het nog helemaal niks, maar je bent al lang member waarom niet even wat lezen op het forum?

Staan genoeg voorbeelden van oral kuurtjes en ook over nakuren is genoeg te vinden.

is echt een flut kuur :rolleyes: zoveel orals is echt safe maar niet heus , goed voor je lever. en inderdaad waarom proviron ?? hoort niet thuis in deze kuur !
en niet de kracht voor een dieet ??? nou kuur dan beter helemaal niet want dit gaat je niks brengen .

proviron is hier hellemaal niet nodig. Wul je toch een kuur doen met orals alleen zou ik gewoon voor winstrol ofzo gaan.
maar "keep it safe" , orals zijn aa17 he , giftig voor lever dus.

Haha keep it safe is mijn motto.. Gast dit is velen malen slechter dan simpel test kuurtje en gains zullen ook poep zijn. Zeker zonder goed dieet. Anavar word vaak verkocht met winny erin, ook jammer.

Advies gezien je %: cut icm anavar die je toch al heb, daarna test only 500 kuurtje. Dan geld je motto keep it safe, dat is nu niet het geval.

snap niet dat, buiten mij niemand hem aanspreekt op z'n voeding... ???

zonder dieet geen AAS. Period!

:roflol: keep it safe

ja dan moet je vooral aan de oral's gaan, slechter voor je lever kan niet.Beter had je een injectie kuurtje gekocht, is veel minder schadelijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik denk dat die gast ons gewoon aan het trollen is

• Topic Starter Topic Starter
ok aardig wat meningen
dus jullie zeggen niet safe en niet effectief

dit is mijn mening

ik ga het toch proberen minus die provi dan, want na wat lezen werd dat wel duidelijk
ik zal me lever waarde laten testen aan einde van de kuur

Ik ben geen bodybuilder, ik ga er geen geld aan verdienen (jullie allemaal zeer waarschijnlijk ook niet)
De ene kuur na de andere kuur, en dan middelen nemen tegen de bijwerking van middelen en weer andere middelen tegen de bijwerking van die middelen. Lichaam maakt zoeen 2,5-11 mg test aan wat normaal na 4-5 uur verdwijnt.
Meer dan 250mg test en dan nog varianten nemen wat dagen, weken, maanden langer in systeem blijven en dan denken dat je helemaal gezond bent na pct?
Was het maar alleen die test nee, want je moet de kuur kick start met d-bol en dan iets anabool erbij zoals deca etc etc
Ik snap dus niet dat mensen die minimaal zulke kuren nemen kunnen zeggen dat anavar/t-bol not safe is.
Lange termijn effecten van die "zwaardere middelen" zijn angst aanjagend als je mij vraagt. Ik zie ook dat de meeste posters nog harstikke jong zijn ( op de moderator na).
Dus over die lange termijn effect heb niemand een idee. En al helemaal niet wat het doet als je 50 ben.
Nee geef mij dan maar een beetje anavar. Dat me lever 5 weken wat harder moet werken neem ik dan voor lief.

ik ben een noob op aas, zal nooit iets nemen waardoor je hormoon balans zwaar verstoort en denken dat het allemaal goedkomt met hcg en clomid. Die pct is trouwens ook een aanslag op je hormoon huishouding.

ik reageer al goed op supplementen, daarom ben ik overtuigd dat deze spullen in minimum aanbevolen dosis mij verder gaan helpen zonder al teveel nadelige effecten.
Als het me meer helpt als creatine ben ik al tevreden.

By the way no disrespect just my humble opinion

Laatst bewerkt:
muthu zei:
ik ga het toch proberen minus die provi dan, want na wat lezen werd dat wel duidelijk
ik zal me lever waarde laten testen aan einde van de kuur
eigenwijs is ook wijs :D
Lange termijn effecten van die "zwaardere middelen" zijn angst aanjagend als je mij vraagt. Ik zie ook dat de meeste posters nog harstikke jong zijn ( op de moderator na).
Dus over die lange termijn effect heb niemand een idee.

Zelf ben ik Natty, Maar uit mijn eigen omgeving, ken ik wel jongens die (ongeveer) dezelfde leeftijd als jou hebben en gekuurd hebben,
kan ze wel eens iets vragen wat je bvb. wilt weten over lange termijn effecten? ;)
muthu zei:
ik reageer al goed op supplementen, daarom ben ik overtuigd dat deze spullen in minimum aanbevolen dosis mij verder gaan helpen zonder al teveel nadelige effecten.
Bro, ga je nu serieus AAS langs supplementen zetten, en ze dan vergelijken in werking? ???

Ninja-edit: zou trouwens ''Cools'', is een PM sturen en vragen of die dit topic en je voorstel wilt bekijken :thumbs:

ok aardig wat meningen
dus jullie zeggen niet safe en niet effectief

Ik snap dus niet dat mensen die minimaal zulke kuren nemen kunnen zeggen dat anavar/t-bol not safe is.
Lange termijn effecten van die "zwaardere middelen"

Welke zwaardere middelen? Je gaat t-bol nemen. Maak eens een praatje met de Oost-Duitse atleten die nu noodgedwongen man zijn geworden. Je spreekt over je mening, maar op welke feiten is die gebaseerd dan?
Misschien toch eens de bijwerkingen van t-bol erbij nemen.
Acne en vette huid
Erectiestoornissen (tijdelijk)
Vergrote kans op hartaandoeningen
Bij mannen kunnen de testikels tijdelijk krimpen indien er geen voorzorg voor wordt getroffen (Pregnyl)
De natuurlijke testosteronproductie kan afnemen of stoppen
Vermannelijking (bij vrouwen)
Bloedstolling gaat moeilijker
Turinabol is hepatoxisch

Nogmaals, over welke zwaardere middelen heb je het? Je zegt zelf een noob te zijn maar toch sla je alle goede raad in de wind. Goed, je moet het zelf weten.

Acne en vette huid
Erectiestoornissen (tijdelijk)
Vergrote kans op hartaandoeningen
Bij mannen kunnen de testikels tijdelijk krimpen indien er geen voorzorg voor wordt getroffen (Pregnyl)
De natuurlijke testosteronproductie kan afnemen of stoppen
Vermannelijking (bij vrouwen)
Bloedstolling gaat moeilijker
Turinabol is hepatoxisch

De bovengenoemde bijwerkingen kun je bij iedere aas plaatsen
alleen welke mate bij welke aas?
Je kan een puistje krijgen of acne vulgaris over je hele rug met diepe putten met blijvende littekens

natuurlijke productie test "kan" afnemen, maar bij test zal het absoluut zeker afnemen en zelfs compleet stoppen.

Turinabol is hepatoxisch, ja duh bier ook, die kiloos eiwitten die je eet ook
Iedere weekend 10-20 bier zuipen is hepatoxischer als 5 weken turi aan minimum aanbevolen dosering.

Snap je wat ik wil zeggen, copy paste kan iedereen.

Je kan er beter gewoon een slotje op gooien op dit topic. Je luistert toch naar niemand dus wat boeit jou andermans mening?

Als het me meer helpt als creatine ben ik al tevreden.

gezien dit punt zou ik iets van 40mg anavar combineren met creatine voor 4-6 weken. Zoek maar eens op synergie creatine anavar. Nakuur met 4 weken nolva 20mg of in elk geval minimaal 20-20-10-10 mg in de 4wkn.

Het zal je geen monster maken maar is een hele goede combi. Anavar is niet extreem schadelijk voor de lever (vergeleken met t-bol) en je herstel is sneller dan met een zware kuur. Punt is alleen heb je echte anavar aangezien anavar duur is en er vaak winny inzit in de praktijk. (merken mogen we niet bespreken)

Ok duidelijk t-bol vliegt er ook uit
dus anavar en nolva
andere spullen maar terug brengen

@ymir; Is dat echt zo? heb je daar een link van? Van die crea en anavar ;) Karma

Terug
Naar boven