AndroidHealthClinic

keep it safe

@ymir; Is dat echt zo? heb je daar een link van? Van die crea en anavar ;) Karma

Ik dus ff checken want dit feit is al jaren genoemd op zoveel sites maar als ik google op anavar creatine synergy dan kom je de vraag steeds tegen waarop dit precies gebaseerd is. Iedereen schijnt het ergens gelezen te hebben maar niemand weet waar. (google maar) Het enige is dit vage profile dat niet veel zegt zonder bron:
[Link niet meer beschikbaar]

Dit is een vraag voor Cools denk ik. Ik zal em ff een pm sturen.

anavar verstoort ook je hormoonbalans.... net als elke AS....

verder zul je geen resultaat zien onder die wintervacht. of denk je dat je door de anavar af gaat vallen? want dat gaat niet gebeuren zonder dieet.

suc6

Bericht gewist

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hoop dat de kuur me motiveert om een stricter voedingsplan te volgen

Wees verstandig en zet er test bij. Aangezien het toch niet alleen bij dit "kuurtje" blijft, kun jr het beter goed doen en test erbij zetten. Tevens word winstrol vaak verkocht ipv anavar. Niemand blijft bij 1 kuur en je zal toch wel gaan prikken en dan denk je wow had ik dit maar veel eerder gedaan. Zet er lekker test bij voor 10wk en gebruik die anavar als kickstart of eventueel op het einde vd kuur om droger te komen en die 2wk tot je pct te overbruggen.

Dit alles mits je voeding in orde is, zonder voeding geen kwaliteits gains.

Terug
Naar boven