AndroidHealthClinic

Kelei style 2.0 Van ongeloof naar resultaten

Ik wil wel reageren :)

tegen betaling
srs
notsrs

In natura?

Yes homo

Eerst examens, dan skiën en dan begin ik met loggen ;).

Dat lukt bij mij inderdaad ook niet voorkant van m'n schouders is ook blauw nu, any tips or tricks!?

Het is een beetje uitzoeken... Je moet de barbell eigenlijk kunnen plaatsen zodat het ook blijft liggen zonder je handen te gebruiken. Als de clean grip niet lukt, kan je ook proberen om de barbell met gekruiste armen vast te houden (maar daar ben ik zelf geen fan van).

• Topic Starter Topic Starter
+1
En ik voel er na een paar keer al helemaal niks meer van:)

Haha oke gaan we maandag mee beginnen!

BTW: IK HEB DE GUTS VERZAMELD OM PROGRESSIEPICS TE VERZAMELEN VAN MIJN EERSTE 3 MAANDEN! :eek:

link: http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/priscons-3-maanden-progressie-357316/

Maar, hier komt de training!

ROMDL: 110kg/12x
Pull-up: Assisted, kan ik echt nog niet
Dips: 10kg + lichaamsgewicht/10x
Incline DB press: 19kg/12x
DB bent over row 16kg/12x
Leg extensions: 54,5kg/12x
Incline DB curls: 10kg/12x
Overhead DB extensions: 10kg/11x
Side raises: 9kg/12x

Supertraining tenminste ging lekker voor gevoel! Heerlijk schema was de eerste week!

Lekker hoor, op bijna alle oefeningen 12 hh gehaald!

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoe zit het mbt je voeding, bulken?

Je ziet wel dat er progressie is op je foto's, maar het is lastig het echt goed te beoordelen.
De before foto's zijn vrij donker. Gewoon hard blijven trainen en dan zijn je volgende foto's vast impressive!

Klopt dat van dat licht is idd jammer, maar ben blij dat je wel progressie ziet. Voor mij is het best veel op het oog, maar kan zijn dat andere zich sneller ontwikkelen?

Overigens, ik ga nu sws dit schema van kelei 3 maanden doen. Dus ben benieuwd!

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Overigens voeding ik heb een eetschema waarin ik 300 kcal onder onderhoud zit! Maar door cheaten op sommige dagen ben ik meer aan het recompen als cutten!

Hey ijzersmijters!

Vandaag ubersportieve dag gehad. Maar ten eerste ik ben dus gestopt met zuipen, hiermee bedoel ik dat ik ben gestopt met nachten van 20+ bier en weinig slaap. Gisteren was mijn eerste zaterdag hiermee ik heb dus op een feestje 3-4 bier op en toen iedereen uit ging om 12 uur zijn ik en mijn vriendin naar huis gegaan.

WAT ZIJN ZONDAGEN DAN MOOI!
Nog leuker als je niet brak bent!

Ik ben dus vanmorgen sporten geweest, hier mijn log!

Front squats 55kg/12x
Easy +
Chin-ups 0kg-12x
Assistance gebruikt
Bench press 60kg/11x
Volgende keer haal ik de 12!
Seated rows 61,5kg/12x
EASY. +
Leg curls 61,5kg/12x
EASY. +
Concentration curls 11kg/12x
EASY. +
Rope pressdowns 45kg/12x
EASY. +
Standing calf raises
Overgeslagen..
Wide grib upride pulls (barbell) 20kg/12x
Eerste keer barbell voelt fijner als cable. +

Ik was net op tijd klaar maar had op deze zondag nog zin om cardio te doen. Aangezien dat de sportschool 1 uur sloot naar huis gegaan goede goede goede maaltijd gegeten (extra kcal!) en toen met mijn schoonvader 60km gewielrend! Wat een zondag!

Je kunt mooi overal gewichten verhogen!

Ja klopt, dat is het voordeel dat ik rustig ben begonnen!

Ziet er goed uit, keep it up!

Lekkere training hoor, weer vaak x12!

Weer kuiten geskipt zie ik haha, geen tijd meer voor gehad? ;)

Lekkere training hoor, weer vaak x12!

Weer kuiten geskipt zie ik haha, geen tijd meer voor gehad? ;)

Zoals ik al zei vindt ik het niet echt nodig in mijn geval, het is al de meest voorlopende spier en bij mij groeit hij al flink van het ROMDL en FRSQ heb ik het gevoel. Blijkt na x aantal weken dat hij toch niet meekomt dan ga ik hem altijd trainen, tot die tijd alleen als ik er zin in heb!

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:25 ----------

Hmmm, dilemma! Ik heb zo'n verschrikkelijke zin om naar de gym te gaan met dit schema en nu. Ik ben vandaag eerder klaar hierdoor zou ik ook vanmiddag kunnen gaan sporten, maar ik weet dat ik vanavond dan weer zin heb :rolleyes:. Wanneer ga ik nu naar de gym?

Ik train liever 's ochtends of 's middags. In de avond is het veel drukker in de gym, ik haat wachten.

Dus, wat is het geworden? ;)

Ik train liever 's ochtends of 's middags. In de avond is het veel drukker in de gym, ik haat wachten.

Dus, wat is het geworden? ;)

Het is 4 uur geworden mooi tussenin nu weer thuis en lekker PWO gegeten! Hier komt mijn training aan! :eek:

Deadlift: oke, ik miste iets in mijn trainingsschema voor mezelf ik hou van toppen!
Daarom ga ik nu lekker eigenwijs de eerste twee dagen van mijn week (ma/di of zo/ma) toppen op de grote 3 op mijn eigen manier. (probeer me maar over te halen :P) de rest blijf ik wel kelei style!

8*60kg
8*100kg
5*120kg
1*150kg Goede vorm PR!

Pull-up: Assisted, kan ik echt nog niet maar voel dat het eraan komt!

Dips: 10kg + lichaamsgewicht/10x

Incline DB press: 20kg/12x

DB bent over row: 17kg/12x

Leg extensions: 54,5kg/12x

Incline DB curls: 11kg/11x

Overhead DB extensions: 11kg/11x

Side raises: 10kg/8x

daarna nog wat gespeeld met wat rotator cuffs. Erg trage training tussen de oefeningen in omdat mijn vriendin ook in de sportschool was. Ik ga vanaf nu de training een cijfer geven ik vond deze training een:
7!

Nu in de trein naar huis, lekker rustig dagje college gehad. Dan dadelijk naar de gym aanknopingspunten tijdens deze training worden:

Ik wil:
12x 60kg bp
Meer op techniek letten
Kuiten doen

eventueel als ik nog energie heb ga ik na het trainen een beetje:

Leg raises
Ab wheel YOLO##

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Training zit er op, slechtste training ooit al mijn vrienden stonden er dus er kwam niks terecht van die 30 seconde rust iedere keer het was iedere keer bijna 30 minuten door het mauwen dat doen we dus nooit meer! (vrienden hebben andere mentaliteit vandaar dat ik nooit met ze sport, meer kijk deze sixpack @52kg)

Wat ik ook ga doen is verlagen van het gewicht bij de seated row en de incline dumbell curl, ik kan het allemaal makkelijk MAAR ik trainde met mijn andere schema echt op mind-muscle control en dat lukt niet bij deze gewichten(een paar oefeningen) Nouja, hier komt e de training.

Squats
Even testen overmorgen weer frontsquats a la kelei!
5x60
5x90
5x100
1x130

Chin-ups 0kg-12x
Assistance gebruikt

Bench press 60kg/12x
Eindelijk verhogen die hap!

Seated rows 73kg/12x
EASY, maar verlagen voor mind muscle control, ik smokkel..

Leg curls 73kg/8x
Flink zwaar na die squats!

Concentration curls 12kg/8x
Flinke pomp in biceps!

Rope pressdowns 45kg/12x
EASY, kan gewicht bij!

Wide grib upride pulls (barbell) 25kg/12x
Begin het een lekkere oefening te vinden mde dankzij de spiegel die strepen laat zien op mijn schouders :$

Al met al het ene beter als het andere, lange tijden maar wel eindelijk m'n bench gehaald algemeen cijfer gegeven met een HBO mentaliteit:
5,5
Schijt 2 studiepunten zijn binnen!

[/COLOR]Training zit er op, slechtste training ooit al mijn vrienden stonden er dus er kwam niks terecht van die 30 seconde rust iedere keer het was iedere keer bijna 30 minuten door het mauwen dat doen we dus nooit meer! (vrienden hebben andere mentaliteit vandaar dat ik nooit met ze sport, meer kijk deze sixpack @52kg)

Ja ik ken het. Te veel afleiding gaat meteen ten koste van je rest-pause sets.
Een van de redenen waarom dat ik solo lift. En het liefst ook nog in de ochtend.

Lekker van je bench! Ik ben zelf mijn flat bench aan het overreachen. :D

Ja ik ken het. Te veel afleiding gaat meteen ten koste van je rest-pause sets.
Een van de redenen waarom dat ik solo lift. En het liefst ook nog in de ochtend.

Lekker van je bench! Ik ben zelf mijn flat bench aan het overreachen. :D

Haha ja inderdaad! gaat jou progress nog goed op dit schema? ben nog steeds bang dat ik tijd verspil aan een minder schema :p maar het is wel heel leuk om te doen!

Terug
Naar boven