Ironmind
Huge Freak
- Waardering
- 1.051
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 10%
Hehe, ja man, wel iets meer honger, maar vind het trainen en de pomp lekkerder op carbs, ook oog ik (vind ik zelf dan) al snel 3kg zwaarder en dat is positief!
Voordeel van Keto vond ik toch wel dat je minder mag cheaten, en dit dus niet elk weekend doet (ketose verhaal) en 2500Kcal aan eiwitten en vetten is anders dan 2500Kcal met carbs
Anyway, discipline is de sleutel imo, ik ben nog lang niet klaar, ik zet hieronder ff mn nieuwe schema, heb toch mn melk erin gehouden, zo droog sta ik immers nog niet:
Voordeel van Keto vond ik toch wel dat je minder mag cheaten, en dit dus niet elk weekend doet (ketose verhaal) en 2500Kcal aan eiwitten en vetten is anders dan 2500Kcal met carbs

Anyway, discipline is de sleutel imo, ik ben nog lang niet klaar, ik zet hieronder ff mn nieuwe schema, heb toch mn melk erin gehouden, zo droog sta ik immers nog niet:

Ik zou eerder wat hoger gaan in vetten 's avonds ipv die pindakaas.
Heb nog niet echt iets gemerkt van spierverlies. Kracht blijft ook hetzelfde of gaat vooruit. Daarover dus niets te klagen. Moet gewoon geduld hebben want ben nog helemaal niet zo lang bezig. Kleine 2 maanden nu