MuscleMeat

KETO + Cardio ?

• Topic Starter Topic Starter
Hehe, ja man, wel iets meer honger, maar vind het trainen en de pomp lekkerder op carbs, ook oog ik (vind ik zelf dan) al snel 3kg zwaarder en dat is positief!

Voordeel van Keto vond ik toch wel dat je minder mag cheaten, en dit dus niet elk weekend doet (ketose verhaal) en 2500Kcal aan eiwitten en vetten is anders dan 2500Kcal met carbs :o

Anyway, discipline is de sleutel imo, ik ben nog lang niet klaar, ik zet hieronder ff mn nieuwe schema, heb toch mn melk erin gehouden, zo droog sta ik immers nog niet:

jim81d.jpg

Ziet er goed uit, ben benieuwd hoe je erop reageert na keto.
Keep us up to date!

Ow toch even muggenziften op je schema :p Ik zou eerder wat hoger gaan in vetten 's avonds ipv die pindakaas.

Doe ik, al gebeurd er niet veel meer, behalve dat ik probeer droger te geraken (zonder teveel spierverlies..)

Ik begrijp je laatste zin niet goed: Bedoel je dat ik in de avond hoger in vetten moet, en geen pindakaas?

Indien je het dieet strikt aanpakt en net onder je onderhoud zit, kan het zijn dat je zeer langzaam vet verliest maar tegelijkertijd wel al je spiermassa behoudt of zelfs bijwint.
Misschien komt het hierdoor dat mensen het verschil merken, je zal bvb misschien op je armen etc droger worden maar aangezien je buik de laatste plaats is waar je afvalt zal je het daar wsl minder merken.
Indien je de laatste maand toch nog een eindsprint wil geven, zou ik tijdens de weekdagen gewoon nog lager zakken in caloriën. Verwaarloos je refeed echter niet want dan zal er spierverlies optreden.

Ik zit een stukje lager dan onderhoud. :D Heb nog niet echt iets gemerkt van spierverlies. Kracht blijft ook hetzelfde of gaat vooruit. Daarover dus niets te klagen. Moet gewoon geduld hebben want ben nog helemaal niet zo lang bezig. Kleine 2 maanden nu :o

Ik begrijp je laatste zin niet goed: Bedoel je dat ik in de avond hoger in vetten moet, en geen pindakaas?
Hehe sry had het snel ff neergetypt aangezien ik klaar stond om naar de fitness te vertrekken :lifter:
Ik zou in de cut van de pindakaas afblijven, en wat kipfilet in de plaats nemen.
Om het calorieverschil wat aan te vullen zou ik 's avonds wat meer vetten (noten eten)
Maar dat is echt muggenziften, je schema ziet er nu ook goed uit hoor :)
Ik ben zelf niet zo'n fan van pindakaas, wsl is het daarom dat ik erover begin :p

Ozo, mja, ik gooi bij mn whey/kwark/water nu ook een ei in mn shake, voor de vetten en extra kcals.., door die vetten worden de eiwitten uit de whey ook iets trager opgenomen, wat ik gunstig acht.

Pindakaas kan naar mijn inziens in zowel bulk + cut!
Heel veel onverzadigde vetten + weinig suikers!

+ daarbij dat mijn vetbehoefte in het begin van de middag enorm hoog is, als ik het broodje pindakaas hier skip, neemt de behoefte om te cheaten enorm toe.......

Ik heb de meal voor de broodjes pindakaas al kipfilet, word saai anders :P
En ja, ik vind pindakaas gewoon gruwelijk lekker :P

Ik begin er morgen pas mee btw, vanaaf feestje, gaan we wokken, straks eerst nog ff stukkie joggen dus :rolleyes:

Hoop dat die koolvis me niet gaat tegenstaan, super goed en goedkoop voer :)

Maar zoals je ziet, het grootste aandeel van mn schema = eiwit!
Vetten moeten erin blijven uiteraard, alleen al om aanmaak Test niet te verwaarlozen.., en het aandeel carbs niet te hoog laten stijgen.

In mn whey/melk/kwark shake (4e meal) neem ik mn laatste carbs btw, dit is rond 16:00 net voor/na mn training, ik houdt hem denk VOOR mn training.

Terug
Naar boven