AndroidHealthClinic

keto-dieet tips/advies?

• Topic Starter Topic Starter
Zou best waar kunnen zijn. Hoe oud is je broertje trouwens? :p
Oh en welke huisarts heb je, ben zeer benieuwd aangezien ik ook een huisarts heb die niet snel iets serieus neemt, en we wonen in dezelfde stad dus..
mijn broertje is 19jaar, en dokter timmer heet mn huisarts:P:P

ik heb 2vragen

1: welke groente zitten de meeste vezels in? ik heb nou paprika en komkommer is dit voldoende?
2: ik wil cardio erbij gaan doen moet je bij keto ook nog rekening houden dat je bijv voor je cardio niet teveel eet of erna? kheb vanmorgen gewoon maaltijd1 gegeten en toen ben ik een half uur gaan joggen?

ik heb 2vragen

1: welke groente zitten de meeste vezels in? ik heb nou paprika en komkommer is dit voldoende?
2: ik wil cardio erbij gaan doen moet je bij keto ook nog rekening houden dat je bijv voor je cardio niet teveel eet of erna? kheb vanmorgen gewoon maaltijd1 gegeten en toen ben ik een half uur gaan joggen?

Hmm, ik heb zelf ook nog spinazie erbij voor de vezels.

Cardio doe ik gewoon net als altijd na me KT, neem nu alleen niet meer de EAS erbij, omdat hier koolhydraten inzitten, of zijn dit onschadelijk koolhydraten?

net een appeltje gehad

straks weer eentje en dan

11:45 benen gaan trainen!

en dan refeeeeeed

jummie!

Hmm ik ga gewoon clean eten dus komt wel goed

geen koek snoep chocolade ofzo

rijst/kip/groente/brood/noten/rijstwafels/havermout

that's it volgens mij:p

haha 6 kilo, heb je dan heel de week gecheat ofso
beetje als ze hier bijv pizza ofzo eten kan ik de verleiding moeilijk weerstaan en gister ben ik eigenlijk helemaal los gegaan met eten :grumble: maar vanaf vandaag gaat dat helemaal veranderen ;)

Lekker! Eetsmakelijk.
Ik kijk nu al naar mijne uit, ondanks ik het prima trek met weinig carbs.

valt mij ook nog wel mee met weinig carbs, heb dit weekend geen refeed gedaan, heb gister wel 4 beefburgers gegeten (jaja lekker gefrituurd, dus wel een cheatmaaltijd, heb ik toch nodig om er weer een week tegenaan te kunnen), waar in totaal 15 gram koolhydraten inzat, terwijl ik de rest van de week op <10 gram totaal zat (alleen uit amandelen en groente)

zag toen wel dat de ketostrip al wat lichter verkleurde, volgend weekend komt de eerste echte refeed.

Ja ik kan als ik wil nog week uitstellen mijn refeed ofzo

geen laast van honger of cravings

peace of cake!

ik heb me na het kakken toch gvd hele tijd een jeukende anus ik denk dat ik te weinig vezels krijg ik eet 300gr komkommer perdag en 10gr pindas is dit te weinig?

Ik zeg groene groentes toevoegen is toch verwaarloosbaar... broccoli kun je eens proberen... en anders misschien wel pure vezels slikken, zijn verkrijgbaar in poedervorm...

Persoonlijk eet ik dagelijks 50 - 100gr amandelen en letterlijk een hoop groene groenten (spinazie, sla, brocolli).
Indien dat niet werkt kan je experimenteren met psylliumvezels.

ik heb een vraagje over de ckd calculator, ik heb nou mn gewone begin gewicht in gevult niet vvm maarja nou ben ik 5kg vocht kwijt maar nu ben ik al 2weken op het zelfde gewicht blijven hangen, moet ik die 5kg aanpassen in de ckd calculator

edit: euhmm als je ei bakt heeft dat de zelfde voedings waarde als je kookt?

Laatst bewerkt:
ik heb een vraagje over de ckd calculator, ik heb nou mn gewone begin gewicht in gevult niet vvm maarja nou ben ik 5kg vocht kwijt maar nu ben ik al 2weken op het zelfde gewicht blijven hangen, moet ik die 5kg aanpassen in de ckd calculator

edit: euhmm als je ei bakt heeft dat de zelfde voedings waarde als je kookt?

Als je blijft hangen, dan moet je of minder eten, of (meer) cardio gaan doen.

Betreft het ei, voedingwaarde zijn hetzelfde als je het ei niet te veel laat aanbakken. Wel even de boter/olie meerekenen.

Terug
Naar boven