Streetwize
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wil je eens opschrijven wat je allemaal hebt gegeten in je refeed want wij hebben de zelfde stats

naja wat is bepalender de lengte van je refeed of wat je eet...
warrom is dat vrij nutteloos, help ik daar nu na dat refeed niet even mee mn KH die er nog in zitten sneller te verbranden?
Hoezo is cardio nutteloos?
Ik ga nu wel weer 2 weken zonder carbs doen. Het is alleen ****ing moeilijk.
En ik zeg eerlijk ik weet niet of ik het ga trekken maja ik ga mn best doen.
Overgens dat ik nu na n week al wat carbs heb gehad betekent dat dan dat die hele week voor niks is geweest?
Ik ga nu wel 2 weken volhouden! (hoop ik)
hier komen de resultaten:
dat had ik nooit verwacht 

, ik ga het morgen vroeg weer proberen want mn maat zei dat het mischien komt omdat ik zweetvoeten had en dat na het trainen je spieren zijn opgepompt ofzoww

toppie kerel dan ga ik dat ook doen zo10 snee brood
2pakken kipfilet
125gram rijst
500gram kipfilet
500gram havermout
1.5liter melk
400gream steak
300gream aardappelen

gvd kheb net mn vet percentage opgemeten met mn nieuwe weegschaal wel na het trainen ik weet niet of dat wat uitmaakt maar ik ben er goed van geschrokkenhier komen de resultaten:
kg: 89,2
tbw: 48,3%
tbm: 41,3%
tbf: 31,5%
31,5% vet haha jezus ****ing christdat had ik nooit verwacht
terwijl als ik mijn buik aanspan gewoon blokjes zichtbaar zijn hahahaha, ik ga het morgen vroeg weer proberen want mn maat zei dat het mischien komt omdat ik zweetvoeten had en dat na het trainen je spieren zijn opgepompt ofzoww
![]()
en na de training is ook niet echt gunstig ofwel, kzal het morgen ochtend weer eens proberen die kerel bij de mediamarkt zei dat dit de beste weegschaal met vetmeter is en het was niet goedkoop dus ik hoop niet dat het een miskoop isConsumentenweegschalen zijn totaal niet accuraat dus geen zorgen. Zeker niet als je buikspieren zichtbaar zijn is het onmogelijk dat je 31,5% hebt. Dan ben je echt moddervet
hij zei dat het altijd wel 2 of 3% kan afwijken als die bijv 20% aangeeft dan hoeft het geen 20% te zijn maar je kan iig kijken of je die de week erop mischien 18% aangeeft dan heb je wel 2% vet verloren zoiets vertelde hij me, hij bedoelde dat die niet precies aangeeft hoeveel vet maar hij is wel stabielen na de training is ook niet echt gunstig ofwel, kzal het morgen ochtend weer eens proberen die kerel bij de mediamarkt zei dat dit de beste weegschaal met vetmeter is en het was niet goedkoop dus ik hoop niet dat het een miskoop ishij zei dat het altijd wel 2 of 3% kan afwijken als die bijv 20% aangeeft dan hoeft het geen 20% te zijn maar je kan iig kijken of je die de week erop mischien 18% aangeeft dan heb je wel 2% vet verloren zoiets vertelde hij me, hij bedoelde dat die niet precies aangeeft hoeveel vet maar hij is wel stabiel
die elektronische zijn k*t, die meten gewoon je weerstand en hier kan vanalles invloed op hebben.
Hoeveelheid die je gegeten hebt, gedronken, veel gezweet, net naar de wc geweest enz...
en na de training is ook niet echt gunstig ofwel, kzal het morgen ochtend weer eens proberen die kerel bij de mediamarkt zei dat dit de beste weegschaal met vetmeter is en het was niet goedkoop dus ik hoop niet dat het een miskoop ishij zei dat het altijd wel 2 of 3% kan afwijken als die bijv 20% aangeeft dan hoeft het geen 20% te zijn maar je kan iig kijken of je die de week erop mischien 18% aangeeft dan heb je wel 2% vet verloren zoiets vertelde hij me, hij bedoelde dat die niet precies aangeeft hoeveel vet maar hij is wel stabiel

gvd kheb net mn vet percentage opgemeten met mn nieuwe weegschaal wel na het trainen ik weet niet of dat wat uitmaakt maar ik ben er goed van geschrokkenhier komen de resultaten:
kg: 89,2
tbw: 48,3%
tbm: 41,3%
tbf: 31,5%
31,5% vet haha jezus ****ing christdat had ik nooit verwacht
terwijl als ik mijn buik aanspan gewoon blokjes zichtbaar zijn hahahaha, ik ga het morgen vroeg weer proberen want mn maat zei dat het mischien komt omdat ik zweetvoeten had en dat na het trainen je spieren zijn opgepompt ofzoww
![]()
.Ik ben gestopt met Anabolic Diet. Ik vind echt k*t dieet. Je hebt alleen lol de eerste paar weken, omdat je vocht verliest. Daarna ben je 1 grote platte vis de hele week door. Geen pomp, geen volume en die godvergeten eieren komen ook me neus uit.
Ik ga gewoon weer low carb.![]()
nou ik test wel iets van 5x perdag en niet iedere x kleurt die rozenaja dat kan
niet toch ergens verborgen kh gehad ofzo dat het niet zo lekker ging?
Trouwens een vraagje, vroeg me af, zitten er altijd ketonen in je urine?
Als iemand een test doet die normaal eet zou het dan ook kunnen zijn dat er ketonen in zijn/haar urine zitten?