MarkGripStrength
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.406
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja...![]()
77.5 kg
Hoe ik zo snel cut is setje clean and press met kettlebells, op en neer lopen op mn kamer terwijl ik youtube kijk, veel groene thee en koffie
Volgens mij krijgen we gewoon een showtje want dat kan idd nooit zo snelIs het niet gewoon buik inhouden en buik uitduwen? Kan me niet voorstellen dat dit zo snel gaat.
Volgens mij krijgen we gewoon een showtje want dat kan idd nooit zo snel
Waar was je bulk dan ?Ben weer aan het cutten haha...
Met Double Kettlebell Clean and Press
2-3 liter vocht drinken, buikpijn uitduwen, heupen kantelen en op de avond.... kan op een foto best zo een verschil laten zien. 😉Is het niet gewoon buik inhouden en buik uitduwen? Kan me niet voorstellen dat dit zo snel gaat.
Ja...Nicotine in de tabak die ik rook vernelt de stofwisseling, groene thee en koffie ook, en ik maak constant setjes en wandel vaak
Voor iemand aan 2 antipsychotica doe ik het enorm goed...Begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat dit een vorm van aandacht vragen is.
Gaat helemaal nergens meer over.
Post meerdere malen hoe top zijn geheelonthouding is maar post meerdere keren dat die doordraait.
Gaat cutten gaat bulken gaat cutten gaat bulken gaat cutten gaat bulken gaat cutten gaat bulken enz enz.
Stopt met roken begint met roken stopt met roken begint met roken enz enz.
Snap ergens dat je meerdere problemen hebt Mark maar je zou bijvoorbeeld ook kunnen proberen je aan 1 ding te houden.
En misschien is het dan handig om hier op het forum het bijtehouden.
En dan bedoel ik niet al je veranderingen die je doormaakt maar meer iets waar je je aan kan vast houden,
als een herinnering aan wat je nou precies aan het doen was.
Als je teminste serieus bezig wil zijn hiermee (hoewel ik dat betwijfel ergens)
Probeer nou eens een maandje iets voltehouden man.
En hoe hard het ook klinkt maar
niemand gaat je anders nog serieus nemen hier.
Als je wilt, kan ik:Gemiddeld BMI bij mensen die antipsychotica gebruiken ligt grofweg tussen 26 en 30,
met duidelijke uitschieters afhankelijk van het middel.