XXL Nutrition

Kettlebell challenge

lol, gekke russen :) Wel bikkel die jump pistols zeg.

heb hem al eerder gezien maar ****ing hell.... over motivatie gesproken. Ik wil hoger springen, dat is mijn doel, en dan wil je echt in een hoekje gaan zitten huilen als je de immense kracht van die dude ziet.

Nothin' but love

ik heb van de week een 2 daagse kettle-bell training, wish me luck [wel nodig als ik dat videotje zie :p]

die jump pistols zijn echt bruut!
lijken me best vette trainingen, je kan er veel mee doen!

kettlebells zijn idd gave dingen om mee te trainen! Train er zelf nu al een aantal maanden mee en ik merk echt dat ik een stuk sterker ben geworden en meer energie heb om te trainen. daardoor haal ik meer uit m'n andere trainingen!

wie trainen er nog meer met kettlebells? wat zijn jullie ervaringen?

kettlebells zijn idd gave dingen om mee te trainen! Train er zelf nu al een aantal maanden mee en ik merk echt dat ik een stuk sterker ben geworden en meer energie heb om te trainen. daardoor haal ik meer uit m'n andere trainingen!

wie trainen er nog meer met kettlebells? wat zijn jullie ervaringen?

Ik ben inmiddels gecertificeerd trainer, en ben blij dat ik de cursus heb gevolgt. Ik ga over een maand of 2 een gevorderde cursus volgen waarschijnlijk. De trainingen met kettlebells kunnen goed helpen met je normale trainingen, vooral door de reeds genoemde energie.

Ik ga binnenkort kettlebells zelf kopen, ik heb voor nu beschikking tot 8-24 kg kettlebells, maar wil zwaarder :) heerrlijkkk die trainingen :D

Ik ben inmiddels gecertificeerd trainer, en ben blij dat ik de cursus heb gevolgt. Ik ga over een maand of 2 een gevorderde cursus volgen waarschijnlijk. De trainingen met kettlebells kunnen goed helpen met je normale trainingen, vooral door de reeds genoemde energie.

Ik ga binnenkort kettlebells zelf kopen, ik heb voor nu beschikking tot 8-24 kg kettlebells, maar wil zwaarder :) heerrlijkkk die trainingen :D

Tof dat je trainer bent! Waar heb je die opleiding gevolgd? Train je zelf ook andere mensen met de kettlebell?

Tof dat je trainer bent! Waar heb je die opleiding gevolgd? Train je zelf ook andere mensen met de kettlebell?

De training werd gegeven door optimallifefitness, in Vught. De kettlebells zullen deze week op de club zijn hopelijk, dan ga ik er eerst een week zelf mee trainen en dan ga ik andere mensen ermee trainen en evt. workshops geven ofzo.

Terug
Naar boven