- Waardering
- 10.334
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
17 januari 2026 is dag 1 zonder wiet
Begrijp je wel dat dit echt heel knap is? Volhouden nu kerel!
Als ik het maar geloof want het werkt
Das waar, ook al is het placebo

Helpt dat? Ik heb geen idee verder ik ga gewoon op dat ding staan.En belangrijkste wat ik altijd doe met wegen = hou je buik in 👌
Hey het had gekund met volume, opervlakte, drukgevoeligheid op de plaat enz enz.

Volgens deze site kan ik niet aan komen of af vallen in vet / spieren, is alleen maar vocht altijd hahaBeste Mark jongen, ik raad je toch wel aan omjezelf nuchter te gaan wegen (bijvoorbeeld op een vast tijdstip op de dag, als het mogelijk is in de ochtend bij het opstaan)
Als jij elke keer jezelf weegt na een training random op een dag dan zou de meeting nooit betrouwbaar zijn.
Half gekleed of naakt. Met of zonder telefoon in je handen tellen ook allemaal mee.
Doe ermee wat je wilt.
Ja nee dat kan wel maar niet in 1 dag ofzo maat.Volgens deze site kan ik niet aan komen of af vallen in vet / spieren, is alleen maar vocht altijd haha
Ik maak me geen zorgen meer over bulken of cuttenJa nee dat kan wel maar niet in 1 dag ofzo maat.
Daar gaat tijd overheen.
Probeer eens het een maand lang voltehouden om te zien wat dat nou doet met je.
Onder onderhoud trainen noemen ze dat. Ja dat kan je ook doen idd.Ik maak me geen zorgen meer over bulken of cutten
Wat ik nu doe is ik eet gewoon wat ik wil en train dagelijks, zonder me zelf vol te proppen of uit te hongeren
Zo word ik niet dik maar ook niet echt droog en dat vind ik prima, als ik maar sterker word en dat lukt