MuscleMeat

Kettlebell Training, Calisthenics

Wacht even, je hebt 2 weken niet geblowt?

• Topic Starter Topic Starter
625054858_18133238299502987_6867309989417817800_n.jpg - 689078

77 kg
Ik ga weer wat minder eten

Beste Mark jongen, ik raad je toch wel aan omjezelf nuchter te gaan wegen (bijvoorbeeld op een vast tijdstip op de dag, als het mogelijk is in de ochtend bij het opstaan)
Als jij elke keer jezelf weegt na een training random op een dag dan zou de meeting nooit betrouwbaar zijn.
Half gekleed of naakt. Met of zonder telefoon in je handen tellen ook allemaal mee.

Doe ermee wat je wilt.

En belangrijkste wat ik altijd doe met wegen = hou je buik in 👌
Helpt dat? Ik heb geen idee verder ik ga gewoon op dat ding staan.
Maar als je dat elke keer doet dan kan het weinig kwaad verder lijkt me.
Maar is het dan je buik in houden of doe je dan je buik vacuum zuigen?

Nee tuurlijk helpt dat niet 🤣
Hey het had gekund met volume, opervlakte, drukgevoeligheid op de plaat enz enz.
Er zou heus wel ergens een 1 of andere nartuurkundige nerd zijn met een volume die zegt dat het er iets mee te maken heeft...
Of juist niet!
Geen idee ik ben er geen 1 :D

Beste Mark jongen, ik raad je toch wel aan omjezelf nuchter te gaan wegen (bijvoorbeeld op een vast tijdstip op de dag, als het mogelijk is in de ochtend bij het opstaan)
Als jij elke keer jezelf weegt na een training random op een dag dan zou de meeting nooit betrouwbaar zijn.
Half gekleed of naakt. Met of zonder telefoon in je handen tellen ook allemaal mee.

Doe ermee wat je wilt.
Volgens deze site kan ik niet aan komen of af vallen in vet / spieren, is alleen maar vocht altijd haha

Ja nee dat kan wel maar niet in 1 dag ofzo maat.
Daar gaat tijd overheen.
Probeer eens het een maand lang voltehouden om te zien wat dat nou doet met je.
Ik maak me geen zorgen meer over bulken of cutten
Wat ik nu doe is ik eet gewoon wat ik wil en train dagelijks, zonder me zelf vol te proppen of uit te hongeren
Zo word ik niet dik maar ook niet echt droog en dat vind ik prima, als ik maar sterker word en dat lukt

Ik maak me geen zorgen meer over bulken of cutten
Wat ik nu doe is ik eet gewoon wat ik wil en train dagelijks, zonder me zelf vol te proppen of uit te hongeren
Zo word ik niet dik maar ook niet echt droog en dat vind ik prima, als ik maar sterker word en dat lukt
Onder onderhoud trainen noemen ze dat. Ja dat kan je ook doen idd.
Maar goed even eerlijk tussen ons maat. Hoe lang ga je dat volhouden?
Als jij over een aantal dagen weer besluit om je vol te proppen dan krijgt je lichaam weer zo'n klap.
Je bent nog best wel jong en ook nog aardig sterk ook (ik had die deadlift gezien van je. Goede vorm en ook weer netjes terug leggen ook)
nu kan jou lichaam het nog wel aan maar hoe lang zou dat zo blijven makker?

Terug
Naar boven