AndroidHealthClinic

Keuringsdienst van Waarde: Eiwitpoeder!

Ik ga kijken!

Zin in!

Sensationeel!

Net begonnen op 3

Nice

Johnny!!!

Jezus wat een kutprogramma. Als ze nou van tevoren 1 minuut hadden gegoogled hadden ze gevonden dat dat hele productieproces alles behalve spannend is, en dat je daar maar met pijn en moeite een programma over kan vullen.

Continu ook dat body & fit-merk prominent in beeld, vraag me af wie Ralf daarvoor gepijpt heeft.

Beetje kort door de bocht weer. Matig programma.

Ah, er zit dus toch iets extras in die wei poeder; smaakstof en verdikkingsmiddel. tis dus net als chocomel

Prachtige conclusie wel

'Dus ik kan net zo goed twee glaasjes magere chocolademelk nemen na het trainen ipv whey?' 'Ja dat is wetenschappelijk bewezen' --> camerafocus op zak whey fade out naar kro ncrv logo 'altijd kritisch'

Slecht stukje inderdaad. Dat gehele proces kan iedere imbeciel toch ook gewoon op Youtube opzoeken. Daarnaast heel de tijd die hele duidelijke richting die ze op willen met hun programma om eiwitten maar weg te zetten als 'overbodig' en 'allemaal hetzelfde'.

Quasi verbaasd doen over het feit dat kosten voor marketing doorberekend worden in de prijs want 'daar heeft de sporter niks aan'.

Terug
Naar boven