Fitness Seller

Keuringsdienst van Waarde: Eiwitpoeder!

Ik denk wat betreft de chocolademelk op het einde van het programma dat zij bedoeld dat chocolade melk OOK werkt, en voor iemand die verder niet echt bezig is met gezondheid en er s’avonds sowieso nog een zak chips en halve fles wijn bij achterover tikt… tja, dan is dat zo. Je moet het natuurlijk wel in het juiste perspectief blijven zien.
Chocomel :heart:
Wie is er niet groot mee geworden.

Het enigste wat werkt is ....... je portemonnee die gaat veel open en dicht als je whey gebruikt !!!

Nooit geweten dat er meer eiwitten zitten in whey eiwitten dan ei eiwitten

http://www.dietistenpraktijkwendi.nl/

wendy-blom-2.png

2 Glazen magere chocomel...wie is er niet groot mee geworden.

waarom moeten ze body en fitshop er nu weer in doen???

PT Johnny had zich ook ingekocht zag ik....

Eiwitten zijn eiwitten. Maar wat voor rommel wordt er nog meer in gedaan. En wat is de verhouding eiwit/verdikkingsmiddel etc. Waar ik wél erg benieuwd naar ben.. zit er daadwerkelijk verschil in eiwit en eitwit isolaat? Of is dit een marketing truc

Eiwitten zijn eiwitten. Maar wat voor rommel wordt er nog meer in gedaan. En wat is de verhouding eiwit/verdikkingsmiddel etc. Waar ik wél erg benieuwd naar ben.. zit er daadwerkelijk verschil in eiwit en eitwit isolaat? Of is dit een marketing truc
Er is wel verschil qua snelheid van opname dacht ik, maar niet in zoverre dat het relevant gaat zijn voor je gains. Tenzij je Mr. O. bent. Of dan niet eens misschien.

Als mensen nou eens eiwitten daadwerkelijk aanzagen voor wat het is, een supplement, dus een aanvulling, dan weet je ook wel dat het niet perse nodig is. Maaaarr je kunt er wel heerlijke recepten mee maken, om toch wat eiwitten in je KH/vet bom te hebben voor een mooie verhouding wat beter in je macro's past, of gewoon voor de smaak natuurlijk. Ook als je geen hap door je keel krijgt gaat een shake er lekker makkelijk in, je kunt er al je kcal's en macro's in krijgen. Je kan het op basis van melk doen, en evt wat extra pindakaas, whey, oats, kokosolie, olijfolie en ga zo maar door toevoegen, daarmee heb je bijna alles wel wat je nodig hebt. Beetje fruit en groente naast, dat is vaak ook wel te doen zonder eetlust.

Maar nee, whey wordt gezien als een heilig poedertje wat je een Ronnie Koolman gaat maken als je het perfect timed met het anabolen raam na het trainen. Al deed ik dat ook, maar dat was maar voor kort omdat ik snel al de moeite nam om me te verdiepen en erachter te komen hoe het allemaal nou echt zit in plaats van te luisteren naar grote jongens in de sportschool. Nja, ik luister ook naar iedereen, zoals de grote en minder grote jongens op dbb, alleen dan verdiep ik me er nog even verder in of lees/vraag ik de bronnen in plaats van gelijk te geloven wat diegene zegt zonder enig relevante onderbouwing.

En als ze met 'onderbouwing' komen, komen ze met onderzoeken die alleen nog zijn getest op ratten of in vitro oid. Daar kom je al niet ver mee, en een outdated onderzoek ook niet. Maar meestal zijn dat niet eens de fouten die gemaakt worden als het gaat over bronnen, ze gebruiken eerder iets anders als bron, zoals girlscene: http://www.girlscene.nl/p/13772/eiwitshakes_ja_of_nee. En het ergste is nog wel, waar die de bronnen weer vandaan heeft, 'Bronnen: Optimalegezondheid.com / Womenshealthmag.com / Livestrong.com', goddammit:roflol::roflol::roflol::roflol:. En als je er dan dieper in kijkt, bijvoorbeeld op Optimalegezondheid.com, dan zie je een leuk groot artikeltje dat beweert dat iets wordt beweerd door 'verschillende wetenschappelijke bronnen', plaats ze dan ook potverdorie. Wat hebben wij nou aan alleen een auteur(Robert Jan Hendriks), die verder niks bijzonders in zijn biografie heeft over iets wat ook maar te maken heeft met biologie, biochemie, of wat dan ook in die richting. Blijf nou maar gewoon bij artikelen over jeukende vagina's!!11!1(http://www.optimalegezondheid.com/jeukende-vagina-oorzaken-oplossingen/)

Al is het ook wel lastig, ook als je nog een beetje bekend bent met wetenschappelijke literatuur, gezien geen enkele bron eigenlijk volledig betrouwbaar is en je soms wel eens wat verkeerd kunt interpreteren of over het hoofd zien. Maar de gemiddelde persoon heeft er gewoon de ballen verstand van als het gaat over wetenschappelijk literatuur. Mijn vrienden geloven gewoon alles wat ik zeg, ze hoeven het niet eens onderbouwd te hebben. Ik had ze eerder wel eens enkele dingen uitgelegd met een paar leuke wetenschappelijke onderzoeken als onderbouwing, maar dat was ze te ingewikkeld dus geloven ze het wel. Dat omdat het er zo 'wetenschappelijk' en ingewikkeld uit zag, dus in hun ogen wist vast wel waar ik het over had omdat ik met zo'n groot en ingewikkeld verhaal kwam.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven