XXL Nutrition

Keuringsdienst van Waarde: Eiwitpoeder!

Pak chocomel 1l kost 1,40, en er zit 32gr eiwitten in een liter pak. (en je krijgt de bor)

Pot whey isolaat 2500 gram kost 44,95 en daar haal je 70 shakes uit, van 33 gr eiwit.

70 pakken chocomel kost 98 euries

Ik hou het wel op Whey isolaat :D

Hebben ze trouwens uberhaupt een woord gerept over het enige 'spannende' aan eiwitshakes, namelijk of er daadwerkelijk inzit wat er op het labeltje staat? Of dat geeneens? Heb het zelf na 10 minuten uitgedrukt.

Hebben ze trouwens uberhaupt een woord gerept over het enige 'spannende' aan eiwitshakes, namelijk of er daadwerkelijk inzit wat er op het labeltje staat? Of dat geeneens? Heb het zelf na 10 minuten uitgedrukt.

ik kijk alleen natuurdocu's

Wat een slecht programma zeg. En nog dan die vent van lavitella volgens mij dat hij vertelde whey = whey. Een auto is ook een auto maar er zit enorm veel verschil in kwaliteiten per merk. Per merk heb je zelfs nog verschillende kwaliteiten. Daarbij is het de vraag wat er daarna met de whey gebeurt. Wat wordt er nog bijgedaan voordat het de pot in gaat. hoeveelheid verdikkingsmiddelen, fructose, dextroxe, maltodextrine bij sommige merken nog collageen.

Ik denk dat een echt goed programma te diepgaand en ingewikkeld zou worden en hebben ze hier maar gekozen, jammer!

Jammer dat ze niet erg diep op de stof ingingen, maar ja wat verwacht je van een programma van 30min wat voor Truus en Henk ook nog te begrijpen moet zijn.

Ik ben het vergeten te kijken, maar zo te lezen heb ik dus helemaal niks gemist :D

Dat mens aan de telefoon ook echt.. 'ja het geeft je lichaam een boost'
Wtf..

net online teruggekeken, die iq-punten krijg ik niet meer terug :roflol:

die ene dude in die fabriek van wheypotten is wel savage overigens "dat heb je denk ik aan jezelf te danken" :roflol:

Wut? Voedingswaarden verschillen toch wel wat :')

Ik denk wat betreft de chocolademelk op het einde van het programma dat zij bedoeld dat chocolade melk OOK werkt, en voor iemand die verder niet echt bezig is met gezondheid en er s’avonds sowieso nog een zak chips en halve fles wijn bij achterover tikt… tja, dan is dat zo. Je moet het natuurlijk wel in het juiste perspectief blijven zien.

Terug
Naar boven