XXL Nutrition

Kevje's road to 80kg-7%

• Topic Starter Topic Starter
Lui zijn is geen excuus om een beetje proper te eten ;) Een borrel in het weekend kan ik mijn ogen niet zo gek veel kwaad trouwens. We moeten ook blijven genieten he!

Wat betreft de focus op kracht, is je huidige schema misschien niet ideaal. Een opzet als UB/LB of PPL is denk ik verstandiger gezien de iets hogere frequentie.
True wat betreft UB/LB en PPL, ppl vind ik erg leuk en doe ik misschien binnenkort weer maar wou dit eerst een proberen 5-6x per week, bij UB/LB groeien me benen nog erger uit proportie vergeleken met de rest haha dus dat is niet echt goed!

Ja haha maar heb soms moeite om iets met mate te doen en daar moet ik ff aan wennen!

True wat betreft UB/LB en PPL, ppl vind ik erg leuk en doe ik misschien binnenkort weer maar wou dit eerst een proberen 5-6x per week, bij UB/LB groeien me benen nog erger uit proportie vergeleken met de rest haha dus dat is niet echt goed!

Ja haha maar heb soms moeite om iets met mate te doen en daar moet ik ff aan wennen!

Oke, je hebt met beide ervaring dus!
Haha, de benen gaan goed begrijp ik? Wat apart dat de kracht stats op de DL en SQ achterblijven! Hoe lang doe je deze oefeningen al?

Oke, je hebt met beide ervaring dus!
Haha, de benen gaan goed begrijp ik? Wat apart dat de kracht stats op de DL en SQ achterblijven! Hoe lang doe je deze oefeningen al?
Squatte en deadlifte eerst wel stukken zwaarder als nu maar als ik een training skip is het bijna altijd benen training haha omdat deze zo snel gaan!

Dit doe je vast om mij jaloers te maken :(.

Even een kleine update, vanmorgen 71.8kg tegenover 70.7kg vorige week, wel aangekomen deze week dus blijf nog een weekje op 3500 kcal..

Kracht gaat nog goed vooruit en lijk wel of ik met de week droger ben. Dus deze vooruitgang bevalt me wel, eerst dikke dirtybulk gedaan en voelde me 24/7 dik... Dit toch stukken beter

Even kleine update, gister gewogen en stond op 72.1.
Weer 0.3kg zwaarder dus we houden de kcal mooi nog een weekje op 3500.

Trainingen gaan nog erg goed en gewichten nog steeds vooruit, en word steeds droger lijkt het wel, aders komen meer en meer (op onderarmen en biceps bijvoorbeeld)
Misschien dat dit komt omdat ik in het weekend nog maximaal 6 flesjes drink ipv me volledig laten gaan

Zojuist aangemeld bij PBP (vast veel haat nu:o) 7 november starten we...
Het leek me al lange tijd leuk om aan zoiets mee te doen, maar nooit van gekomen en toch altijd zoiets van ach kan ik dat zelf niet.
Nu toch maar de gok wagen, en wat me erg aanspreekt is dat je elke dag wat bijleerd, ipv altijd alles maar uit te zoeken.
Ben erg benieuwd!

Pbp ja mijn keuze heeft het niet maar je moet doen waar je je goed bij voelt he.

Persoonlijk vind ik dat je voor die 70eu per maand beter een echte pter/coach kan nemen maar blijft jouw keuze. Als je je er goed bij voelt moet je het vooral doen.

Pbp ja mijn keuze heeft het niet maar je moet doen waar je je goed bij voelt he.

Persoonlijk vind ik dat je voor die 70eu per maand beter een echte pter/coach kan nemen maar blijft jouw keuze. Als je je er goed bij voelt moet je het vooral doen.
Nee had ook zoiets en las op dit forum veel negatieve dingen, maar als je sommige resultaten ziet ziet er goed uit, het leek me leuk en ik kan het geld nu wel missen. Dus had zoiets van ik probeer het een half jaar en dan kijken we verder

Zo, ff een nieuwe update hiero!

2 weken naar thailand geweest en 2 weken daarna ziek geweest (ruige weekenden) dus de trainingen beetje verslapt toen...

Toen zou ik beginnen met Pbp, ik heel enthousiast afwachten. Toen ik het kreeg dacht ik meteen dit is niks en heb me gelijk weer afgemeld en krijg het geld terug..

Afgelopen maand dus beetje niks bereikt zeg maar, maar we gaan er nu weer tegen aan!

Wel benieuwd naar de reden eigenlijk. Waarom vond je het meteen niks?

Wel benieuwd naar de reden eigenlijk. Waarom vond je het meteen niks?
Kreeg een trainingsschema 3x per week fullbody, aangegeven dat ik dit niks vond van te voren en daarna weer aangeven maar moest het toch maar proberen.. Verder aangegeven dat ik op 3200kcal ongeveer op gewicht blijf, en kreeg doodleuk de opdracht om 2600 kcal te eten om aan te komen.

Daar vind ik 450 euro toch wel iets te veel voor

Haha wat een pauper coach dan. Weet je ook toevallig wie het was?:P

Nee kan me de naam niet meer herinneren is alweer 2 week geleden bijna.. maar de coach maakt je schema niet dat doen ze hogerop, maar vond het nou niet bepaald een 'personal' bodyplan

Uh trainingsschema word hogerop gedaan? Wtf doet die coach dan? Makkelijk geld verdienen zo! Jammer dat ik daar niet kan werken zonder eerst 6 maand onder zo'n klote begeleiding te trainen

Uh trainingsschema word hogerop gedaan? Wtf doet die coach dan? Makkelijk geld verdienen zo! Jammer dat ik daar niet kan werken zonder eerst 6 maand onder zo'n klote begeleiding te trainen
Ja haha dat werk leek me ook leuk, coach is er om je te motiveren en vragen die je hebt te beantwoorden!

Wordt er hier nog wel getraind?:P

Terug
Naar boven