- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Die heb ik wel voorzichtig in het vizier ja!Wat een supertraining weer Kev! Op naar de 150kg squat!!![]()
Op naar 200kg DL en 150kg squat!!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heb ik wel voorzichtig in het vizier ja!Wat een supertraining weer Kev! Op naar de 150kg squat!!![]()
Op naar 200kg DL en 150kg squat!!Een deload moet ook licht zijn. Dit is over het algemeen 60% van m`n normale workload.
+1! Ben ook ontzettend blij dat wij er nu eentje hebben. Er staan sowieso een leuk aantal plate loaded machines nu bij ons. Nu nog die drukte..Happy deload!
Pff..iedere gym zou een plate-loaded legpress moeten hebben!

"Happy" deload ja..Happy deload!
Pff..iedere gym zou een plate-loaded legpress moeten hebben!
Jelly..Wat bof ik toch met mijn gym, werkelijk een kelder vol free weights en plate loaded machines![]()
Tja, aardig aan t overwegen of ik de switch van gym moet maken..+1! Ben ook ontzettend blij dat wij er nu eentje hebben. Er staan sowieso een leuk aantal plate loaded machines nu bij ons. Nu nog die drukte..
Goeie workout Kevv, direct goede presses ook![]()
Yup, hehe. Vanavond laatste deload. Hele weekend ben ik op Dancefair, dus geen training. Maandag weer gas erop!
Daar gaan we wel voor ja

Yeah buddy!

DJ'en doe ik amper.. Heel af en toe thuis een kort setje als ik zin heb. Alleen een DJ controller, dus dat ben je geen "ekte ekte DJ"Ben je zelf ook een DJ dan of vind je het leuk om zelf tracks te producen? Volgende week weer knallen!![]()