- Waardering
- 23.841
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeah buddy!Lekker dat het weer beter gaat. Die squats zijn nice!!
hehe lopen gaat nog wel.. Met veel pijn en moeiteLekkere LB-training Kevv! Ben benieuwd of je morgen nog kan lopen haha![]()

Ja echt super chill.. Of naja, eigenlijk helemaal nietLeg press met elastiek, die kende ik nog niet! Je brengt me weer op een mooi idee
Mooie legday overigens, vandaag eventjes lijden, maar dat heb je er vast wel voor over.
De beweging wordt naar mate je verder uitdrukt zwaarder doordat het elastiek strakker komt te staan. Terwijl je normaal gesproken ietwat spanning verliest o.i.d. nadat je over het "dode punt" bent.
Alternating dit keer. Soms tegelijk, soms alternating waarbij je links bovenaan vast houd terwijl je rechts helemaal curlt en vice versa.Lekkere bb training hoor. Hoe voer jij de curls precies uit? Tegelijk, of alternating? Je armen gaan goed in ieder geval!
Alternating dit keer. Soms tegelijk, soms alternating waarbij je links bovenaan vast houd terwijl je rechts helemaal curlt en vice versa.
Armen groeien wel ja, alleen de kracht staat echt al ff stil op een of andere manoer
. M'n techniek was begin vorig jaar wel bagger th0Nee, dat gevoel heb ik juist helemaal niet. Ligt natuurlijk wel op een matje. Enige druk die ik echt voel is als ik m`n benen iets te ver tegen m`n ribben laat zakkenGoeie training Kev! Mij lijkt die smith leg press echt kut haha, komt er niet super veel druk op je rug omdat je zo op de grond ligt?
Verder vind ik de smith leg press echt heerlijk.Hehe.. Was niet zo fijn op dat moment, maar na het douchen voelde ik me echt weer super