XXL Nutrition

Kevv's quest to summertime shredness

Lekker dat het weer beter gaat. Die squats zijn nice!!

Lekkere LB-training Kevv! Ben benieuwd of je morgen nog kan lopen haha :thumbs:

Leg press met elastiek, die kende ik nog niet! Je brengt me weer op een mooi idee :)
Mooie legday overigens, vandaag eventjes lijden, maar dat heb je er vast wel voor over ;).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.505
Leg press met elastiek, die kende ik nog niet! Je brengt me weer op een mooi idee :)
Mooie legday overigens, vandaag eventjes lijden, maar dat heb je er vast wel voor over ;).
Ja echt super chill.. Of naja, eigenlijk helemaal niet :P De beweging wordt naar mate je verder uitdrukt zwaarder doordat het elastiek strakker komt te staan. Terwijl je normaal gesproken ietwat spanning verliest o.i.d. nadat je over het "dode punt" bent.

Heb echt mega spierpijn vandaag. Morgen denk ik ook nog wel ;)

• #1.506
Training van vandaag: UB - Cycle 7, week 1

w/o comments: Not bad. OHP ging lekker. Pull ups iets breder gepakt dan normaal, dus logischerwijs weer wat zwaarder - Voelde echt heel goed in de lats.
Kracht in de armen valt me wel tegen, de decline flys gingen daardoor niet echt super.

Screen Shot 2016-02-20 at 16.15.40.png

Laatst bewerkt:
Lekkere bb training hoor :). Hoe voer jij de curls precies uit? Tegelijk, of alternating? Je armen gaan goed in ieder geval!

• #1.508
Lekkere bb training hoor :). Hoe voer jij de curls precies uit? Tegelijk, of alternating? Je armen gaan goed in ieder geval!
Alternating dit keer. Soms tegelijk, soms alternating waarbij je links bovenaan vast houd terwijl je rechts helemaal curlt en vice versa.

Armen groeien wel ja, alleen de kracht staat echt al ff stil op een of andere manoer

Alternating dit keer. Soms tegelijk, soms alternating waarbij je links bovenaan vast houd terwijl je rechts helemaal curlt en vice versa.

Armen groeien wel ja, alleen de kracht staat echt al ff stil op een of andere manoer

Oké dan. Dat moet ik maar eens gaan proberen!!
Ik curl nu een jaar 12 kg dumbbelltjes :P. M'n techniek was begin vorig jaar wel bagger th0

• #1.510
Training van vanmiddag: Legs

w/o comments: Pfoe, onderrug was nog best wel stijf van de UB training gisteren. Voluit gegaan op de DL, maar bewust 10kg lichter gedaan op de SQ erna.
Flink goedgemaakt met die leg presses aan het einde van de training, wat ben ik daar dood gegaan zeg, wow!

Screen Shot 2016-02-21 at 15.11.29.png

Goeie training Kev! Mij lijkt die smith leg press echt kut haha, komt er niet super veel druk op je rug omdat je zo op de grond ligt?

Altijd fijn om dood te gaan ^^
Mooie training!

• #1.513
Goeie training Kev! Mij lijkt die smith leg press echt kut haha, komt er niet super veel druk op je rug omdat je zo op de grond ligt?
Nee, dat gevoel heb ik juist helemaal niet. Ligt natuurlijk wel op een matje. Enige druk die ik echt voel is als ik m`n benen iets te ver tegen m`n ribben laat zakken ;) Verder vind ik de smith leg press echt heerlijk.
Altijd fijn om dood te gaan ^^
Mooie training!
Hehe.. Was niet zo fijn op dat moment, maar na het douchen voelde ik me echt weer super

• #1.514
Training van vanavond: Push - Cycle 7, week 2

w/o comments: Eindelijk weer een push training waar ik tevreden mee ben. Rep out op de BP was nice - 5e rep dikke grinder, maar toch. Rest ging ook erg goed, voelde sterk.
Moeilijke stretch op m`n pecs bij die flys - Begin heel voorzichtig wat stretchmarks te zien.. Zuur, maar tegelijkertijd een goed teken.

Screen Shot 2016-02-22 at 22.27.35.png

Hele mooie training Kev!:thumb:

Gaat lekker kev!

Mooi. Nog 2 reps over op je bench

Big bench Kevin :). Mooi dat UB kracht de goede kant op gaat.

Ziet er uit als een goede pomptraining, nice! :D Hoe'ssie hier verder?

Fijn dat je eindelijk een pushtraining naar je zin hebt, op naar de volgende :).

Terug
Naar boven