AndroidHealthClinic

Kevv's quest to summertime shredness (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lekker hoor die squats!
 
Wat een drama :p M`n weerstand lijkt echt geen zak waard. Deze week een flinke verkoudheid met halve griep te pakken gehad, waardoor ik paar dagen niet heb getraind. Gisteren weer geweest en dat ging niet vanzelf. Kortademig en redelijk snel moe, maar we kunnen weer :D

Cut is vandaag 4 weken bezig. Ben nu 2kg kwijt en zie zeker verschil in de spiegel.. Gewicht nu 81,6 (vanochtend 82,5 na cheatmeal gisteren)
De bovenste abs en obliques beginnen voorzichtig door te komen. Taille is ook al een stuk smaller!
Ergens baal ik er wel van dat ik 'maar' 2kg kwijt ben. 0,5kg per week is textbook natuurlijk, maar hoopte de eerste 1 of 2 weken een flinke stap terug in gewicht. Zoals het er nu naar uit ziet, ga ik voor 8 weken totaal, dus zit nu op de helft.

Calorieën ook mooi aan het afbouwen: Eerste week afgebouwd naar 2700, vervolgens 2 weken rond 2500, afgelopen week 2300. Komende week ga ik daar wat cardio bij doen op rustdagen. Niet teveel, eerst kijken wat het doet.
 
Training van gisteren: Upper

w/o comments: Mwoa, had er niet veel van verwacht, viel uiteindelijk niet tegen.

Screen Shot 2017-04-08 at 11.31.11.png
 
Goed bezig Kev! Twee kilo per maand is prima. In beginfase zal het voornamelijk vocht zijn, daarna de vetjes.
 
Vind die ohp toch wel netjes hoor, waarom die pulldown niet na ohp? kunne je schouders even rusten voor db press, en je biceps voor bicep curl:)
 
Back
Naar boven