kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Hallo DBB,
Ik heb een tijd geleden een log gemaakt maar wegens omstandigheden heb ik het niet meer bij gehouden.
Nu ben ik van plan een log bij te houden voor een langere tijd, hoop t/m de zomervakantie en hierbij alles bij te houden.
Wat informatie:
19j
77kg
13%
180cm
Geschiedenis
Sporten
Voeding:
Supplementen:
KT schema: Al het gewicht is het totaal, dus inc stang. Alleen Dumbbell oefeningen doe ik per hand(bijv DB press 3x20=20kg per dumbel)
oefeningen waar ((cijfer)) achter staat is een richtlijn voor volgende keer. Dit omdat sommige oefeningen ik gewoon te zwaar/licht begin en ik de volgende keer er meer uit wil proberen te halen voor progressie.
Ik heb een tijd geleden een log gemaakt maar wegens omstandigheden heb ik het niet meer bij gehouden.
Nu ben ik van plan een log bij te houden voor een langere tijd, hoop t/m de zomervakantie en hierbij alles bij te houden.
Wat informatie:
19j
77kg
13%
180cm
Geschiedenis
Ik train ondertussen 2 jaar. Ik heb hiervan nog geen half jaar fatsoenelijk de sport beoefent naar mijn mening.
In die tijd heb ik 3x een operatie gehad aan mijn benen(beencorrectie) waarvan ik nu uiteindelijk kan zeggen dat ik voor de 95% hersteld ben.
Verder heb ik een opleiding bij defensie gevolgd(veiligheid en vakmanschap) wat mij er van weerhield voor de 100% te gaan. Waarom, ik had 3 weken school 1 week bivak. Verder is het voornamenlijk conditie dus KT helpt niet veel.
Ik ben helaas afgekeurd wegens te slechte oren
.
Nu doe ik dus een opleiding aan het Cios en hoop hiermee richting fysio/personaltrainer te gaan maar dat moet de tijd uitmaken.
In die tijd heb ik 3x een operatie gehad aan mijn benen(beencorrectie) waarvan ik nu uiteindelijk kan zeggen dat ik voor de 95% hersteld ben.
Verder heb ik een opleiding bij defensie gevolgd(veiligheid en vakmanschap) wat mij er van weerhield voor de 100% te gaan. Waarom, ik had 3 weken school 1 week bivak. Verder is het voornamenlijk conditie dus KT helpt niet veel.
Ik ben helaas afgekeurd wegens te slechte oren
. Nu doe ik dus een opleiding aan het Cios en hoop hiermee richting fysio/personaltrainer te gaan maar dat moet de tijd uitmaken.
Sporten
Sporten die ik nu beoefen zijn: ma/di/do/vr: KT
wo/zo: voetbal(alleen voor de fun met vrienden
En op cios, niet heel fijn allemaal maar zolang ik nog geen overbelasting ondervind hou ik het zo.
wo/zo: voetbal(alleen voor de fun met vrienden
En op cios, niet heel fijn allemaal maar zolang ik nog geen overbelasting ondervind hou ik het zo.
Voeding:
Hoe ziet mijn voeding er nu uit:
1-180g havermout
2-100g zilvervliesrijst
-125g kipfilet
-200g groenten
3-350g aardappelen
-150g gehakt
-100g groenten
4-appel
5-50g zilvervliesrijst
-150g tonijn(w)
-100g groenten
6-500g magere kwark
Totaal: 2903kcal/E 234g/K 343g/V 78g
De maaltijden verdeel ik over de dag wanneer het mij uitkomt qua opstaan/pauzes etc. vind het fijner om 2x een grote maaltijd te eten dan bijv 3x een kleinere.
1-180g havermout
2-100g zilvervliesrijst
-125g kipfilet
-200g groenten
3-350g aardappelen
-150g gehakt
-100g groenten
4-appel
5-50g zilvervliesrijst
-150g tonijn(w)
-100g groenten
6-500g magere kwark
Totaal: 2903kcal/E 234g/K 343g/V 78g
De maaltijden verdeel ik over de dag wanneer het mij uitkomt qua opstaan/pauzes etc. vind het fijner om 2x een grote maaltijd te eten dan bijv 3x een kleinere.
Supplementen:
smorgens -30g whey
-2.5g creatine mono
-1.5g beta alanine
-1x orange triad(multi)
prewo -10g whey
-2.5g creatine mono
-1.5g beta alanine
-(soms jack3d)
postwo -20g whey
-2.5g creatine mono
-1.5g beta alanine
-1x orange triad(multi)
prewo -10g whey
-2.5g creatine mono
-1.5g beta alanine
-(soms jack3d)
postwo -20g whey
KT schema: Al het gewicht is het totaal, dus inc stang. Alleen Dumbbell oefeningen doe ik per hand(bijv DB press 3x20=20kg per dumbel)
oefeningen waar ((cijfer)) achter staat is een richtlijn voor volgende keer. Dit omdat sommige oefeningen ik gewoon te zwaar/licht begin en ik de volgende keer er meer uit wil proberen te halen voor progressie.
Laatst bewerkt: