gewoonlekkel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 828
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze heet Mercedes en komt als laatst, vast wel terug te kijken op aflevering gemist oid.
Daar schrik je van he? Met je goed gelovigheid. Kerel alles op televisie is toch nep, naïeve f**got dat je bent.
Niemand die aflevering gezien met die "marinier" ?
Die stumper ging heel stoer praten, bleek dat hij nog moest opkomen ....
FF kijken of ik die kan vinden.
@ het programma: echt triest als je op die manier een date moet fixen, 99% van die chicks zijn ook schijtlelijk trouwens, ergerde me ook kapot aan die Brit, gore *&%$.. /rage mode off

Meerdere programma's voldoen aan dat signalement.Dat programma met stuck up bishes en nerdish ventjes?

Wat lul je nou, de meeste zien er juist vrij goed uit..!
Jij bent er zeker zo één die alleen maar topmodellen aan de haak slaat![]()
Lol u mad, nee was het maar zo'n feest, maar als je niet ziet dat wat er achter die desks staat de commissieleden van de heksenvereniging zijn is er iets goed mis met je ogen maat
praatjesmakerben ik wel benieuwd hoe jouw chickie eruit zietpraatjesmaker
---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 21:03 ----------
Gadver wat een lelijke heksen zeg!

Aflevering die net geweest is : http://www.rtl.nl/xl/#/u/086aece3-8876-3c18-8401-7a1ef84eee92/
Low standards jij..
Duckface + zwart = nee
Die andere heeft niet bepaald een hoofd om naar huis te schrijven, dan die outfit er nog bij en dat vormeloze lichaam..
En zolang mensen nog naar mijn chick blijven staren op straat weet ik dat het goed zit![]()
Maar goed, op internet is iedeen een hero..Ze heet Mercedes en komt als laatst, vast wel terug te kijken op aflevering gemist oid.