AndroidHealthClinic

Kijkt er iemand hier Take Me out ?

LOL
jij zult nooit zo'n chickie krijgen, laat staan dat er naar je word gekeken.:D Maar goed, op internet is iedeen een hero..
Ff serieus! Kraakt ie gewoon die 2 chicks af....pfff! Probably stil a virgin :cool:
Love dem slutty white chicks + love nice choco girls ;) Me GUSTA!!! :p

Vind die halve negerin boerin leuk, vooral dat accent en haar nuchterheid in combinatie met haar uiterlijk.
1 keer zette een andere surie achtig chickie dat ging haten op een blanke jongen (omdat hij rapte en een clip had) goed op haar plek.

• Topic Starter Topic Starter
geil wijf die mercedes

Mijn vrouwelijke huisgenoten hebben me hier gister met behulp van een vriend voor opgegeven, ben benieuwd lal.

Low standards jij..

Duckface + zwart = nee
Die andere heeft niet bepaald een hoofd om naar huis te schrijven, dan die outfit er nog bij en dat vormeloze lichaam..
En zolang mensen nog naar mijn chick blijven staren op straat weet ik dat het goed zit :)

dat hoofd om niet over naar huis te schrijven is toevallig een model ze krijgt geld zodat mensen een foto van dr hoofd mogen maken

maarja op internet denken nu een handje vol mensen dat jij stoer bent en hoge eigen hebt terwijl je je eigenlijk diep triest en alleen voelt en dalijk maar nog een fapmarathon zet ;)

Ja is echt waar. Meisje die ik ken deed mee. Teksten eronder (zoals. Lisa houd ook wel van wilde vrouwen) worden gewoon verzonnen. Ze gaan niet echt op date, krijgen die kleren 'voorgeschreven' en vaak ook de dingen die ze moeten zeggen.
Een kennis van me deed laatst mee, die gaat gewoon op date hoor...
Verder vind ik dit echt een simpel programma met simpele mensen, dus ik kijk het niet.

dat hoofd om niet over naar huis te schrijven is toevallig een model ze krijgt geld zodat mensen een foto van dr hoofd mogen maken

maarja op internet denken nu een handje vol mensen dat jij stoer bent en hoge eigen hebt terwijl je je eigenlijk diep triest en alleen voelt en dalijk maar nog een fapmarathon zet ;)

Jij snapt um ;) Sommigen onder ons hebben het nodig om voor hun eigenwaarde een soort internetimago te creëren. Als we iedereen hier moeten geloven dan zijn wij omringd met alleen maar multimiljonairs, succesvolle players en A-atleten.:o

---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 08:54 ----------

BS, you still virgin?

Heb btw 17% maar ben te lui om aan te passen :D

Is geen BS, de meeste vrouwen met een beetje inhoud vallen niet op buffe kerels.
Ze hebben liever een slanke man met abs. De hoerige types die het verstand van een baksteen hebben zoals Barbie hebben doorgaands liever een 'anabool'.

Vraag me toch af wat je geheim is aangezien je alleen maar met topmodellen in de weer bent.
Een smoothtalker ben je niet, het fysiek heb je ook niet en met jouw leeftijd zal je ook nog duizenden euro's beuren.

Btw 17% is still belly:D

Jij snapt um ;) Sommigen onder ons hebben het nodig om voor hun eigenwaarde een soort internetimago te creëren. Als we iedereen hier moeten geloven dan zijn wij omringd met alleen maar multimiljonairs, succesvolle players en A-atleten.:o

---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 08:54 ----------

Is geen BS, de meeste vrouwen met een beetje inhoud vallen niet op buffe kerels.
Ze hebben liever een slanke man met abs. De hoerige types die het verstand van een baksteen hebben zoals Barbie hebben doorgaands liever een 'anabool'.

Vraag me toch af wat je geheim is aangezien je alleen maar met topmodellen in de weer bent.
Een smoothtalker ben je niet, het fysiek heb je ook niet en met jouw leeftijd zal je ook nog duizenden euro's beuren.

Btw 17% is still belly:D

Yep, belly is here :)
Feels like boeddha when I sit down...

Desalniettemin vraag ik me af of jij 1) een "n*gger uit de hood" bent of 2) gewoon een idioot die op z'n achterhoofd gevallen is
Als je denkt dat je opmerkingen als "met alleen maar topmodellen in de weer zijn" grappig zijn, of ook maar enigszins hout snijden heb ik medelijden met je omgeving.
En voor de rest van de aantijgingen ken je me niet voor, dus wie weet heb ik wel duizenden euro's?:rolleyes:

3 maten van mij hebben meegedaan, word uitgezonden @ half mei geloof ik hahaha.

Een kennis van me deed laatst mee, die gaat gewoon op date hoor...
Verder vind ik dit echt een simpel programma met simpele mensen, dus ik kijk het niet.

Ze deed 2jaar geleden mee, misschien is het inmiddels verandert maar toentertijd ging je niet op date.

Eddy Zoey 100x beter dan Jan Gaymans.

Terug
Naar boven