Fitness Seller

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus omdat meerdere personen iemands trainingsmethode niet goed vinden, zijn deze jaloers? Mooi verhaal

doe nou eens jouw huiswerk goed!.
Probeer maar eens een uurtje te boeken bij hem gaat je niet lukken. Te druk. En ja sommige van die klaplopers hier willen waarschijnlijk wel een gratis uurtje om hen te overtuigen etc. mochten zij willen. Die paar euro om zijn isolaat te tsen is ook nog niet bij elkaar gesprokkeld. TSja gaat ook moeilijk als die jaloerse gasten hier geen cent hebben om et besteden. En voor uitleg over voeding + documentatie vroeg jullie Sjonnie EUR150 voor als ik mij niet vergis. Tenminste in het verleden. En hij is niet de enige die voor schema's+ uitleg betaald krijgt.
Ik heb 0 cent betaald voor mijn kennis over voeding en training, biologieboeken voor school achterwege gelaten dan. En ik groei nog steeds door als kool. Je hebt nou eenmaal ezels die denken dat hoe meer je betaald hoe beter je resultaat wordt. Dat is met AAS het geval maar niet met training en voeding.

Hé marmie hoeveel heb jij sjonnie betaald om tegen je te schreeuwen tijdens cardio?

Waarschijnlijk dat zij niet gevraagd zijn voor dit programma. Zoals al eerder gemeld Johnny is een van de weinige die vaak wordt gevraagd. Tevens hebben een aantal van die gasten geprobeerd een eigen produktlijn van de grond te krijgen en dat is mislukt. Leuk om te lezen dat er figuren die eerst onzin posten nu afhaken.
Ik vind zijn training shit, maar vind mensen die oplichten en supplementen aansmeren al helemaal shit. Al zou ik geld krijgen door alleen natty te hoeven claimen en m'n kop op supps te zetten zou ik dat nog weigeren. Niet iedereen die doet het voor geld of probeert een fitness model/trainer te worden door 1000 foto's per dag te plaatsen op instagram.

Je moet niet denken dat iedereen hetzelfde doel voor ogen heeft, ik zal nooit natty gaan claimen om een model te worden of supps/schema's te verkopen, dus een toekomst daarin is er al niet. Zelfde geldt voor een personal trainer te worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.207
Raad jij Hartman aan?

Dat boeit me ook echt helemaal niks, ik ben een open persoon en hecht geen waarde aan geld of materieel. Ik help gewoon mensen die om hulp vragen en verwacht er niks terug voor. Mijn eerste half jaar maakte ik ook al flinke progressie, beter dan dat filemon onder zijn 'professionele' trainer heeft gemaakt in een half jaar tijd en dan nog met een veel te sterke kuur. En dan heeft hij nog veel te veel geld voor die onzin betaald ook nog.

Maar goed je hebt geen geld... je hebt eigenlijk niets in het leven. het enige wat je kan doen is zielig doen en JALOERS te doen op een forum.
Denk toch niet zoveel aan geld, geld/materieel zal je nooit voldoening geven. Vind het maar zielig voor je dat je er zo veel waarde aan hecht.

Mag jij vinden. Ik vind het gewoon mooi om te zien dat mensen die via hun hobby een goed salaris verdienen. Wat ik wel jammer vind is dat mensen dan jaloers zijn en allerie onzin gaan uitkramen en dat zij dat zelf nooit willen etc. Maar ondertussen wilden zij het allemaal stiekem wel. Jaloers!
Ja dat is leuk voor jou, maar wat heeft dat met mij te maken?:o Ik wil graag voor een klas staan en zo mijn centjes verdienen, dus waarom zie jij mij aan als iemand die jaloers is en er een salaris mee wilt maken? Behoorlijk hypocriet ventje ben jij.

Ik zou bijna Johnny Fernand van de Johnny Fernand Formule (JFF) inlichten dat hij wordt vertegenwoordigd door een r*tard op DBB.

Mag jij vinden. Ik vind het gewoon mooi om te zien dat mensen die via hun hobby een goed salaris verdienen. Wat ik wel jammer vind is dat mensen dan jaloers zijn en allerie onzin gaan uitkramen en dat zij dat zelf nooit willen etc. Maar ondertussen wilden zij het allemaal stiekem wel. Jaloers!

@Joopie

Misschien kun jij als jij goed gespaard hebt wat lesjes Nederlands boeken? Heb je ooit gehoord over, laten we zeggen, interpuctie? En dan niet dat puntje, maar die komma die erna kwam?

Klopt. ik heb nooit geclaimd dat ik zoveel kennis had.
Ik zit hier voornamelijk voor het vermaak en verwonder mij nog steeds dat er nog grotere ezels zijn dan ik zelf. Heb moeten zoeken maar bljkaar zitten zij hier op dit forum.
Wil je hier alsjeblieft antwoord op geven?

interpuctie?

Vn interpunctie wel... dat zal je wel bedoelen. Die taallessen zal ik zeker niet bij jou boeken.
En dat staat voor klas. HAHA.
Je bent er zelf nog slechter in.

Maar je dwaalt nu wel af he? Natuurlijk je zit klem en je weet het allemaal niet meer.
Nu weet ik wel zeker dat je een trol bent:o

interpuctie?

Vn interpunctie wel... dat zal je wel bedoelen. Die taallessen zal ik zeker niet bij jou boeken.
En dat staat voor klas. HAHA.
Je bent er zelf nog slechter in.

Maar je dwaalt nu wel af he? Natuurlijk je zit klem en je weet het allemaal niet meer.
Wil je hier alsjeblieft op reageren?

Nee over een aantal forum leden die alles en iedereen lopen af te zeiken.
En dan nog denken dat zij grappig zijn. Gewoon ziekelijk jaloers.
Zelf zullen zij nooit iets bereiken. Misschien moeten die lieden zich maar aanmelden voor Utopia komen zij ook op TV en anders komens zij vast vroeg of laat in opsporing verzocht. Kirjgen deze leiden misschien nog een beetje aandacht.

Meanwhile loop jij al mijn video's op Youtube te disliken en random haat reacties te posten. En dan begin jij nu over negativiteit tegen anderen :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven