kiki84
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
[KIKI'S TRAININGSLOG]
GO HARD, BE REALISTIC!!!
GO HARD, BE REALISTIC!!!
Ik ben op 7 augustus 2006 begonnen met trainen en hou het nu reeds bijna vijf maanden vol. Ik heb me tot hiertoe echt gefocust op de basis: oefeningen aanleren, goede eetschema's in elkaar franselen en goede trainingsschema's opstellen. Vanaf nu ben ik van plan om echt keihard en serieus te trainen om tegen de zomer van 2008 toch reeds een mooie vooruitgang te zien. [Link niet meer beschikbaar]. Deze kunnen gebruikt worden om achteraf te vergelijken. Reacties zijn uiteraard steeds welkom!!! Verder zullen hier per maand mijn statistieken worden bijgehouden en zal ik per maand vertellen hoe vaak ik getraind heb, welk schema ik gevolgd heb...!
Mijn eerste 5 maanden op dit forum:
Toen ik de eerste keer op het forum kwam, was ik verbaasd over de hoeveelheid informatie die de website te bieden had. Ik leerde dat naast training ook voeding en rust heel erg doorslaggevend zijn. Op 26 juli, toen ik nog niet met trainen begonnen was, werd ik lid van het forum. Ik stelde zelf schema's op, leerde interessante mensen kennen die veel ervaring hebben,...
Toen ik de eerste keer op het forum kwam, was ik verbaasd over de hoeveelheid informatie die de website te bieden had. Ik leerde dat naast training ook voeding en rust heel erg doorslaggevend zijn. Op 26 juli, toen ik nog niet met trainen begonnen was, werd ik lid van het forum. Ik stelde zelf schema's op, leerde interessante mensen kennen die veel ervaring hebben,...
Nu, 5 maanden later voel ik mezelf (weliswaar licht) vooruitgaan, wat ook blijkt uit mijn stats! Hiernaast trachtte ik mijn kennis uit te breiden door enkele malen deel te nemen aan het topic van de week. Door een combinatie van al deze factoren hoop ik in 2008 een mooi resultaat te kunnen voorleggen. Echte doelstellingen maak ik niet: ik train gewoon hard, ben realistisch en kijk wel wat er uit de bus komt. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen op weg naar de zomer van 2008!