XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.821
Net in de gym geweest om te poseren, natuurlijk ook nog even uit de kleren voor sibil en de wedstrijd jongens :)

Ben tevreden over mijn boven lichaam, die is keihard.
Morgen even heel weinig drinken om de lijnen in mijn benen dieper te krijgen!

Ik zou sochtends echt een liter bij je ontbijt werkwerken, dat pis je binnen een uur allemaal weer uit. Ben benieuwd wat je gaat doen zondag!! echt jammer dat k je niet meer gezien heb voor de wedstrijd, pfff. ik weet dat je er goed bij zal staan tussen al die knaapies :)

Make us proud kiddo!

• #7.824
Ik zou sochtends echt een liter bij je ontbijt werkwerken, dat pis je binnen een uur allemaal weer uit. Ben benieuwd wat je gaat doen zondag!! echt jammer dat k je niet meer gezien heb voor de wedstrijd, pfff. ik weet dat je er goed bij zal staan tussen al die knaapies :)

mag morgen maar 500ml tot de middag wanneer ik ibo zie, dan misschien nog 300-400ml als ik lief ben :P

I'll do my best ;)

haha, jaja die Ibo weet waar hij over praat, kijk wel uit dat je niet instort man. hoofdpijn krijgt of wat dan ook. zorg dat je gezondheid voorop staat. ik snap wel dat dat je nu ff geen ruk uitmaakt :P

wat vind jij eigenlijk van al dat gezeik hier op het forum over Roelly en Sibil? kvind het echt respectloos tegenover haar en roelly maar ook respectloos tegenover de sport zelf :/ ze moeten er echt mee kappen gwn ........

• #7.826
Me verrot voelen doe ik me al 2 weken :p

En van dat roelly topic: dat heb je altijd op fora, alleen maar gasten die denken dat ze er verstand van hebben.

Sibil maakt zich alleen soms wat te druk om dit soort dingen, niet goed voor haar hart :p

Dan zou ik maar heel braaf zijn en wat lekkers meenemen voor hem, beetje extra paaien.

Nog en weekendje volhouden moet wel lukken toch. Sec6 zondag en maak er vooral en mooie dag van. En een eerste wedstrijd om niet te vergeten. upload je ook nog foto s van de zondag na de wedstrijd?

Me verrot voelen doe ik me al 2 weken :p

En van dat roelly topic: dat heb je altijd op fora, alleen maar gasten die denken dat ze er verstand van hebben.

Sibil maakt zich alleen soms wat te druk om dit soort dingen, niet goed voor haar hart :p
Idd! Ze kan beter wat mee komen trollen/advies geven in mijn log! :cool:

En veel succes morgen bro! ;)

Looking good. Maar dat niet drinken verhaal blijf ik raar vinden. er zijn genoeg bb die liters drinken en kurk maar dan ook kurk droog staan.

• #7.830
  • #7.832
Strepen op de benen zijn anders een stuk beter geworden, maak zo wel even een foto

Die blijven drinken zitten meestal aan de diuretica

Mmmmmm .:trollface:

uploadfromtaptalk1354376071281.jpg

Zo dat is lekker Arnaud, al die carbs. HNNGNGGG

Succes. Zeer goede progressie gemaakt ten opzichte van het moment waarop je begon met de voorbereiding voor de Cup. (Heb even teruggebladerd).

killy bruh, show us da pics

Ben trots op je skatje, maarja altijd wel vertrouwen in gehad dat je t zou halen :D

We gaan nog wel een keer trainen en maccie halen!

Succes morgen

Suc6 killy

Terug
Naar boven