XXL Nutrition

Killy in puberruil

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Dit was het begin emailtje voor de mensen die bang zijn dat het niet door gaat,
Hierna werd ik gebeld omdat ik nooit meer op deze email account kijk en preciese datum van de opnames zijn in ergens in december januari en worden moeten worden afgestemd op zowel beide de "pubers" en hun omgeving

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

toch erg wat trolls doen met forums, mensen geloven niks meer!

hahaha idd, daarom herhaal ik mijn vraag

ZIJN ER NOG GIGANTISCHE ANABOLE SNUIVENDE BODYBUILDER FREAKS IN DE OMGEVING ROTTERDAM (SPIJKENISSE)???? die super graag mee willen werken aan het verzieken van een tv programma

hahaha te erg dit ik wil wel helpe kom uit maasluis ongeveer 30 min rijden naar spijkenisse alleen ben niet zo heel groot wahhaha wat je trouwens ook moet doen is overal met een blote borst of tank top rondlopen vooral als het overdreve koud is en dan blijve volhouden dat je het niet koud heb vanwege je spiermassa het zou ook grappig zijn als heel dbb komt opdagen en massaal als idiote gaan gedragen hahaha

Laatst bewerkt:
idd, nog weinig dbb-ers gezien met genoeg lef om op te komen dagen.

Misschien leuke meeting :P

Ik ben 11 en wat is dit?

shirt met arnold is numero uno aandoen

arnold_uno_tshirt1.jpg

hazzel de bazzel

@ killy, wat ga je nu doen als je daadwerkelijk op tv komt?

Naar de zolder vluchten en in een hoekje fappen op zijn nieuwe vader. :o

Zorg ervoor dat er chicks in die familie zitten en ga elke nacht bij hen slapen

Zorg ervoor dat er chicks in die familie zitten en ga elke nacht bij hen slapen

Ja ik regel wel even dat het gezin dat ik pas leer kennen bij de ontmoeting even een dochtertje gaan babyboomen?

OT: Wil ziezo wat posters gaan ophangen en hoop lege supp potten gaan neer pleuren in mijn kamer. Niet van die extreme dingen zoals verkrachting ect :P.

:roflol:!!!

zorg dat je altijd een dumbbell onder je kussen legt voor het slapen en zeker wete op koude momenten bijvoorbeeld als vandaag nu het sneeuwt in je tanktop of blote borst rondlopen oja ook in de regen en dan blijven volhouden dat dat heel normaal is onder boddybuilders

cmmon killy make my day =D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven