- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ah okee, leuk! Wie ben jij op insta?haha je kwam me al bekend voor, heb een paar keer contact met je gehad op instagram. Heel veel succes in ieder geval, ik ga je hier ook volgen!
Nu ben ik ook wel benieuwd naar je instagram accountMaar kan je niet vinden onder 'iwannebefit'?
---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------
Ik heb het al gevonden haha, zag de dubbel i niet![]()
Ook gevonden. Goede billen al wel
Waar koop je almondbutter?
dankje, en doe me best!Al goed bezig en pas 16, volhouden en consistent blijven![]()
haha dankje! Ik hou van koken en bakken dus doe het ook zeker dan (:WOW jij hebt echt veel verschillende maaltijden gemaakt (ik zit op je instagram te kijken), respect![]()
haha dankje! Ik hou van koken en bakken dus doe het ook zeker dan (:

Ik zit op het instagram account "powerbasefitness" dat is van de sportschool van mijn vriend dat account beheren we samenen inderdaad flink wat maaltijden zien er lekker uit zeg! Interessant om over te lezen
![]()
ah okee, leuk! Wie ben jij op insta?
ik zal je mijn instagram naam even sturen in pm
Ik ben je ook gaan volgen op Instagram ! Echt super om zo veel maaltijden van je te zien ! Je bent precies echt wel al goed thuis in het "koken voor bodybuilders" ! Ziet er allemaal erg lekker uit...
Succes met je doelen meid, ik vind het echt super wat je al bereikt hebt !!! Proficiat !
het volle gevoel valt wel mee, toen ik van me ondergewicht moest aankomen zat ik veel voller dus ben wel wat gewent en dankje!In het begin zit je vol... later denk je er kan nog wel wat bij!
Het went snel!
Zet hem op!
dankjewel!damn... respect om je leven zo op de rails te krijgen (overwinnen van je anorexia) en zo om te gooien alleszins
fysiek ziet er trouwens ook al knap uit en die krachtstats zijn ook al aardig op weg
alvast veel succes met het behalen van je doelstellingen in 2014![]()