AndroidHealthClinic

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ook gevonden. Goede billen al wel :cheer:

Waar koop je almondbutter?

Al goed bezig en pas 16, volhouden en consistent blijven :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
haha je kwam me al bekend voor, heb een paar keer contact met je gehad op instagram. Heel veel succes in ieder geval, ik ga je hier ook volgen!
ah okee, leuk! Wie ben jij op insta?

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

Nu ben ik ook wel benieuwd naar je instagram account :D Maar kan je niet vinden onder 'iwannebefit'?

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

Ik heb het al gevonden haha, zag de dubbel i niet :P

Wat is jou insta? Kan ik ook wat mensen terug volgen .

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

Ook gevonden. Goede billen al wel :cheer:

Waar koop je almondbutter?

haha dankje, me benen zijn ook het sterkste.
Bij de tuinen haal ik het.

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Al goed bezig en pas 16, volhouden en consistent blijven :thumbs:
dankje, en doe me best!

WOW jij hebt echt veel verschillende maaltijden gemaakt (ik zit op je instagram te kijken), respect :)

Ik zit op het instagram account "powerbasefitness" dat is van de sportschool van mijn vriend dat account beheren we samen :) en inderdaad flink wat maaltijden zien er lekker uit zeg! Interessant om over te lezen :D

Ik zit op het instagram account "powerbasefitness" dat is van de sportschool van mijn vriend dat account beheren we samen :) en inderdaad flink wat maaltijden zien er lekker uit zeg! Interessant om over te lezen :D

Ik heb je terug gevolgd (:

Mooi figuur heb je:)

Ik ben je ook gaan volgen op Instagram ! Echt super om zo veel maaltijden van je te zien ! Je bent precies echt wel al goed thuis in het "koken voor bodybuilders" ! Ziet er allemaal erg lekker uit...

Succes met je doelen meid, ik vind het echt super wat je al bereikt hebt !!! Proficiat !

Ik ben je ook gaan volgen op Instagram ! Echt super om zo veel maaltijden van je te zien ! Je bent precies echt wel al goed thuis in het "koken voor bodybuilders" ! Ziet er allemaal erg lekker uit...

Succes met je doelen meid, ik vind het echt super wat je al bereikt hebt !!! Proficiat !

dankjewel! Ik wil later ook de opleiding voeding doen, dus verdiep me er al wat meer in.

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:01 ----------

Vandaag begonnen met bulk voedingsschema, me bak havermout heeft nog nooit zo vol gezeten haha. En maandag beginnen met nieuwe trainingsschema, heb er zin in! Weer wat nieuwe oefeningen enzo natuurlijk.

Laatst bewerkt:
In het begin zit je vol... later denk je er kan nog wel wat bij! ;)
Het went snel!
Zet hem op!

damn... respect om je leven zo op de rails te krijgen (overwinnen van je anorexia) en zo om te gooien alleszins
fysiek ziet er trouwens ook al knap uit en die krachtstats zijn ook al aardig op weg

alvast veel succes met het behalen van je doelstellingen in 2014 :)

In het begin zit je vol... later denk je er kan nog wel wat bij! ;)
Het went snel!
Zet hem op!
het volle gevoel valt wel mee, toen ik van me ondergewicht moest aankomen zat ik veel voller dus ben wel wat gewent en dankje!

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

damn... respect om je leven zo op de rails te krijgen (overwinnen van je anorexia) en zo om te gooien alleszins
fysiek ziet er trouwens ook al knap uit en die krachtstats zijn ook al aardig op weg

alvast veel succes met het behalen van je doelstellingen in 2014 :)
dankjewel!

in
maaltijden zien er idd goed uit

Vraagje !

Waar haal jij die "cookie kruiden" die je regelmatig in je recepten gebruikt ? Wat is dat juist ?

Ziet er goed uit voor iemand van 16 :thumbs:
En goeie maaltijden :eek:

Waarom mag je niet alleen naar de sportschool?

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven