XXL Nutrition

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vraagje !

Waar haal jij die "cookie kruiden" die je regelmatig in je recepten gebruikt ? Wat is dat juist ?
Dat zijn koekkruiden, gewoon bij de supermarkt te halen. Staat bij de kruiden of bakproducten, potje met blauwe sticker (:

Je bent heeel goed bezig! Super netjes wat je behaald heb! Mooie benen ook al zeg wow, zit al aardig wat massa op :D

Denk dat je het show je maaltijd topic hier ook al gevonden heb? ;)

Ziet er goed uit voor iemand van 16 :thumbs:
En goeie maaltijden :eek:

Waarom mag je niet alleen naar de sportschool?
Thanks!
Het is 20 minuten fietsen, en meestal ga ik dan savonds (dus donker). In de zomer mag ik wel gewoon alleen.

---------- Toegevoegd om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------

Je bent heeel goed bezig! Super netjes wat je behaald heb! Mooie benen ook al zeg wow, zit al aardig wat massa op :D

Dankje! Ik wil nog meer massa, want wil lager in vet maar daarvoor moet ik eerst meer wegen.

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

Ben benieuwd hoe het er over 2 maanden uitziet, eerst bulken nu en massa opbouwen.
k50ghj.jpg

whcgm0.jpg

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:59 ----------

Denk dat je het show je maaltijd topic hier ook al gevonden heb? ;)
ja klopt haha, ik heb nog heel veel foto's dus nog even wat posten, en andere hongerig maken haha

Nou dat ziet er super goed uit toch! Leuk ook dat je zo fantiek post enzo :)
Laat je vet% alleen niet al te hoog oplopen he das zonde! Kom zelf van 62kg dus weet hoe moeilijk het is om netjes de kilo's te winnen.

Heb je je levenstijl ook aangepast verder mbt uitgaan, drinken (roken)?
Hahah dacht ik al, kom maar op met die maaltijdpics dan!

Nou dat ziet er super goed uit toch! Leuk ook dat je zo fantiek post enzo :)
Laat je vet% alleen niet al te hoog oplopen he das zonde! Kom zelf van 62kg dus weet hoe moeilijk het is om netjes de kilo's te winnen.

Heb je je levenstijl ook aangepast verder mbt uitgaan, drinken (roken)?
Hahah dacht ik al, kom maar op met die maaltijdpics dan!
Nee dat snap ik! Maar als ik nu vet zou gaan afvallen (cutten) kom ik te laag in gewicht, en me ouders en psycholoog hebben veel waarde aan bmi. En ik heb me kcal met 400 verhoogd en train nog 5x per week + half uur cardio dus hoop niet veel vet aan te komen.
Uitgaan doe ik niet heel veel meer, en roken nooit gedaan. Drinken zo'n 3x per jaar, meer omdat andere dat gezellig vinden dat ik dat mee doe.

Nee dat snap ik! Maar als ik nu vet zou gaan afvallen (cutten) kom ik te laag in gewicht, en me ouders en psycholoog hebben veel waarde aan bmi. En ik heb me kcal met 400 verhoogd en train nog 5x per week + half uur cardio dus hoop niet veel vet aan te komen.
Uitgaan doe ik niet heel veel meer, en roken nooit gedaan. Drinken zo'n 3x per jaar, meer omdat andere dat gezellig vinden dat ik dat mee doe.

Thats the spirit :thumbs: dat heb ik precies hetzelfde!

(had het meer over een beetje cleanbulken, dat kan je in principe jaren lang doen ;))

Goede basis Kim.

Succes met bouwen.

En INdd vp in de gaten houden.

Goede basis Kim.

Succes met bouwen.

En INdd vp in de gaten houden.

We hebben helaas alleen geen vet% meter bij de sportschool, alleen via weegschaal en heb al gehoord dat dat niet klopt. Maar ik merk het zelf meestal al snel bij me buik. heb zelf thuis wel een goedkope tang van b&f shop, maar lijkt me ook niet echt te werken.

Als je kan meten is dat wel goede indicatie hoor ;)

Alleen de meeste pakken te weinig plooi.

Kan je dat nader toelichten vriend arnodsi?

OT: zeker goed bezig voor je leeftijd! Voor iemand van jouw leeftijd hoor je ook niet snel dat ze houden van trainen, koken & bakken :)
Ik wil het gerust eens voordoen hoor :eyebrow:

Ja die heb ik ook! Maar vind bij me been meten moeilijk, als je in het boekje kijkt (bij de vrouw) vind ik het een moeilijke plek om een huidplooi te pakken
Hier kan je alles ingeven:
http://www.linear-software.com/online.html

En hier zijn filmpjes:
http://www.linear-software.com/femalesites.html

Doe je het zelf of laat je het iemand anders doen? De quad is wel moeilijker om vast te nemen en kan wat pijnlijker aanvoelen

Weet niet wat ik eerst moet doen; mij abonneren op je log of mijn GF gaan vertellen dat ze naar de gym moet... Dilemma, dilemma, dilemma ..

goed bezig kim. doorgaan zo, je komt er wel.

Je gaat er zeker wel komen!
Echt top hoe je bezig bent met alles! en je foto's zijn nu al zeer goed!

Kan je dat nader toelichten vriend arnodsi?

OT: zeker goed bezig voor je leeftijd! Voor iemand van jouw leeftijd hoor je ook niet snel dat ze houden van trainen, koken & bakken :)
Dankje! En klopt haha, me vriendinnen eten liever een zak chips voor lunch enzo

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Ik wil het gerust eens voordoen hoor :eyebrow:

Hier kan je alles ingeven:
http://www.linear-software.com/online.html

En hier zijn filmpjes:
http://www.linear-software.com/femalesites.html

Doe je het zelf of laat je het iemand anders doen? De quad is wel moeilijker om vast te nemen en kan wat pijnlijker aanvoelen
Dankje! Ik weet niet wat beter is? Kan het ook aan me vader vragen of hij het wil doen maar doe het meestal zelf.

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

Weet niet wat ik eerst moet doen; mij abonneren op je log of mijn GF gaan vertellen dat ze naar de gym moet... Dilemma, dilemma, dilemma ..

Je vriendin mee naar de gym nemen! Mijn ex moest ook altijd mee haha

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

goed bezig kim. doorgaan zo, je komt er wel.

dankje! Doe me best (:

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

Je gaat er zeker wel komen!
Echt top hoe je bezig bent met alles! en je foto's zijn nu al zeer goed!

Dankje! Ik zie jou ook wel een beetje als voorbeeld (:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven