AndroidHealthClinic

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dankje! En klopt haha, me vriendinnen eten liever een zak chips voor lunch enzo
Best grappig te lezen. Vroeger was dat bij ons ook het geval... waar iedereen aan de chips en koeken zat waren wij thuis altijd aan het koken en bakken. :) Soms zou ik willen dat ik wat meer tijd zou hebben. Want heb best veel lekkere dingen die wat meer tijd vergen.
Heb ook zo een lekkere pompoenstoofpot met kaneel en komijn en kip... maar ja is wat bewerkelijker.

Dank je! Ik zie jou ook wel een beetje als voorbeeld (:
Gut.. dank je. :o
Jij bent gewoon echt heel goed bezig! Dit jaar lekker bouwen he! moet lukken zo te zien! :)

Goed bezig Kim, en jij bent een voorbeeld voor mij! :)

hmz ik heb geen instagram, maar ga zo wel naar het receptengedeelte ;)

Enne, chique foto's hoor, mooi!!

Dat zijn koekkruiden, gewoon bij de supermarkt te halen. Staat bij de kruiden of bakproducten, potje met blauwe sticker (:

Bedankt ! Ik heb daar echt nog nooit van gehoord en ben heel benieuwd of ik dat in de supermarkt ga vinden (in België). Morgen kijken !!! :)

En dan nog een vraagje: Kim, hoe maak jij de pompoenpuree die jij elke ochtend eet ? Ik wil dat graag ook eens proberen !

En eigenlijk nog een vraagje: In sommige gebakken (muffins, brownies, blondies, ...) gebruik jij kikkererwten en in sommige witte/zwarte bonen, is er uiteindelijk veel verschil in smaak ? Of hoe kies jij of je erwten of bonen gebruikt ? En gebruik je soms ook nog iets anders dan die twee ?

Ik vind jouw recepten echt super !!!

Goed bezig, knap hoor ! Proficiat !

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt ! Ik heb daar echt nog nooit van gehoord en ben heel benieuwd of ik dat in de supermarkt ga vinden (in België). Morgen kijken !!! :)

En dan nog een vraagje: Kim, hoe maak jij de pompoenpuree die jij elke ochtend eet ? Ik wil dat graag ook eens proberen !

En eigenlijk nog een vraagje: In sommige gebakken (muffins, brownies, blondies, ...) gebruik jij kikkererwten en in sommige witte/zwarte bonen, is er uiteindelijk veel verschil in smaak ? Of hoe kies jij of je erwten of bonen gebruikt ? En gebruik je soms ook nog iets anders dan die twee ?

Ik vind jouw recepten echt super !!!

Goed bezig, knap hoor ! Proficiat !

Pompoen koken en pureren , simpelste ooit (:
Ik maak muffins van bonen/kikkererwten/pompoen omdat er andere voedingsstoffen inzitten en low carb is. Maar voor smaak met eiwitpoeder maakt het niks uit, je kan ze niet zonder whey poeder (+smaak) maken. En casein geeft een andere structuur met bakken, werkt niet want dan heb je meer pudding als cake. En ik kijk gewoon net wat voor iets ik wil maken, wissel gewoon af.

Leuke log ook met die recepten. Ik volg, erg goed bezig hoor kunnen meeste vrouwen lees: meisjes een voorbeeld aan nemen

Is het ook leuk als ik hier recepten plaats?
In het nederlands dan, omdat ik er wel wat vragen over krijg.

Misschien kan je die verwerken in je beginpost in een spoiler. Zo kan je elk recept vrij eenvoudig terug vinden door ze te verwijzen naar de beginpost.

Bijvoorbeeld:

Pompoenpuree
Pompoen
puree :p
etcetera

En die kan je dan makkelijk onder elkaar zetten zonder dat het onoverzichtelijk wordt.

Leuke log ook met die recepten. Ik volg, erg goed bezig hoor kunnen meeste vrouwen lees: meisjes een voorbeeld aan nemen

Zit jij nog op dbb joh :p Tijd inactief geweest (vanaf de contest ong)?

Is het ook leuk als ik hier recepten plaats?
In het nederlands dan, omdat ik er wel wat vragen over krijg.

Alleen als er pics bijzitten ;)

Misschien kan je die verwerken in je beginpost in een spoiler. Zo kan je elk recept vrij eenvoudig terug vinden door ze te verwijzen naar de beginpost.

Bijvoorbeeld:

Pompoenpuree
Pompoen
etcetera

En die kan je dan makkelijk onder elkaar zetten zonder dat het onoverzichtelijk wordt.

Woow da's echt een KEIgoed idee, ben jij slim ofzeau

Bijvoorbeeld:

Pompoenpuree
Pompoen
etcetera

Slim idee! Nog even uitvinden hoe dat werkt haha

Zou superleuk zijn moest je hier ook foto's en recepten posten !!! :-)

true
ideetjes opdoen om gezonde meals klaar te maken kunnen altijd handig zijn voor anderen :D

Ja, doen!

Ja natuurlijk met foto's de recepten!

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

legday vandaag:

warming up: 3x 20 jump squats

wall sits (+30kg) 2x 2min 30 sec, 1x 2 min.
90 graden hoek squats 4x10 70kg
atg squats 4x10 40kg
lunges 4x12 elke been + 2 x 15kg dumbell
ski squats 3x15 1x20 + 2 x 15kg dumbell

losse oefeningen:
outside leg raises ieder been 3x30 + 5kg enkels
leglifts op handen en knieën 4x30 ieder been + 5kg enkels
bridge endurance in and out 3x35 + 10kg plaat
Heel lifts bench 3x30 + iedere enkel 2,5kg

Ziet er goed uit! Lekkere training ook!

Nice al die dingen die je kookt.. zou willen dat ik wat meer plezier had in eten maken.. is mij veel te veel werk :P

Keep up the good work, ik volg!

Lekkere training! :)

Hey Kim ! Als jij zo jouw chocomelk maakt, of bijvoorbeeld de topping voor zo'n mugcake, is dat dan echt enkel met melk/water en cacaopoeder ? Dat lijkt mij zo erg bitter, maar op je foto's ziet het er wel superlekker uit ! Hoe maak je dat juist ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven