Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PrimaAls ik een donut neem met zo'n tang is hij helemaal verpest!
![]()
DettolEn jij ontsmet alles en hebt veel bijzondere gezondheidsklachtjes die geen dokter kan verklaren 🙄
Don't drink it.
beitje zaagsel schuurt de maag
hmmmmmmmmmmmmmm petrochemicals lolBroodje lagervet met roest. Some serious gourmet shit.
Die handschoenen voor voedsel.... waar ze ook geld mee aanpakken....Die tangen pleuren ook wel eens op de grond, en worden gewoon weer teruggelegd. oftewel schijnhygiëne
![]()
lol ''verstand "Ah ja lekker ranzig met je vieze klauwen aan andermans voedsel zitten, niks mis mee want meneer hardcore ex dakloze is nooit ziek geworden ervan!
Het zit inderdaad tussen de oortjes, m'n verstand zit daar![]()
you know you fucked up when helletje je effectief een smeerpijp noemt ! .....kan hell wel meer als eens met haar neuro divergent harses achter het behang plakken .....nu niet mijn complimentenAh ja lekker ranzig met je vieze klauwen aan andermans voedsel zitten, niks mis mee want meneer hardcore ex dakloze is nooit ziek geworden ervan!
Het zit inderdaad tussen de oortjes, m'n verstand zit daar![]()
ik begeef mij altijd op de groente afdeling in een ghilly suit .....bravo six going darkNou, na het lezen van dit topic overweeg ik het vervolg te gaan winkelen in een astronautenpak.
Dat draag ik alleen wanneer ik vrouwen ontvoer.ik begeef mij altijd op de groente afdeling in een ghilly suit .....bravo six going dark
Haal ook wel brood bij bakker, en Tina draagt geen handschoenen.Die handschoenen voor voedsel.... waar ze ook geld mee aanpakken....
Je bent niet de enige.Ben ik de enige die er geen f**k om geeft als anderen er met de handen aan hebben gezeten? Of nou ja, het komt niet eens in mij op.
Natuurlijk niet, anders zou ik nooit meer seks kunnen hebben.Ben ik de enige die er geen f**k om geeft als anderen er met de handen aan hebben gezeten?
Inderdaad, in het ergste geval blijf je leven om nog een dag belasting te betalen.Ben ik de enige die er geen f**k om geeft als anderen er met de handen aan hebben gezeten? Of nou ja, het komt niet eens in mij op.
Maar stel je staat te wachten. Persoon voor je graait zo de bak in en pakt wat broodjes. Dan skip ik ze toch vaak of pak ik andere broodjes.Ben ik de enige die er geen f**k om geeft als anderen er met de handen aan hebben gezeten? Of nou ja, het komt niet eens in mij op.