XXL Nutrition

Kledingverkopers

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Dude ;)

Je kiest toch ook een trui die je mooi vind? Niet enkel om het functionele? ;)

Ja klopt. Ik kies ook alleen truien die ik mooi vind. Heb er dan nog steeds geen plezier mee. ???

Bob K's logic is win maar voor vrouwen dan ???

EDIT: JE HEBT GEEN DIRECT PLEZIER MET EEN TRUI DUS TENZIJ ZE BEDOELEN DAT JE ER SEX MEE SCOORT SLAAT DIE HELE ZIN NERGENS OP IK BEN NIET STUPID. JULLIE ZIJN RETARDED ALS JE DENKT DAT JE PLEZIER KAN HEBBEN MET EEN TRUI SMH.

Ja klopt. Ik kies ook alleen truien die ik mooi vind. Heb er dan nog steeds geen plezier mee. ???

Bob K's logic is win maar voor vrouwen dan ???
ik vind een vrouw die mooie kleren uit heeft, ook leuker als vrouw die lelijke kleren uit heeft!

Zei je niet tegen de verkoopster, krijg de kleren?

ple·zier (het; o; meervoud: plezieren)

1 aangenaam gevoel; vreugde
2 vermaak, genoegen: voor zijn plezier reizen; meisje van plezier prostituee
3 iets prettigs; genoegen: een pleziertje

Een trui levert geen vermaak, het dragen ervan wel vreugde, of kan aangenaam ervaren worden. Dit dit voor TS geen aangename ervaring is, is jammer, maar dat kan de verkoper moeilijk inschatten neem ik aan. Of TS moet uitstralen dat hij verminderd pleziert raakt puur door emotie ipv. handelen. Misschien is een trui welke dit vermeld een optie, alhoewel er dan opgelet moet worden dat dit niet per ongeluk de ervaring wel plezierig maakt.

• Topic Starter Topic Starter
Zei je niet tegen de verkoopster, krijg de kleren?

ple·zier (het; o; meervoud: plezieren)

1 aangenaam gevoel; vreugde
2 vermaak, genoegen: voor zijn plezier reizen; meisje van plezier prostituee
3 iets prettigs; genoegen: een pleziertje

Een trui levert geen vermaak, het dragen ervan wel vreugde, of kan aangenaam ervaren worden. Dit dit voor TS geen aangename ervaring is, is jammer, maar dat kan de verkoper moeilijk inschatten neem ik aan. Of TS moet uitstralen dat hij verminderd pleziert raakt puur door emotie ipv. handelen. Misschien is een trui welke dit vermeld een optie, alhoewel er dan opgelet moet worden dat dit niet per ongeluk de ervaring wel plezierig maakt.

Waarom praat je zo slim maar schrijf je 'vermeld' zonder dt. :(:(:(

+

Waarom zou een trui plezier vermelden???

bij mij zeiden ze vorige keer ''Geniet ervan!:D:o'' bedoelen ze dan coïtus???

Ik doel op de tekst "Ik ervaar geen plezier aan dit product" op betreffende trui.

TS, poep in je broek.

Waarom vraag je het niet aan die verkopers? Als iemand het weet, zijn zij het toch wel ???

Ik bedoel maar, als iemand tegen mij iets zegt wat ik niet snap, ga ik toch ook niet op DBB vragen of iemand misschien weet wat die bedoelde?

2adq.jpg

Wat een geweldig onzinnig topic!

Veel plezier er mee, locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven