MuscleMeat

Kleur huid

NumquamDesperam

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Beste,

Ik heb het afgelopen jaar veel in het ziekenhuis gelegen en heb een zwaar traject achter de rug. Door het vele binnen op bed liggen ben ik ontzettend bleek geworden. Ik ben niet iemand die zo'n oranje, bruine kleur wil hebben maar ik zou wel graag een gezond licht tintje willen hebben. Is dit te realiseren met een zalf? En zo ja welke? Melanotan is geen optie.

Groet

Kruidvat zelfbruiner ?
of een spray-on tan.

Ga een dagje een oude paardenstal uitvegen en je zult zeker een maand bruin zijn van al het stof wat in je huid zit.

Een bruiner smeren word vaak niet mooi en gaat strepen. Ik zou zeggen, of zonnebanken of professioneel laten sprayen.

denk dat zon spraytan de beste oplossing voor je is inderdaad.

succes met revalideren

• Topic Starter Topic Starter
Zelfbruiner is gewoon een soort bodylotion wat je voor het slapen over je hele lichaam smeert. Als je dit 3/4 dagen elke avond doet, heb je wel een mooi kleurtje. Nadeel is alleen, als je haar op je been hebt zal dat eraf moeten anders krijg je vlekken enzo. En de bovenkant van je handen moet ook, maar de binnenkant niet uiteraard. En je nagels moeten ook bruiner vrij blijven. Is dus best lastig om het goed te doen. Beter gewoon spray-on tan.

Na elke dag een stuk of 4 wortels/winterpenen te hebben gegeten werd mn huid zichtbaar een paar tinten donkerder. Merkte het na een dag of 10.

No bullshit.

Na elke dag een stuk of 4 wortels/winterpenen te hebben gegeten werd mn huid zichtbaar een paar tinten donkerder. Merkte het na een dag of 10.

No bullshit.

Begonnen je voortanden ook te groeien? Zonder gekheid, als ik het met een zalfje kan doen dan is het prima wat mij betreft. Wellicht dat ik morgen even naar de drogist ga en me wat laat adviseren. Maar ik bestel het liever via internet als ik die mogelijkheid heb.

Zonnebank ;)

Waarom is melanotan geen optie?

Zoals al gezegd is, spraytan lijkt mij het beste dan.

Begonnen je voortanden ook te groeien?

Welk gedeelte van 'no bullshit' begrijp je niet?

'T viel me zelf en anderen op, daarna op internet gaan zoeken en was 't al snel duidelijk dat wortels een verband kunnen hebben met de kleur van de huid. Ik ben wel lichtgetint van mezelf, misschien heeft dat ook nog iets geholpen.

Welk gedeelte van 'no bullshit' begrijp je niet?

'T viel me zelf en anderen op, daarna op internet gaan zoeken en was 't al snel duidelijk dat wortels een verband kunnen hebben met de kleur van de huid. Ik ben wel lichtgetint van mezelf, misschien heeft dat ook nog iets geholpen.

Ik bedoelde het ook niet serieus hoor, want wat je zegt klopt wel degelijk. Dat komt door de beta-caroteen die in een wortel zit.

Dan moet het een optie worden :D

Dat zal bij mij nooit van mijn leven een optie worden. ;)

Ik gebruik wel eens dove met zelfbruiner erin, een beige fles is het. Die werkt heel goed en geeft niet snel strepen (mits je het goed uitsmeert)

van die spray of doekjes word je na een tijdje oranje neit mooi bruin maar puur oranje
nu heb ik een tijdje melanotan gebruikt , Goed spul maar constant een ****ing erectie bij elk inject en soms wel misselijk (problemen met eten veel overgeven), ik kreeg dan ook moedervlekjes overal die nu pas weg zijn

Zonnebank blijft gemakelijk ;)

Ik gebruik wel eens dove met zelfbruiner erin, een beige fles is het. Die werkt heel goed en geeft niet snel strepen (mits je het goed uitsmeert)

Kun je dit online ergens bestellen? Ik kom nl. nogal idioot over wanneer ik vraag naar een zelfbruiner voor vrouwen, niet? :D

Nvm, had wat getypt maar de vorige berichten niet gelezen.

Terug
Naar boven