AndroidHealthClinic

klusje aan de 28K

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben concurrenten die MacB en die Klustermiet kunnen er ook wat van!

Maar dan kan ik wel aan 100 posts per dag geraken hoor als ik er in augustus door ben voor de exaampjes :p. Nu ben ik tevreden als ik mijn pr haal en in de top 5 beland .
 
Maar dan kan ik wel aan 100 posts per dag geraken hoor als ik er in augustus door ben voor de exaampjes :p. Nu ben ik tevreden als ik mijn pr haal en in de top 5 beland .

In 2.5 uur al 35 posts dus ja het is haalbaar. 200 posts is ook goed haalbaar!
 
Maar dan kan ik wel aan 100 posts per dag geraken hoor als ik er in augustus door ben voor de exaampjes :p. Nu ben ik tevreden als ik mijn pr haal en in de top 5 beland .

Laat er geen onduidelijkheid bestaan maar..

Ik vind dat Klus toch wel jullie voorbeeld hoort te zijn jullie zijn beginnende spammers waar Klus dit al Jaaaaaaaaaaaren doen een beetje respekt voor zijn prestaties zou op zijn plaats zijn.
Kijk 1 maandje redden jullie wel maar om net als Klus jarenlang dag in dag uit te spammen is toch weer een heel ander kaliber:D:D;)
 
Laat er geen onduidelijkheid bestaan maar..

Ik vind dat Klus toch wel jullie voorbeeld hoort te zijn jullie zijn beginnende spammers waar Klus dit al Jaaaaaaaaaaaren doen een beetje respekt voor zijn prestaties zou op zijn plaats zijn.
Kijk 1 maandje redden jullie wel maar om net als Klus jarenlang dag in dag uit te spammen is toch weer een heel ander kaliber:D:D;)

Overal alleen maar een rofl te spammen is geen kunst he
 
wij posten gewoon veel, we spammen niet:D
 
Huntelaar doet een poging:p, zonder mijn examens had ik al lang dubbel zoveel posts als hem en als ik dan nog niet zou gaan werken, haalde ik er nu 4000 op een maand :D
 
Ik ga studeren, amuseer jullie nog en zie dat ik niet uit de top donder hé :D
 
Ik heb maar 8 punten.... zit op 2028 post en heb 5142 karma punten.....

Duurt lang voordat ik mijn karmabalkje weer gaat groeien
 
Ik heb maar 8 punten.... zit op 2028 post en heb 5142 karma punten.....

Duurt lang voordat ik mijn karmabalkje weer gaat groeien

Moet je goed blijven posten ! Of memebership kopen krijg je ook punten erbij............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven