Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De pil (en mini-pil) is ook super katabool. Dat is minder leuk.Haha met een vetpercentage van 34%. Ik heb er niet veel verstand van, maar ik weet wel dat dat geen goed idee is 😉
Soms overweeg ik wel om de pil te gaan slikken idd om de cyclus stil te leggen, maar tot nu toe vind ik het de (eventuele) bijwerkingen niet waard

De pil (en mini-pil) is ook super katabool. Dat is minder leuk.![]()
True! Ik heb een stappenteller op m'n fitbit, dus aantal stappen kan ik makkelijk bijhouden. Ga ik voor 10.000 per dag. Dat is op zich wel makkelijk te halen als ik het een beetje lekker inplannen.Tip van flip probeer te starten met elke dag een dagelijks rondje of stappendoel.
Meten wat je doet is altijd beter dan denken wat je doet.
En zou toch zeker wat minuten cardioe toevoegen of vastzetten als plan.
Al die tijd wel mee gelezen maar minder postend.
Koekjes liggen al meer dan 2 jaar stil ookal wil mijn vrouw graag weer beginnen.
Grappig! Ik dacht juist dat de pil in het voordeel zou werken vwb spiermassa. Weer wat geleerd 😀 (en nog een reden minder om 'm weer te slikken)De pil (en mini-pil) is ook super katabool. Dat is minder leuk.![]()
Thanks! Ik zal het van de week eens doorlezen 💪Je kunt ook je voordeel halen uit je cyclusLyle McDonald heeft een hoop videos (wel al oud) over vrouwen + boeken erover geschreven.
Bijv tijdens ovulatie heb je een piek(je) in testosteron, daar kun je voordeel uit halen![]()
De pil zorgt ervoor dat het weinige testosteron dat wij hebben nog eens vermindert met zo'n 50%.Grappig! Ik dacht juist dat de pil in het voordeel zou werken vwb spiermassa. Weer wat geleerd 😀 (en nog een reden minder om 'm weer te slikken)
50mg Nebido EW

Ik gebruik dus 5 gram (afgewogen op de keukenweegschaal); wellicht iets te hoog gedoseerd, zal vanavond eens 4 gram proberen en als dat ok gaat volgende keer 3 gram.Het verraderlijke is ook dat 1 eetlepel xanthaangom maar 7 gram is en je vaak maar 0,5 theelepel nodig hebt als je het als verdikkingsmiddel in een gerecht gebruikt.
Kennelijk heb je (gelukkig) nooit een goede verstopping gehadAls ik het goed begrijp uit je verhaal zou het kunnen zijn dat het lekker heeft zitten stapelen in m'n darmen. Je zou dan toch zeggen dat er een grens zit aan dat stapelen en het er dan toch uit zou moeten komen of dat je darmklachten krijgt.... beiden lijken niet het geval...

Minstens 1x per dag en als ik bonen toevoeg aan m'n eten, wat ik regelmatig doe, dan glijdt het zo de pot in. 's Nachts plassen doe ik ook niet aan.Kennelijk heb je (gelukkig) nooit een goede verstopping gehad
Kan soms wel een week duren en 3 kg....
(Klysma... )
Nee wel een x met gebroken vliezen in het ziekenhuis huis gelegen. Op een gegeven moment dacht ik last te hebben van m'n darmen... ook een klysma gehad.Kennelijk heb je (gelukkig) nooit een goede verstopping gehad
Kan soms wel een week duren en 3 kg....
(Klysma... )
Die klysma pak je toch even mooi mee 😌Nee wel een x met gebroken vliezen in het ziekenhuis huis gelegen. Op een gegeven moment dacht ik last te hebben van m'n darmen... ook een klysma gehad.
Bleken het weeën te zijn en 9cm ontsluiting 😅
Ik was naderhand +/- 5kg lichter 😉