Azrael
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m83
Is dat in ofzo......dat "haat" gedoe. Klinkt echt als een stel pubers dat een nieuw woordje heeft ontdekt. Sorry dat ik het zeg....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zie soms door de bomen het bos niet meer......
ik ben helemaal niet zo goed thuis in schema's en al helemaal niet in wat je hebt opgeschreven.........zou je dit AUB wat begrijpelijker op kunnen schrijven?
ik heb altijd baat gehad bij impulsief trainen, nu ik wat ouder/zwaarder/sterker word gaan die principes niet meer op!
ik weet dat ik soms lui ben om een 9 weeks WSB schema te volgen, of zelfs de helft daarvan; maar wat ik graag wil is buiten vormbehoud, NOG sterker zien te worden............alleen weet ik zelf niet meer hoe, en zijn de tips en info buitengewoon handig.............maar ikzal sommige dingen idd moeten opofferen.............isolatie-shit bijvoorbeeld vind ik best fijn, in tegenstelling tot sets zwaar benchen......
bij voorbaat dank voor alle hulp!
![]()
Gelukkig ben ik een puber, dus no offence taken.Is dat in ofzo......dat "haat" gedoe. Klinkt echt als een stel pubers dat een nieuw woordje heeft ontdekt. Sorry dat ik het zeg....
ik heb er voorlopig even de brui aan gegeven, ik train nog wel verder maar heb voorlopig even geen doelen waar ik me opricht.....ok..poging2
Dag 1 squat training(quad training), + row, buik voorkant
dag 2 bench training, + pull up/down, zijkant schouders
dag 3 Deadlift (post chain training) + shrugs zijkant buik
dag 4 overhead + row, biceps evt. kuiten
dag 1
1Full squats, frontsquats, box squats ---> werken naar 4 sets van 1-4 reps
2pin squats (alle hoogtes) of 1 van de max oefeningen --> +- 4 sets 3-6reps
3 bb row, pendlay row, db row, seated row etc 4sets 6-10 reps
4 crunches, cable crunch etc 3/4sets 10-15reps
dag 2
1 Bench press, Small bench, Floor press, pin bench, paused bench ---> zie squat)
2 zie oef 1 + db presses (decline, incline, flat) dips, reverse grip press ---> zie squat
3 Pull down (hammer grip, wijde grip, reverse grip), pull ups (<---grip soorten) ---> 3/4 sets van 3tot 15 reps
4 side raises, cable side raise, up right bb row, upright cable rope row --> 3sets 5 tot 15 reps
Dag 3
1 Deadlift, Sumo dead, rack pull (verschillende hoogtes) platform pull, good morning, powercleans etc. Zie squat.
2 Bovenstaande oefeningen + romanian deadlift, GHL, pull through. 3/4sets 4tot 15 reps
3 BB shrugs, DB shrugs, power shrugs. 4sets 3 tot 15 reps
4 Side bends, cable side bends 4sets 10-15reps
dag 4
1 push press, strikt overhead press, seated pin press, 1 handed db press, db press, seated mp. Zelfde als squat.
(2 zie boven, 3/4setjes 6-10 reps, hoef niet perse. Schouders hebben dag 2 ook al genoeg werk verricht)
3 bb row, pendlay row, db row, seated row etc 4sets 6-10 reps.
4 db curl, hammer curl, bb curl etc 4/5 setjes 4-12reps
5 kuiten verzin maar wat.
Zo duidelijk genoeg. Je kan zo genoeg afwisselen en je hebt een rode draad. Wissel met sets en reps om het leuk te houden.
Dit is mijn rode draad, maar meestal train ik maar 3x per week. Dan verhoog ik bv volume op me rows, biceps+kuiten+zk schouders vallen af. Overhead komt bij bench dag en squat en dead komen samen ofzo iets.
Have fun!

is van mijn kant geen haat.
mij is alleen verteld door ex wereld top powerlifter dat om zwaar te kunnen bankdrukken moet je gewoon zwaar bankdrukken en al die assists er omheen is niet nodig..
bij squaten hetzelfde verhaal...
okeey je hebt een fullsquat van 140kg toch zie ik in je sig een squat van 200kg+ staan ofzo..
imo is er maar 1 manier van squaten en dat is minimaal beneden parallel.

ik heb er voorlopig even de brui aan gegeven, ik train nog wel verder maar heb voorlopig even geen doelen waar ik me opricht.....
prive/financieel loopt het weer een beetje de verkeerde kant uit ( nog steeds geen werk), resultaat: geen goede voeding, geen goede training ( ook gebrek aan concentratie)
even een paar maandjes rust om alles op de rails te zetten.....
![]()

thnx!
de wil is er wel, ik stap iedere training vol energie de sportschool binnen, maar binnen 20 minuten is alles weg.........zelfs een 180 parallel squat ( zoals vanmorgen) voelt dan als een dikke 200+.......
ik denk dat ik gewoon op 60~80% van 1rm's door blijf trainen, meer een kwestie van bijhouden
vanmorgen met pinbench 2 reps met 90 gepakt, en parallel 1 rep met 180, fullsquat ging nog wel aardig ( 5 reps met 140)
![]()

That sucks! Sterkte er mee, hopelijk vindt je weer snel een baan.
soms nodig om prioriteiten te verleggen in t leven,shit waar je nu in zit is ff belangrijker.
idd man lekker op onderhoud door trainen,goeie tijden komen wel weer.
als die er straks weer zijn kan je er met volle moed weer tegen aan beuken bro!