Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom probeer je anders niet op een press training heel wat pinnen af te werken met het benchen. Je begint dan met bottom pin presses en je eindigt dan met wat lockouts, je hebt hierbij ook geen spotter nodig. Daarna kun je altijd nog wel wat gerichte latwork doen.
Waarom probeer je anders niet op een press training heel wat pinnen af te werken met het benchen. Je begint dan met bottom pin presses en je eindigt dan met wat lockouts, je hebt hierbij ook geen spotter nodig. Daarna kun je altijd nog wel wat gerichte latwork doen.
voor mij valt het wat tegen, 110 kan ik normaal ook nog wel met 4 reps pakken...
![]()

Die partials zijn vrij zwaar ja, maar op zo'n ROM kunnen er veel mensen met 300-400kg op hun rug staan springen eerlijk gezegd.

veel mensen met jouw BW waarschijnlijk wel, maar onder de 90 kilo lijkt het me niet zo makkelijk meer: 4* BW is voor jouw BW al ongeveer 480 kilo......
![]()
oprotten met die BW shit, 300kg weegt voor mij evenveel als voor jou.
Being strongest pound-for-pound just means you can kick ass in kindergarten.

Damn armen/schouder dag, dacht dat zulke dingens hier verboden waren![]()

armen en schouders hebben ook prioriteit.........of denk je dat ik meer ga benchen zonder mijn triceps en schouders aan te pakken?
![]()
Denken in bewegingen, niet in spiergroepen...wil je het wel begrijpen? Iedereen geeft hier goede tips maar je hebt er steeds een excuus voor, no offence.

Misschien moet je naar de adviezen luisteren ipv naar de kerk gaan![]()