Fitness Seller

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waarom probeer je anders niet op een press training heel wat pinnen af te werken met het benchen. Je begint dan met bottom pin presses en je eindigt dan met wat lockouts, je hebt hierbij ook geen spotter nodig. Daarna kun je altijd nog wel wat gerichte latwork doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.502
Waarom probeer je anders niet op een press training heel wat pinnen af te werken met het benchen. Je begint dan met bottom pin presses en je eindigt dan met wat lockouts, je hebt hierbij ook geen spotter nodig. Daarna kun je altijd nog wel wat gerichte latwork doen.

wilde ik ook wel gaan doen, maar had er vandaag geen puf voor........volgende week gaat beter!
:thumbs:

Victor heeft helemaal gelijk! Go for it klus:D

+1

Die partials zijn vrij zwaar ja, maar op zo'n ROM kunnen er veel mensen met 300-400kg op hun rug staan springen eerlijk gezegd :p.

• #2.508
Die partials zijn vrij zwaar ja, maar op zo'n ROM kunnen er veel mensen met 300-400kg op hun rug staan springen eerlijk gezegd :p.

veel mensen met jouw BW waarschijnlijk wel, maar onder de 90 kilo lijkt het me niet zo makkelijk meer: 4* BW is voor jouw BW al ongeveer 480 kilo......
:p

• #2.509
arm/schouders weer aangepakt vandaag!

bicepscurl: EZ stang

2*8*30
2*8*40
2*6*50
8*40

triceps: french press EZ stang:

2*8*30
3*6*40
8*30

upright row: EZ stang
2*8*30
2*8*40
2*6*50
8*40

hammercurl:
8*16
8*20
8*22
6*24
8*22
8*20
8*18

triceps pulldown: touwtje
2*8*25
8*30
8*35
6*40
6*40
8*35
8*30

vandaag alles strikt uitgevoerd, alles brand lekker...........
:D

veel mensen met jouw BW waarschijnlijk wel, maar onder de 90 kilo lijkt het me niet zo makkelijk meer: 4* BW is voor jouw BW al ongeveer 480 kilo......
:p

oprotten met die BW shit, 300kg weegt voor mij evenveel als voor jou.

Being strongest pound-for-pound just means you can kick ass in kindergarten.

Je wil meer wil benchen, ga dan benchen:headbang:

• #2.512
oprotten met die BW shit, 300kg weegt voor mij evenveel als voor jou.

Being strongest pound-for-pound just means you can kick ass in kindergarten.

het wil blijkbaar niet doordringen dat BW weldegelijk telt........!

of denk je dat je met een fiat panda een 1600 kilo aanhanger net zo makkelijk op snelheid krijgt dan met bijvoorbeeld een fiat croma?
:D

het feit dat jij 365 pakt is mooi meegenomen, maar in tegenstelling tot je 120 kilo BW is dat ongeveer net ziveel als wanneer ik 260 zou pakken...
;)

Damn armen/schouder dag, dacht dat zulke dingens hier verboden waren :P

armen en schouders hebben ook prioriteit.........of denk je dat ik meer ga benchen zonder mijn triceps en schouders aan te pakken?
:rolleyes:

Denken in bewegingen, niet in spiergroepen...wil je het wel begrijpen? Iedereen geeft hier goede tips maar je hebt er steeds een excuus voor, no offence.

Misschien moet je naar de adviezen luisteren ipv naar de kerk gaan :p

• #2.519
Misschien moet je naar de adviezen luisteren ipv naar de kerk gaan :p

ik doe toch ook wat met jullie adviezen?

ik bepaal alleen zelf wel, WANNEER ik die oefeningen ga doen.............armen/schouders lopen bij mij ook achter dus train ik die ook wat vaker!

Nu moet je weer een paar dagen rusten voor je kan pressen. Doe dan eerst bench en/of overhead en diezelfde training of de dag daarna die assistence.

if you want to press more, press more

overhead, dips, close grip bench/board/floorpress/dumbbellpress etc

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven