Fitness Seller

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
gisteren kennis gemaakt met de training van Johan Schuller ( deelnemer PureKracht), tjonge wat vliegt hij in een tempo door die oefeningen heen!!

mijn toppie legpress is nu 3*400, maar was iets boven parallel, volgende keer beter;)

as zaterdag om half 12 in MultiSports Arnhem-Zuid: Benen trainen met Johan, eens ff zien wat hij in huis heeft.............ik vrees dat hij het mij weleens lastig kan gaan maken, dus dat word weer ouderwets zweten ( en genieten):D

wanneer ga je squatten of deadliften :D

aankomende zaterdag, samen met Johan Schuller ( die knaap traint in een hoog tempo, niet fijn voor een powerlifter als ik:D )

zaterdag 18 juni, 11.30 uur
sportschool MultiSports, Arnhem-Zuid
grondelstraat ( je ziet het vanzelf!!)

heb je zin om mee te trainen, lijkt me tof!;)

ja als arnhem niet zo ver was :p In het najaar als ik een wagen heb. EN rond 11dec sowieso ;)

ok, wat zijn de details van 11 dec??( ik moet nog veel trainen, maar heb t ook druk met werk.....:( )

ik wil na de zomer uitkomen op 165-80-190 ( mijn ouwe PR)!:D

ik wil sowieso details hebben van powerliftwedstrijden in Nederland, om te gaan kijken en er wat van op te steken:D

11 december is precies een jaar geleden dat we op PureKracht maxten, zou zeer koel zijn om nog eens met de oude garde rond die datum eens te maxen... Vandaar :D

das bale, dan zit ik net 1 dag met me reet op t strand van Curacao:D

vandaag willen squaten + maxen, maar door die hitte niet verder gekomen dan setjes van 120: wel diep!!;)

volgende keer beter, ik wil toch eens richting die 160~170 kg:D ( box)

MonsterStrength zei:
Je zal wat meer moeten trainen opa ;)

let je wel een beetje op je woorden, ZOON, anders zal pappie je een lesje leren!!

( bijv. hoe je het niet moet doen, ofzo:( )

ik ben trots op je Dries, ik zou soms best willen dat dat ik nog 17 was, maar helaas........:D

Iedereen wil mijn ouders zijn, Champ is al men vader en hij koos Dani als moeder van me, en nu ben wil jij ook men papa zijn .... waarom zijn mijn eigen ouders niet zo enthousiast ? :(

eigenlijk wil ik liever niet je pa zijn ( is meer figuurlijk gesproken).

het is namelijk een beetje lullig als je als vader een zoon hebt die het dubbele pakt met Powerliften als jezelf:p

( das nie goed voor je zelfvertrouwen, maar keep up the good work!!:D )

klusmier zei:
eigenlijk wil ik liever niet je pa zijn ( is meer figuurlijk gesproken).

het is namelijk een beetje lullig als je als vader een zoon hebt die het dubbele pakt met Powerliften als jezelf:p

( das nie goed voor je zelfvertrouwen, maar keep up the good work!!:D )

Ah pa en zoon samen trainen is toch fun? Alleen moet je me wel dagelijks 10 liter melk betalen dude :D

10 liters melk is nog wel te betalen, maar WAAR wil je samen trainen? ik woon wel in Arnhem hoor, dat is toch ongeveer 150~200 km rijden;)

maar ff serieus, we komen elkaar vast nog wel eens tegen ( BBQ R'dam ofzo.....)

:D hou je haaks!

Wou eigenlijk voorstellen om bv te overnachten in Rdam en samen te trainen met paar gasten :)

lijkt me ok, ik weet alleen niet of ik al aangemeld ben, wil wel graag mee:D

nu is t kinderbedtijd voor opa, ik moet er morgen weer om 5 uur uit:o

( er moet ook nog gewerkt worden met die hitte, ook nog buiten als landmeter:mad:

as zaterdag waarschijnlijk weer trainen met Johan Schuller ( purekracht.nl), ff serieus die benen+ rug trainen: met die hitte word het niets:(

dus zaterdag misschien een 160 squat, maybe een 180 deadlift;)

ondanks de hitte, vanmorgen lekker getraind ( 150 squat/ 170 deadlift).

door het gebrek aan grip geen 180 deadlift kunnen pakken, gleed weg...:(

verder gegaan met setjes 110 deepsquat ( 10 reps), en pinch-flips:D

lekkere oefening: eerst opwarmen met die kleine rode ( 5 kg) in elke hand, later die kleine groene ( 10 kg) gepakt, HEERLIJK!! 10~12 repjes per keer en je onderarmen gaan BRANDEN!!:D

( 15 kg ook geprobeerd, maar die schijven zijn te groot voor mij om goed en snel te draaien)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven